Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies ilmoitti paivalle3n 2 kuukautta sitten haluavansa erota. Vielakaan en tieda, tuleeko se ero vai ei, mutta olen aivan rikki.

Vierailija
11.08.2006 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ette, niin varmasti eropaperit tulee joku päivä..

Vierailija
2/16 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mix et oo kysyny et mikä tilanne tulee nyt olemaan? Vaadi päätöstä heti, sillä ton tilanteen pitkittäminen vaan lisää sun omaa tuskaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies asuu muualla tällä hetkellä. Miettii mitä haluaa... Pari viikkoa sitten " muutti" .

Vierailija
4/16 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vaan, montako kertaa olen kysynyt, mutta kun ei se itsekään tiedä, mitä haluaa. Asioilla kun on puolensa ja puolensa.

Enää en viitsi edes kysyä, odotan vaan, mitä tuleman pitää.

Vierailija
5/16 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö teidän nyt vaan selvitellä asioita ja päitänne, eikä rynnätä eroamaan, vaikka ette edes tiedä haluatteko. Joo helppohan se on täältä ulkopuolelta arvostella, mutta eikö noin suuren asian kanssa pitäisi olla varma eikä kahden vaiheilla. Millä mies päätöksen sitten tekee? Arpomalla?

Vierailija
6/16 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä et jaksa enää olla epätietoinen asian suhteen ja haluat ratkaisun... ihan omaltaki kannaltas antaisit elämän jatkua... ei maailmasta miehet lopu ja aina jonku uuden löytää vaikka tosi pahalta ero tuntuukin....onko teillä muuten lapsia?

Vierailija
7/16 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mies, joka haluaa erota, en minä. Eli miehen pitäisi selvittää päänsä.

Oli ehkä väärin sanoa, että mies ilmoitti haluavansa avioeron, sanoi miettineensä tuota mahdollisuutta muutaman viikon.

Välillä tuntuu tehneen päätöksensä, välillä ei.

ap

Vierailija
8/16 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua uutta miestä ja lapsia meillä on kaksin kappalein.

Tällä hetkellä tuntuu siltä, että alämä ei voi jatkua eron jälkeen. En haluaisi rikkoa lapsilta kotia ja perhettä.

ap

Vierailija
9/16 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä suostu, ellei se sitten ole sinun eduksesi. Jos on niin että sinulla on omaisuutta teette tietysti ehdon koska jos mies luikkii avioliitosta noin vain ei hänelle mitään kuulukaan. Mutta jos ehdolla on tarkoitus turvata miehen omaisuutta niin haloo! Sinähän et edes halua erota.

Vierailija
10/16 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään miehen takia, vaan mun takia. Mulla oli omaisuutta kun menimme yhteen, miehellä ei. Olen myös saanut perinnön, johon hänellä ei ole osaa ei arpaa.

En kai mä nyt niin tyhmä sentään ole, että tässä tilanteessa alkaisin vielä miehen etuja vaalia?

ap

Vierailija
11/16 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin kun on lapsia, mut eikö se miehes sitte aattele niitä lapsia ollenkaan... ei oo niillekkään varmaan kivaa ku aikunen mies ei osaa päätään selvittää... mix ette menis yhessä vaikka johonkin pariterapiaan?

Vierailija
12/16 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän tuollaista asiaa pohtia hieman perinpohjaisemmin. Kuulostaa jotenkin ailahtelevalta tuo miehesi.

Mitä ammattiapua olette jo käyttäneet?

Vierailija
13/16 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä EN kanata sitä, että pariskunnat oiden rakkaus on kuollut, ovat yhdessä... Mutta aina ei ilman ulkopuolisen apua tiedä, mikä suhteessa mättää... Syy voi olla ylitsepääsemätön, mutta toisaalta ihan pikkujuttu... Ette koskaan saa tietää, jollette selvitä asiaa...! Ja on parempi erottakkin (jos siihen pääsytte...) kun tietää " tehneensä kaikkensa" ...!:)

Vierailija
14/16 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se avunhuuto? Vai uhkaileeko hän erolla? Seisooko mies muulloin sanojensa takana? Mitä hän erolla haluaa saavuttaa? Entä mitä eropuheilla?

Vierailija
15/16 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tosiaan ole ailahtelevainen, päinvastoin. Olisikin ailahtelevainen, niin voisi ajatella, että tuo on hetken päähänpisto.

Lapsia mies juuri ajatteleekin, siksi ei ole eroa hakenut.

Kai meille on tapahtunut se klassinen " kasvoimme erillemme" -ilmiö. Kesti vaan pikkuisen kauemmin kuin julkkiksien erilleen kasvut kolmen kuukauden tuttavuuden jälkeen. lOllaan oltu yhdessä 12 vuotta.

Itse olen sitä mieltä, että miehellä on burnout tms ja tarvitsisi ihan muuta apua, kuin avioeron. Mutta kun kynnys mennä lääkäriin on kovempi kuin eroaminen, niin en voi paljon tehdä asialle.

Mutta sen verran voin tehdä itseni hyväksi, että nyt menen nukkumaan.

Öitä teille kaikille, jatketaan taas joskus ensi viikolla.

ap

Vierailija
16/16 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uhkaile. Sanoo vaan miettivänsä asiaa, on sitä mieltä, että meidän " homma ei toimi" .

ap *toivottaa öitä*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä