Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*PERJANTAIN HELMINAUHA*

11.08.2006 |

Aloittelen jo perjantaita...

Mammutti - ihan hirmuisesti kaukohalauksia sinulle, ja voimia. Kuinka kauan joudut odottamaan jatkotutkimuksiin pääsyä? Toivottavasti sulla on hyvät tukipilarit siellä " livemaailmassa" , täällä varmaan kaikki kanssa elää mukana. *Hali*

Makkara

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa kuinka kauan joutuu aikaa odottamaan, mutta lupailivat että näillä rv-viikoilla se tulee nopeasti..

Jospa vaikka alkuviikosta saisi jo ajan, niin ei tarvitsisi kauempaa odotella!

Kiitos makkara muuten halista! Tässä tarvii nyt kaiken tuen, mitä voi saada!

Onneks on yks tosi hyvä ystävä joka jaksaa kuunnella!

Mies yrittää, mutta ei ihan ymmärrä kuinka vakavasta asiasta saattaa olla kyse..

Toivottavasti ei ole vakavaa ja saadaan vielä terveen paperit!

(sori näistä viesteistä tulee nyt tosi masentavia..hyppikää yli jos masentaa liikaa)

Uni ei taida ihan äkkiä taas tullakaan.. netistä etsin kaikkea mahdollista aiheesta, mutta mitään rohkaisevaa ei oo tullut vielä vastaan..

Vierailija
2/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia ja lohtuja odotteluun. Se np on kuiteskin epätarkka tutkimus ja iso on sekin todennäköisyys että kaik on hyvin.

lennard

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammutille hirmusesti voimia! Me kaikki helminauhalaiset pidetään peukkuja teille [color=Red]♥[/color]

Meillä niskaturvotuksen raja on 3mm. Kummallista, että eri paikkakunnilla vaihtelee nuo aikalailla. Varmaan tietysti riippuu, että millä viikoilla on otettu.

Mukaviakin ultra-juttuja oli tullut, onnittelut niistä!

( . ) Niinkuin kuvasta näkyy, maha on valtava =) Eilen kyllä meinas itku tulla, kun mikään vaate ei enää näyttänyt hyvältä. Tässä taas istuskelen verkkarit jalassa työpöydän takana piilossa..

Eipäs kummempia tältä erää, palailen myöhemmin

T. Nea ja nappula 15+1

Vierailija
4/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti tsempeistä!

Kylläpä otti eilinen koville.. Nyt alkaa ajatus pikkuhiljaa siirtyä toivon puolelle kun peliä ei vielä ole menetetty!

Jospa saatais kuitenkin terveen paperit!

Yks mun kaveri lohdutteli, että näillä np-luvuilla ei vielä tarvitse turhaan hermostua. Siellä jatkotutkimuspaikassa kuulemma ollaan rennompia noitten lukujen suhteen, kun meidä pakkakunnalla.. eli ei välttämätta ohjata edes mittauksen jälkeen pidemmälle!

Tähän oljenkorteen tartun ja pidän siitä kiinni niin lujaa, kun pystyn!!

Kylläpä olikin eiliset (mun) viestit masentavia =(

Moni on saanut hyviä uutisia ultrasta, Onnittelut!

Eipä näin aamusta ihmeempiä

mammutti ja vili rv 13 tai 13+4

Vierailija
5/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa tämän tännekkin:

I. Kuinka kissalle annetaan pilleri

Nosta kissa syliin ja pitele sitä vasemmalla käsivarrellasi kuin pitelisit lasta. Aseta oikea etusormi ja peukalo kissan suun molemmin puolin ja paina hellästi poskia samalla kuin pidät pilleriä oikeassa kädessä. Kun kissa avaa suunsa, pudota pilleri suuhun. Anna kissan sulkea suunsa ja nielaista.

Nosta pilleri lattialta ja kissa sohvan takaa. Pitele kissaa vasemmalla käsivarrellasi ja toista prosessi. Hae kissa makuuhuoneesta ja heitä pehmennyt pilleri pois.

Ota uusi pilleri pakkauksesta ja pitele kissaa vasemmalla käsivarrellasi ja pidä kiinni takajaloista lujasti vasemmalla kädelläsi. Pakota kissan leuat auki ja työnnä pilleri suun takaosaan oikealla etusormellasi. Pidä kissan suuta kiinni laskien samalla kymmeneen.

Poimi pilleri akvaariosta ja kissa vaatekaapin päältä. Huuda puoliso sisään pihalta.

Polvistu lattialle pitäen kissaa kiilattuna lujasti polviesi väliin pitäen kiinni etu- ja takakäpälistä. Älä välitä kissan matalasta mouruamisesta. Käske puolison pitää kiinni kissan päästä lujasti yhdellä kädellä, samalla kun tunget puista viivoitinta kissan suuhun. Liu' uta pilleri suuhun viivotinta pitkin ja hiero kissan kurkkua voimakkaasti.

Hae kissa verhotangolta ja ota uusi pilleri pakkauksesta. Pistä muistiin uuden viivoittimen osto ja verhojen korjaus. Lakaise rikkoutuneet koriste-esineet takasta ja laita ne syrjään myöhempää liimausta varten.

Kääri kissa isoon pyyhkeeseen ja pyydä puolisoasi makaamaan kissan päällä niin, että sen pää juuri ja juuri näkyy puolison kainalon alta. Pistä pilleri mehupillin päähän, pakota kissan suu auki lyijykynällä ja puhalla mehupilliin.

Varmista lääkepaketista, ettei pilleri ole vaarallinen ihmiselle. Juo lasi vettä, että saat maun pois suustasi. Laita laastari puolison käsivarteen ja pese veri pois matosta kylmällä vedellä ja saippualla. Hae kissa naapurin halkoliiteristä.

Ota uusi pilleri. Laita kissa kaappiin ja sulje ovet kaulan kohdalta niin että pää jää näkyviin. Pakota suu auki jälkiruokalusikalla. Ammu pilleri kissan kurkkuun kumirenksulla.

Hae ruuvimeisseli työkalupakista ja kiinnitä ovi takaisin saranoilleen. Laita kylmäkompressi poskellesi ja tarkista rokotuskortistasi viimeisen jäykkäkouristusrokotuksen päivämäärä. Heitä T-paita roskiin ja hae toinen paita makuuhuoneesta. Soita palokunta hakemaan kissa puusta tien toiselta puolelta. Pyydä anteeksi naapurilta, joka törmäsi aitaan väistäessään kissaa.

Ota viimeinen pilleri paketista. Sido kissan etu- ja takakäpälät yhteen puutarhalangalla ja sido se kiinni ruokapöydän jalkaan. Etsi paksut näppylähanskat vajasta. Pakota kissan suu auki pienellä jakoavaimella.

Työnnä pilleri suuhun ja iso fileepihvinpala perään. Pidä päätä pystyasennossa ja kaada puoli litraa vettä kurkkuun jotta pilleri huuhtoutuu alas.

Pyydä puolisoa viemään sinut ensiapuun ja istu rauhallisesti hiljaa kun tohtori tikkaa sormesi ja käsivartesi sekä poistaa pillerin jämät oikeasta silmästäsi. Poikkea matkalla huonekalukauppaan ostamaan uusi pöytä.

Soita eläinlääkärille ja pyydä kotikäyntiä.

II. Kuinka koiralle annetaan pilleri

1. Kiedo pilleri pekoniin.

2. Se siitä.

Vierailija
6/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mammutille heti halauksia!!Älä vielä luovu toivosta!Kaverillani äskettäin oli sama homma,np ultrassa oli turvotusta yli sallitun rajan ja meni lisätuktimuksiin jossa kuitenkin kaikki oli hyvin!Että todella monesti on näin että kaikki onkin hyvin vaikka ultra muuta näyttäisi.

Itse en olekkaan näissä kolmessa raskaudessa ottanut tuota niskaturvotustutkimusta just niitten väärien uutisten takia ja muutenkaan en ole kokenut sitä omaksi jutukseni.(moni voi tätä ihmetellä miks en ilmaista tutkimusta halua..mut tämä on kantani minun kohdallani).

( . ) Eilen illalla nukkumaan mennessä köllöttekin selällään ni jo tuntui kun pikkunen siellä punnas!<3 Olipa kyl ihana tuntea liikkeitä vaikkei silleen kamalan selviä viel olekkaan.

Ja mitäs viel..niin piti mainostaa täällä Maltofer nimistä pureskeltavaa rautavalmistetta..olen syönyt sitä nyt 4pvää ja olo alkaa jo kohentumaan,ei siis huimausta läheskään niin paljon kun aiemmin!Ja maha on sietänyt tuota paljon paremmin kun Retaferia tai Obsidania. Ja imeytyykin kuulemma paljon paremmin.=) Maku kiva suklaa-vanilia. :)

Nyt riennettävä pojan seuraksi,isosisko taas kylässä niin pikkuisella on tylsää.

Jonzu + öttiäinen rv 13+0

Vierailija
7/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Mammutille[/b] paljon voimahaleja! Eikös se kuitenkin ole niin, että suuri osa sikiöistä, joilla on poikkeava niskapoimu, on kuitenkin täysin terveitä? Ainakin itselleni on jäänyt tällainen mielikuva jostain lukemastani. Toivotaan siis niin! Erikoista tosiaan, että jatkotutkimuksiin johtavat turvotukset vaihtelevat niin kovin paljon paikkakunnittain. Meillä päin raja-arvona pidetään 3mm, jossakin ketjussa puhuttiin kahdesta millistä.

[b]Jonzu[/b] ei ollut halunnut mittauttaa niskaturvotusta lainkaan. Tuntuu olevan aika harvinainen valinta nykyään. Olen täällä aiemminkin kirjoittanut, että mekin harkitsemme vakavasti tuota mittaamatta jättämistä. Haluan kyllä mennä ensimmäiseen ultraan katsomaan, että siellä masussa varmasti on asukki (ja jos olisikin vaikka kaksi :-)). Mutta tuo niskapoimututkimus olisi varmaankin kohdallamme turha, sillä emme haluaisi osallistua mihinkään jatkotutkimuksiin (siis istukka- tai lapsivesinäytteisiin), sillä niissä on aina se pieni keskenmenoriski. Ja toisaalta en olisi missään tapauksessa valmis keskeyttämään raskautta... Joten, luultavimmin säilytän oman mielenrauhani raskauden ajaksi parhaiten olemalla täysin tietämätön noista mahdollisista turvotuksista. Mammutille anteeksi, että kerron tällaisesta päätöksestämme juuri tässä yhteydessä!

[b]Repohukan[/b] kanssa oli puhetta niistä hiilareista. Nyt ymmärrän täysin hiilarittomuutesi! Itse kun on saanut elää tähän asti ilman ruoka-aineallergioita *koputtaa puuta*, sitä ajattelee heti vain makujen menetyksen kautta noita ruokavalioita. Ja näyttää siltä, että sinä saat paremminkin kaikki tarvittavat foolihapot sun muut kuin minä milloinkaan ;-) Mulla suurin ongelma on kahlita tuota makeanhimoani, pitäisi kai aloittaa joskus karppaus. Mutta en malta jättää elämän makeita ilojani :-)

medve rv 12+1

Vierailija
8/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi [b] Mammutti80:llle todella suuren suuri lohdutushalaus[/b]

Tuntui kamalalta lukea sinun kokemuksiasi, koska tuo oli suurin pelkoni kun menin tänään omaan ultraani ja toinen tietysti, että mitään sydänääniä ei olisi näkynyt.

Mutta kaikki olikin hyvin ja nähtiin kuinka somasti vauvelimme siellä ensin nukkui ja herättelyn jälkeen hiukan heilutteli käsiään ja jalkojaan ja koetti paeta doppleria minkä ehti ;)

Aivan mahtava fiilis ja vielä kun oli niin mukava henkilökunta (siis Helsingin Kättärillä). Mulla jäi aiemmasta tuulimunaraskaudesta heikko kuva sieltä - sain tosi tylyä palvelua ja kohtelua osakseni (senpä vuoksi synnytin esikoisen NKL:lla), mutta nyt oli tosi miellyttävää. Ja mikä parasta tasan 13vkoa täynnä ja laskettua aikaa aikaistettiin kahdella päivällä eli 16.2! Tarkoittaa siis äippäloman aiempaa aloitusta..Jippii - kaikki plussaa.

Eli olen aivan euforisessa mielentilassa kuten näkyy ja alkuviikosta vaivannut masennus on tipotiessään.

Pidän niin peukkuja sinullekin Mammutti80, että kaikki kääntyy parhaimpaan suuntaan vielä.

Ja muille ultraa kovasti odottaville - päivät lähestyy. Niin se minullakin tuli vaikken uskonutkaan ;)

Kaksosnainen rv 13+0

Vierailija
9/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammutti voimahaleja teille! Kuten jo moni oli kommentoinut, ei tuo mittaus aina kerro totuutta....minäkin uskon, että kaikki on hyvin pikkuisella :))

Ja voi hurja kun sai nauraa tuolle kissanpilleri jutulle, kun tietää kisut :) vaikka itse olen koiraihmisiä. Kyllä oli piristävää lukea ja työtoveri vieressä ihmetteli kun akka rupee hekottaa hullun lailla :))

Mun piti kans laittaa, kun muutaman hassun kerran olen ollut tuntevinani hyvin hentoisen " hipaisun" masussa...oli sitten kuplaa tai mitä, mutta ihana fiilis siitä jäi.

Mulla ei rauta-arvot olleet hirveen huonot (hb 121), mutta päätin aloittaa multitabsin syömisen....aattelin ottaa jo varaslähdön talveen, kun tiedän et silloin viimeistään lähtee hemppa laskuun. Ehdin popsia 3 viikkoa tabuja ja hemppa on jo 129. En sitten tiedä onko vain tabuilla ollut merkitystä....

Mykis ja Hippis tasan 15 ....voi hurja miten aika rientää.

Vierailija
10/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua [b] Mammutti [/b], usko pois kaikki on vielä ihan hyvin siellä masussa. Monella mun tutulla on ollut vääriähälytyksiä sen veriseerumi kokeen vuoksi (laitoin kyselyn kaikille kavereilleni, kun itseäni mietityttää siihen verikokeeseen meno). b d peukut pystyssä täällä ollaan.

[b] Katri [/b] mulla on ihan sama juttu, jos vähänkin ehtii verensokerit laskea, niin alkaa yökkimiset ja saattaa tulla oksennus. Kovasti odotan, että tää juttu tasaantuis, eikä tartteis syödä " koko ajan" .

[b] Viherrys [/b] kyselit MSN:stä. Ei siellä hirveen moni vielä kirjoittele, mutta siellä jotenkin pystyy olemaan vieläkin avoimempi huoliensa yms. juttujensa kanssa, kun sinne niitä juttuja ei pääse ihan kuka tahansa lukemaan niin kuin tänne. Itse tykkään nyt kirjoitella sinne enemmän kuin tänne. Vaikka molempiin näköjään joka päivä kirjoittelen, kun mulla on töissä aikaa.... (tylsä/hyvä duuni, kun ei ole mitään tekemistä, ehtii luuhata täällä ja siitä vielä maksetaan =D )

( . ) mulla alkaa kans olla vaateongelmia. Enää parit housut mahtuu jalkaan, viileämpiä kelejä tässä odottelen, että voin kaivaa mammahousuja esiin... Pakko olis kyllä jostain jotain mammakesävaatettakin hommata, kun lokakuuss aon etelän reissu.

Vähän kyllä jos nyt jännittää [b] lentokoneeseen meno [/b]. En ole koskaan ollut koneessa raskaana ollessa. Normaalistikin mulle tulee koneessa, autossa, laivassa jne. huono olo, että joudun ottamaan lentokoneessa ja laivassa matkustaessa pahoinvointipillereitä. Nyt en kai ilmeisesti sitten voi ottaa, vai voinko???? Tietääkö kukaan????

Väsyttää, tuli nukuttua huonosti. Näköjään joka toisen yön nukun hyvin ja sitten taas huonosti.

Viikonloppuja!! Me juhlitaan esikoisen synttäreitä!!!

Kedelig 12+4

Vierailija
11/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuten muutkin, uskon, että pikkuisellasi on kaikki kunnossa!!Toivon kaikkea hyvää teille.

Vierailija
12/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmammutti/b: hirmuisesti voimia ja jaksamista sinulle!!! *voimahalaus*

Minulle tuli ihan kyyneleet silmiin kun luin sinun viestisi. Toivottavasti jaksat odottaa jatkotutkimuksia. Kyllä kaikki on varmasti hyvin siellä masussa! Niin kuin kaikki muutkin ovat jo sanoneet, että yleensä jatkotutkimuksissa selviää, että kaikki ok. Kummallista, että nuo rajat ovat erilaisia eri paikkakunnilla... Paljon reippautta ja voimia sinulle jatkotutkimuksia odotellessa!

-junebug & toukkis 12+4

Vierailija
13/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]kokeilen [/b] tätä kirjoittamista vielä... onnistuukohan?

Vierailija
14/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Hyvää viikonloppua kaikille![/color]

En ole koneella koko viikonloppuna, kun ystävän luokse lähden käymään. Mukavaa, että on vielä niin kesäinen ilma ja olo :o)

-Junebug& toukkis 12+4

Vierailija
15/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammutti, voimia sinulle!!! Ei tosiaankaan kannata masentua, vaikka niskaturvotusarvo on koholla, suurin osa näistä vauvoista on kuitenkin täysin terveitä! Uskon ja toivon, että sinun pikkuisellasi on kaikki hyvin!

Mekin oltiin miehen kanssa aamulla ultrassa ja mies kyllä jännitti tutkimusta enemmän kuin minä. Poikanen oli tosi aktiivinen, pyöri ja heilutti käsiään. Ihana näky! Miehelle vauvanodotus konkretisoitui. Nyt saa jo kertoa kaikille lopuillekin tutuille tästä, jee!

Hyvää viikonloppua kaikille!!!

Pääsky ja poikanen, rv 13+0

Vierailija
16/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa.

Kysymys MAMMATÚTILLE: menettekö lapsivesipunktioon vai siihen istukkanäytteeseen? Ajattelin vaan, kun meillä oli viime raskaudessa niskaturvotus juuri tuon 2.9. Meidät ohjattiin lapsivesipunktioon ja se piti tehdä juuri viikolla 15.

Kaikki oli kuitenkin hyvin. Tuli paksuniskainen pikkumies. Kokemus oli kuitenkin kauhea..Sitä mietti kaikia vaihtoehtoja ja pelkäsi pahinta. Tulosten odottelu kesti yli kaksi viikkoa ja se vasta oli piinaavaa. Sitten soitettiin kesken koulutuspäivän ja kerrottiin, että kromosomit kunnossa ja poika tulossa. Ensimmäinen on tyttö eli poikaa oli salaa toivottukin. En voinut kun itkeä onnesta ja hyppiä tasajalkaa, niin helpottunut silloin olin.

Nyt on kolmas raskaus ja niskaturvotusultra ensi viikolla. Nämä kokemukset ovat hyvin tuoreina mielessä ja ultraan meno jännittää tosi paljon.. Toisaalta myös järki sanoo nyt, että todennäköisyys on hyvin pieni, vaikka turvotusta olisikin. Ja vaikkei turvotusta ole niin silti on aina riskinsä.. Mutta todennäköisyys ei todellakaan lohduta, kun on raskaana ja omalle kohdalle tulee jotain- mitä vaan pientäkin..

Tsemppiä sinulle, kaikki on varmastikin kunnossa.

Vierailija
17/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokas työpäivä melkein niinkuin loppuoralla. Vielä pientä sälää, eli päivä loppuu jo aiemmin ;) Hienoa!

Pitääkin ruveta surffailemaan etsimään uutta skanneri/printteriä..

Ja ohjelmistopäivityksiä myös.

[b]Mammutille[/b] kovasti voimia ja haleja! Pura kaikki tänne vaan; suurella raivolla ja rakkaudella annetaan palaa, kyllä tänne mahtuu :)

[b](.)[/b]Olo hyvä.

Hiilihydraatiton

..

[color=pink]Vauvamahaa[/color] ei ollutkaan.. oli vain hiilarimaha.. :(

Pömppää odotellessa.

Maanantai jännittää :)

Repo ja Wilson 11+6

Vierailija
18/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammutille ensin paljon voimia, toivottavasti kaikki on hyvin! Odottaminen on varmasti kurjaa.

Mykerinosko vai kuka kyseli aikoja sitten joogasta? Täällä yksi astangan harrastaja. Olen joogannut viitisen vuotta, mutta nyt on ollut vuoden verran taukoa. Ajattelin kyllä nyt varovasti taas aloittaa, kun Sri Pattabi Jois tulee Suomeen syyskuussa ja haluaisin mennä hänen kurssilleen. Hän (94-vuotias intialainen joogaguru) kun ei varmaan enää montaa kertaa Suomeen tule! Joogasin esikoista odottaessani 7. kuulle asti aika normaalisti, tietysti jotkut liikkeet piti jättää tekemättä (mm. sellaiset joissa kantapää painaa kohtua) ja eteenpäintaivutuksissa piti tehdä " mahakkaan versioita" jalat auki. Jos haluat, voin laittaa sulle ihan listan asanoista jotka ovat raskauden aikana kiellettyjä. Muuten saa joogata omien tuntemusten mukaan, mutta rauhallisesti!

( . ) Ihan kuin jo tuntisin pieniä liikkeitä mahassa. Ihan erilaisia kuin edellisillä kerroilla, aiemmin ekat liikkeet olivat kuin perhosensiipiä, nyt tuntuu enemmän suolimuljahteluilta... Mutta kyllä ne taitavat vauvan käännöksiä olla. Viikkoja nyt 13 ja risat, joten aika aikaisin tuntuvat!

Sabni

Vierailija
19/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Kyllä on ilo kuulua tällaiseen porukkaan![/red]

Suurkiitos kaikille teille, jotka valatte muhun uskoa, että kaikki on vauvalla hyvin!

Juuri sitä nyt kaipaan, että jollain on kokemusta aiheesta ja tukimusten jälkeen kaikki on ollut hyvin!

Medve: Ei haittaa, vaikka omasta päätöksestäsi kerrot, kaikkihan tahollaan tekee omat ratkaisunsa raskauden ja siihen kuuluvien toimenpiteiden suhteen.

Minäkin innolla odotin ekaa ultraa ihan vaan sen takia, että saa varmistuksen vauvan olemassa olosta, sen kummemmin miettimättä tuota niskaturvotusta, kun ei aikaisemmin siitä ole huolta ollut. Siksi se taisi niin järkytyksenä tullakin, kun siinä häikkää sitten olikin..

Ankulo: En vielä tiedä sen enempää jatkotutkimuksista, kun että np mitataan uudestaan ilmeisesti paremmilla laitteilla ja sitten vasta päätetään että jatketaanko eteenpäin jos tarvetta on!

Toivottavasti sen pidemmälle ei tarvitse asiaa miettiä!!

Tuosta np-mitasta vielä, että lääkäri katsoi jostain taulukosta paljonko se turvotus saa olla.

Sikiön pää-perämitta oli 71mm joten taulukko antoi turvotuksen ylärajaksi 2.6mm

Aikaisemmin lääkäri puhui kyllä siitä 3:sta millistä, mutta tarkemmin tutkittuaan (kun aihetta oli) antoi tuollaiset luvut.

Eli yleisesti taitaa olla tuo 3mm se raja, mutta kun aletaan pilkkua viilaamaan, niin sitten otetaan käyttöön tarkemmat lukemat.

Aika jännä juttu, kun lupaa mennä muutamaksi päiväksi töihin, niin jo soitellaan kotiin ja tarjotaan työpaikkaa!

Eli siis menen viikonlopuksi sairasloman sijaiseksi entiseen työpaikkaan ja mulle juuri soitettiin ja tarjottiin vuoden pestiä jostain tehtaalta vuorotteluvapaan takia. Se olis ollut kolmivuorotyö (eli aika rankkaa) mutta vain 2vk/kk, eli olis tuon varmaan jaksanut tehdä.

Se vaan kaatui siihen, että oon raskaana ja työsopimus olisi pitänyt tehdä heti vuodeksi kerallaan..harmi, kun palkka olisi ollut ihan mukava!

Mutta mikä tässä ihmetyttää, on se, että puolivuotta oon ollu työttömänä ja sitten yhtäkkiä kysellään moneen paikkaan yhtäaikaa töihin!

Nyt siis työ kutsuu!

mammutti ja vili rv 13(+4)

Vierailija
20/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että muitakin joogamammoja! Mulla jäi viime jouluna jooga poijjes, kun oli se tm. Olen sen jälkeen tehnyt satunnaisesti ja yrittänyt vähän innostua taas....kun tekee niin hyvää mielelle ja kropalle. Olisi kyllä tosi kiva saada niistä asanoista listaa, mitä kannattaa jättää pois :) vaikka olen tehnyt tosiaan ihan tuntemuksien mukaan. Vaikka olen harrastanut nelisen vuotta, niin en ole käynyt Sri Patabhi Joisin tunneilla ja sekin olisi kyllä koettava.

Kaikille mammoille oikein virkistävää viikonloppua. Yritetään olla murehtimatta ja nauttia vielä näistä kesälämpimien viimeisistä päivistä RASKAANA!

Mykis