Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä halusi humalassa todistaa voimiaan ja löi vessan oveen reiän, millä peitän sen ennenkun vanhemmat palaavat??

Vierailija
18.03.2021 |

Sanoi "kato mihin mä pystyn" ja löi ison reiän vessan oveen. En ollut lähellä vaan ehkä 5 metrin päässä eli ei tarkoittanut minulle mitään pahaa. Vanhemmat palaavat tänään joskus puolen päivän aikaan. Millä ihmeellä paikkaan tuon reiän? Meillä on valkoista maalia, mutta ei se tuota koloa peittoon saa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tähän ole muuta kuin yksi vastaus. Poikakaverisi käy ostamassa rikkomansa tilalle uuden oven.

Vierailija
22/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina humalassa ennen aamuyhdeksää? Hyvät on merkit jatkolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jönssi. kirjoitti:

"Pistät aasin pyytämään nöyrästi anteeksi vanhemmiltasi ja maksamaan uuden oven. Jos hänessä ei ole siihen miestä niin näytät hänelle "ovea""

Ääni tälle. 

Josko sekin huumassaan oppisi että teoilla on seuraukset?  Miten ajattelit peitellä sen, kun itselläsi on musta silmä uroon töistä?  Älä lähde sille tielle alkuunkaan ja toivottavasti ei kukaan muukaan..  

Nimenomaan näin, sillä poikaystävä on tuhonnut tytön vanhempien omaisuutta. Hänen pitää selittää asia tyttiksen vanhemmille, kuulla palaute ja ostaa tilalle uusi, vanhempien valitsema ovi.

Vierailija
24/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sanottiin, että tuo on tapahtunut tänä aamuna?

Vierailija
25/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Näin työttömänä olen hyvinkin saattanut joskus olla arkiaamuisin humalassa kun ei sinänsä päivillä ole väliä.

Vierailija
26/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Näin työttömänä olen hyvinkin saattanut joskus olla arkiaamuisin humalassa kun ei sinänsä päivillä ole väliä.

niinpä,ex-ukko oli kans,vaikka ois pitäny olla duunipaikalla.

Eli tyttökulta,pistä ulkoruokintaan kun vielä voit!

EI kannata,saat paremman,usko pois!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi