Tiedätkö yhtään tapausta jossa narsisti on ajanut uhrinsa itsemurhaan?
Kommentit (5)
No yhden itsemurhan tehneen tiedän, jolle narsistin toiminta oli varmaan se viimeinen pisara miksi päätti tehdä niin kuin teki. Todella surullista.
Mulla oli työpaikalla pari niin hirveää työpaikkakiusaajaa, että he veivät minulta elämänilon osittain kokonaan.
Ilman omaa harrastustani, jossa sain kokea olevani hyvä ja arvostettu en olisi jaksanut edes käydä töissä enää.
Pohdin mikä tätä vanhaa sairaanhoitajaa oikein minussa häiritsi, että piti tehdä elämästäni niin vaikeaa. En ole kohdannut tuon jälkeen yhtä huonoa työilmapiiriä mikä tuolla oli.
Vaihdoin työpaikkaa lennossa, sain kuulla jälkikäteen että ongelmat pahenivat lähtöni jälkeen.
Tiedän. Faija sai äitipuolen sairastumaan vakavasti, ja tekemään sen lopullisen ratkaisun ..
Olen tuntenut yhden narsistin, joka ajoi ainakin kaksi uhriaan itsemurhaan. Kadotin hänet sittemmin näköpiiristä, enkä tiedä onko uhrien määrä kasvanut.
Tiedän yhden tapauksen, jossa narsisti on ajanut uhrinsa itsemurhaan, mutta uhri on epäonnistunut yrityksessään. Yhtään ei ole niitä aikoja ikävä ja tuo olikin se silmät avaava hetki, jonka jälkeen lähdin suhteesta. Yleisesti olen sitä mieltä, että elämän tapahtumat ovat kokemuksia, oppitunteja, mutta tuosta suhteesta ei käteen jäänyt yhtään mitään hyvää ja olisi saanut jäädä kokematta. Hukkasin kaiken mikä oli minun tai edes liittyi etäisesti minuun ja itseni löytäminen uudelleen vei vuosia ja silti prosessi ei ole vielä lähelläkään loppua.