Miten teillä vaikuttaa VR lakko kulkemiseen?
Onko kukaan hakenut taksikorvauksia? Itellä nyt sit työmatka 5km kävelyä 4 eri bussia+metro 4h20min..... vituttaa ja töihin on mentävä. Junalla ja metrolla menee tunti normaalisti.
Kommentit (26)
Nää saa aina miettimään, että pitäisköhän vaihtaa alaa, kun jos taksilla menisi edestakas niin se ois kokonaan mun päivän palkka siinä siltä päivältä.
Ajattelen tän olevan törkeä veto yhteistä hyvää ajatellen, kun korona jyllää ja nyt kaikki ahtautuu busseihin.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi ei pääse kirjoituksiin. Taksiin ei varaa.
Kiitos vr 🤗
Voisiko lapsi olla kirjoituspäivää edeltävän yön hostellissa?
Onneksi ei mitenkään, menen autolla tai kävellen. Mutta aika ikävää monelle. Lakko-oikeus on toki tärkeä, mutta nyt petti kyllä pelisilmä ja ei heru sympatiani nyt lakkoileville, vaikka ehkä lakkoon on jopa syy. Olisivat edes ilmoittaneet ajoissa. Ylioppilaskirjoitukset tms. menossa vielä. Monelle perusduunarille ja pienipalkkaisillehan tästä vaan aiheutuu haittaa. Töihin tai kouluun tms. kun pitää mennä...
Mikä lakko? Ei siis vaikuta. (joo en ole lukenut nyt lehtiä niin tarkkaan, että tietäisin, mitä kaikkea siellä pääkaupunkiseudulla tapahtuu).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokaisen pitää varautua tällaiseen että valtio laittaa firman kiinni. Kaks päivää ja hirvee poru, miettikää jos junat olis pari kuukautta kulkematta.
Nyt sitä puskuria vaan käyttöön ja taksi alle.
Terv. Yrittäjä
Joo mä jään kyllä saikulle kun taksimatka maksais enemmän yhteen suuntaan kun päivän palkka. Ja sukset+bussit+metro 8h30min meno-paluu.
Kiitos! Itse asiassa pidän tärkeänä oikeutta mielenilmaisuihin, myös lakkoihin. Juuri puheena olevasta tilanteesta en tunne taustoja, onko perusteltua vai ei.
Sama