Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lapseton, pitkätukkainen, timmi ja täysjärkinen nainen, miksi en silti kelpaa?

Vierailija
18.03.2021 |

En siltikään kelpaa eikä kukaan ikinä kiinnostu minusta edes Tinderissä, edes pelkkään seksiin. Mikä voi vetää "markkina-arvoani" niin paljon alas kun yleensä puhutaan että vain lapset ja ylipaino vetää sen nolliin?

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä miehen näkökulma asiaan. Tämä pohjautuu ihan omiin Tinder-aikaisiin kokemuksiini. 

Vaikka toinen olisi kuinka viehättävä ja ns. paperilla napakymppi, lopahtaa kiinnostus jos nainen ei osoita kiinnostustaan millään tavalla. Usein saattanut käydä ilmi, että kyselen naiselta kaikenlaista kehitelläkseni luontevaa keskustelua, mutta toinen osapuoli ei kysykään mitään minulta, vaan keskustelu on yksipuolista toisen juttujen kuuntelua. Sitten kun kerron, että ei kannata tavata enää, koska tuntui ettei löytynyt yhteyttä, niin toisella olisikin ollut kiinnostusta tavata vielä.

Toinen turn-off on sitten ne, ketkä ovat käyneet useilla treffeillä ja leikkivät vaikeasti saatavaa, koska "kaikki miehet" tekevät sitä ja tätä, niin pitää osata erottua joukosta. Siinä ei siis ole mitään pahaa jos on käynyt monilla treffeillä, mutta pitääkö siitä tehdä jonkinlainen peli, sen sijaan että olisi ihan oma itsensä.

Vierailija
42/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä miehen näkökulma asiaan. Tämä pohjautuu ihan omiin Tinder-aikaisiin kokemuksiini. 

Vaikka toinen olisi kuinka viehättävä ja ns. paperilla napakymppi, lopahtaa kiinnostus jos nainen ei osoita kiinnostustaan millään tavalla. Usein saattanut käydä ilmi, että kyselen naiselta kaikenlaista kehitelläkseni luontevaa keskustelua, mutta toinen osapuoli ei kysykään mitään minulta, vaan keskustelu on yksipuolista toisen juttujen kuuntelua. Sitten kun kerron, että ei kannata tavata enää, koska tuntui ettei löytynyt yhteyttä, niin toisella olisikin ollut kiinnostusta tavata vielä.

Toinen turn-off on sitten ne, ketkä ovat käyneet useilla treffeillä ja leikkivät vaikeasti saatavaa, koska "kaikki miehet" tekevät sitä ja tätä, niin pitää osata erottua joukosta. Siinä ei siis ole mitään pahaa jos on käynyt monilla treffeillä, mutta pitääkö siitä tehdä jonkinlainen peli, sen sijaan että olisi ihan oma itsensä.

Täysin samat kokemukset,näköjään yleistä tämä.

M38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointeja? Lävistyksiä? Shokkivärinen tukka? Et hymyile? Oletko maannut liian monen kanssa?

Vierailija kirjoitti:

ei osoita kiinnostustaan millään tavalla

On kiva, kun kysymykseen löytyi vastaus. En edes herjaa, vaan nämä riittävät minulle.

Vierailija
44/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et maininnut ikääsi. Kerro se niin syy selviää.

Vierailija
45/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 50 vuotiasta naista ei halua kukaan

No tämä. Jopa vanhat papparaiset tahtovat 25-vuotiaan tunnin naisen.

Vierailija
46/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö edes huomattavan epäviehättävät miehet kiinnostu? Mulla muuten samat speksit ja ikää vielä reilusti alle 30, ja näitä miehiä kyllä olisi tarjolla liiaksikin asti. Pakko uskoa että se on se mun taso, mutta jotenkin ei vaan nappaa.

On kyllä täyttä legendaa että kaikilla naisilla olisi komeita miehiä jonoksi asti, sen kun valitsee parhaat päältä. Ei ole, olen siitä elävä esimerkki.

Vierailija
47/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 50 nainen voipi olla mitä viehättävin.

💝

Vierailija
48/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän sama homma. Tavallaan miehet kyllä käyvät ihan kisaa, mutta tässä tulee sitten varmaan se kääntöpuoli: ne eivät usko omiin mahdollisuuksiinsa ja luulevat, että valitsen kuitenkin jonkun muun eivätkä jaksa yrittää. Mä en taas jaksa jahdata ketään enää, en niitä itseäni tasokkaampia, mutta en muitakaan.

Tunnistan itseni, jos nainen on todella kaunis niin vasemmalle kyllä menee tinderissä tai muissa nettideiteissä. Koen olevani aivan eri sarjassa. En kyllä ala edes yrittämään vaikka olisi miten kiinnostava profiilin perusteella.

Toisekseen ihmetyttää tässäkin ketjussa useammin mainitut "onko sulla koira? " Näin itsekin koiran omistajana kyllä kiinnostaisi tietää missä ne kaikki koiralliset naiset on, jotka ei miehille kelpaa sen takia. Ei ole kyllä näkynyt.

M38

Mulla on koira, mutta en haluaisi miestä, jolla on koira. Omassa koirassa on ihan tarpeeksi enkä siedä muun rotuisia koiria.

N40

Vierailija
49/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien laatu? Autoin vähän aika sitten kaveria lisäämään uusia kuvia. Älä ota kliseisiä otoksia vaan yritä ujuttaa niihin luonnetta. Miehillä on samaa vikaa. Kuvien ei pidä näyttää siltä kuin tuijottaisit maalin kuivumista.

Vierailija
50/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan uskalla heittää tykkäystä! Selaat rauhassa sulle sopivalta etäisyydeltä olevia tarjokkaita ja pistät tökkäystä menemään.

Vierailija
51/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pelkäävät älykkäitä naisia.

Vierailija
52/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 50 vuotiasta naista ei halua kukaan

Ai jaa. Minut kyllä halusi.

T. Nainen 56v.

Vierailija
53/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet harhainen

Tod näk tosi miehekkäät kasvot+rillit

ei rintoja/persettä=hoikka

Jos joku sut haluais niin oisit normaali

Ilmiselvästi olet viallinen

Aattele!?! Ihmiset ovat viallisia, eli kukaan ei ole täydellinen, et edes sinä.

Vierailija
54/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans pitkätummainen, timmi ja täysjärkinen, mutta mulla on lapsia. Ja vientiä on kyllä riittänyt. Nyt olen löytänyt jopa parisuhteen, jossa kaikki on sujunut loistavasti.

Vierailija
55/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pelkäävät älykkäitä naisia.

Sepä selittää tuontien suosion. Enkä mutuile, sillä tarkistin miesten ylläpitämiltä sivuilta millainen on ideaali nainen. Melko monilla lista kuului jotakuinkin näin:

-Hyvä kokki

-Hyvä rakastaja

-Koulutettu, koska halutaan älykkäitä keskusteluita ja esitellä fiksua vaimoa

-Kaunis

-Lapseton

-Joustava

-Myötäilevä eli mielummin kuuntelee kuin puhuu päälle

-Kotihengetär

-Arvostaa sukupuolirooleja ja on submissiivinen

Note: Sivuilla käy kuitenkin enemmän tai vähemmän elättäjä miehiä, joten suositan lukemaan kyseistä listaa valikoivalla silmällä. Moderni mies saattaa samalla tavoin haluta älykästä naista, mutta eri syistä.

Vierailija
56/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköinen syy on se, että et ole tuo, mitä kuvailet. Muutoin noilla spekseillä sinun pitäisi saada lähestymisiä jatkuvasti ulkomaailmassakin.

Vierailija
57/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tinderistä mitään, mutta eikös tuo ole aika haastava ympäristö saada tykkäyksiä, kun vertailupohjaa on koko ajan tarjolla?  Aina joku on kauniimpi, rikkaampi, fiksumpi tai hoikempi?

Vierailija
58/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä länsimaissa miehiä kiinnostaa varmasti muukin, kokeile siellä, suomessa ei. Tai livenä jossain. 

Vierailija
59/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet olevasi tasokkaampi mitä olet ja odotat huippumiesten kiinnostuvan

Vierailija
60/103 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et huomaa miesten aloitteita.

t. Piti kasvaa kolmikymppiseksi ennen kuin tajusin, kuinka paljon minua isketään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi