Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä halusi humalassa todistaa voimiaan ja löi vessan oveen reiän, millä peitän sen ennenkun vanhemmat palaavat??

Vierailija
18.03.2021 |

Sanoi "kato mihin mä pystyn" ja löi ison reiän vessan oveen. En ollut lähellä vaan ehkä 5 metrin päässä eli ei tarkoittanut minulle mitään pahaa. Vanhemmat palaavat tänään joskus puolen päivän aikaan. Millä ihmeellä paikkaan tuon reiän? Meillä on valkoista maalia, mutta ei se tuota koloa peittoon saa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSta uus ovi

Vierailija
2/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan ovia on rautakaupassa heti saatavilla eikä maksa kuin muutaman kympin. Vaihdat vaan saranat ja kahvat vanhasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä vaan suoraksi ja näytät niille ylpeänä mihin sun poikaystävä pystyy.

Vierailija
4/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan uroksen olet itsellesi löytänyt. Ei v***u! :D 

Vierailija
5/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä peitä. Ole ylpeästi ameeban nainen ja ihaile hänen suuria saavutuksiaan! Olette selkeästi kuin luodut toisillenne. Ehkä hän joku päivä mottaa samanlaisen reiän myös sinuun. Oi onnea!

Vierailija
6/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi päällä.

Vierailija
7/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä peitin teininä julisteella. Meni hermot kun pelasin super marioo. Tästä aikaa siis 30v.

Vierailija
8/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä vanhemmilles, että poikakaverilla oli kiire vessaan ja käsi ei ihan kahvan kohdalle osunu.

Vierailija
9/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja :D Nuo paperinohuet lastulevyovet ovat niin hauraita, että niihin lyö reiän lapsikin. Olen itse nähnyt kun kaverin 5-vuotias löi uhmakohtauksensa aikana nyrkin melkein ovesta läpi

Vierailija
10/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja :D Nuo paperinohuet lastulevyovet ovat niin hauraita, että niihin lyö reiän lapsikin. Olen itse nähnyt kun kaverin 5-vuotias löi uhmakohtauksensa aikana nyrkin melkein ovesta läpi

Ei ole lastulevyä vaan kovalevyä ja pahvikenno puukehyksessä.

Mutta paitsi että trolli on typerä, tosiaan myös kuviteltu "poikaystävä" on sekä hintelä että mäntti.

Siitä seuraa, että ap on outo poika.

Vierailija
11/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tähän hätään pysty peittämään niin ettei jäisi kiinni. Uus laakaovi maksaa 60-90€, mutta senkin vaihdon huomaa aika varmasti. Sanoisin, että nyt ei auta kuin olla suoraselkäinen ja tunnustaa tekonsa ja tarjoutua korvaamaan vahingot. Vanhempasi menettävät kyllä varmasti luottamusta siihen, että voiko he uskoa sinun olevan turvassa poikaystävän kanssa, joka saa päähänsä tuollaista. Mutta siinäkin tapauksessa se rehellinen tunnustus, poikaystävän kertomana, tuplamokasta (päissään ja itse teko) auttaa vanhempia uskomaan, että virheitä sattuu.

Vierailija
12/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät aasin pyytämään nöyrästi anteeksi vanhemmiltasi ja maksamaan uuden oven. Jos hänessä ei ole siihen miestä niin näytät hänelle "ovea".

Vierailija
13/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet käymään sillä kylässä ja sanot vaan et "kato osaan mäkin" ja tirvaiset oveen samanlaisen reiän.

Vierailija
14/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mitä v*ttua?!

Tekikö hän tuon selvinpäin?

Vierailija
15/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän siitä saa, kun ei päästä miestä purkamaan testojaan ns. luonnollisella tavalla.

Vierailija
16/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro heille, että raskaushormoneissasi löit sen reiän itse.

Vierailija
17/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, mitä v*ttua?!

Tekikö hän tuon selvinpäin?

Jaha, ei kun humalassa.

Ei auta kuin myöntää että olitte humalassa ja kävi pieni tapaturma 😂

Vierailija
18/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-23/5

numerot eivät ole keskustelua,mikset sä tyhmä tajua

Vierailija
19/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pistät aasin pyytämään nöyrästi anteeksi vanhemmiltasi ja maksamaan uuden oven. Jos hänessä ei ole siihen miestä niin näytät hänelle "ovea""

Ääni tälle. 

Josko sekin huumassaan oppisi että teoilla on seuraukset?  Miten ajattelit peitellä sen, kun itselläsi on musta silmä uroon töistä?  Älä lähde sille tielle alkuunkaan ja toivottavasti ei kukaan muukaan..  

Vierailija
20/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5 Tämä on kopioitu jostain ja käännetty tönkösti.