Onko tasan 180cm mies nykyään lyhyt vai keskipituinen?
Siis jos on aidosti sen mittainen eikä valehtele pituuttaan ylöspäin niinkuin monet tekee.
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Keskipituinen kutakuinkin. Tosin nuorten naisten keskipituus lähentelee nykyään hyvän ravitsemusta sinne ansiosta jo 170 senttiä ja keskimäärin naiset mieltävät ihanteelliseksi pituuseroksi n. 15-20 cm. Jotenka naisille pituus voi silti olla ongelma, etenkin kun melkein 50% nuorista naisista on yli sen ~170 cm...
Eli naisia pitää kieltää syömästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tinderissä naisten mukaan liian lyhyt. 185cm näkyy olevan yleinen vaatimus.
Jaa, itse olen 170 cm joten 167 cm pituinen mies ja siitä pitempi kävisi. Käytän korkokenkiä harvoin esim. juhlissa joskus ja silloinkin korko vain noin 4 cm.
Tietysti minun pituuteni 170 cm pitäisi käydä miehelle ja se että saatan juhlissa käyttää korkokenkiä, joissa on se 4 cm korko.
Lisään vielä, että kaverini on 167 cm ja olen luullut, että olemme saman pituisia eli 167 cm pituinen mieskin olisi minulle omasta mielestäni sopiva.
Naisilla on eri mielipiteet niinkuin miehilläkin. Älkää yleistäkö muutamien naisten mielipidettä kaikkien naisten mielipiteeksi.
En ole tinderissä, mutta jos olisin niin en laittaisi miehelle pituustoivetta, mutta mainitsisin oman pituuteni 170 cm.
Pituuden ilmoittaminen yleensä tarkoittaa, että lyhemmillä ei ole mitään asiaa tulla juttelemaan.
No, mies päättää itse haluaako jutella 170 cm pitkän naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tinderissä naisten mukaan liian lyhyt. 185cm näkyy olevan yleinen vaatimus.
Jaa, itse olen 170 cm joten 167 cm pituinen mies ja siitä pitempi kävisi. Käytän korkokenkiä harvoin esim. juhlissa joskus ja silloinkin korko vain noin 4 cm.
Tietysti minun pituuteni 170 cm pitäisi käydä miehelle ja se että saatan juhlissa käyttää korkokenkiä, joissa on se 4 cm korko.
Lisään vielä, että kaverini on 167 cm ja olen luullut, että olemme saman pituisia eli 167 cm pituinen mieskin olisi minulle omasta mielestäni sopiva.
Naisilla on eri mielipiteet niinkuin miehilläkin. Älkää yleistäkö muutamien naisten mielipidettä kaikkien naisten mielipiteeksi.
En ole tinderissä, mutta jos olisin niin en laittaisi miehelle pituustoivetta, mutta mainitsisin oman pituuteni 170 cm.
Pituuden ilmoittaminen yleensä tarkoittaa, että lyhemmillä ei ole mitään asiaa tulla juttelemaan.
No, mies päättää itse haluaako jutella 170 cm pitkän naisen kanssa.
Ja 165 cm mieskin voisi käydä, ei se 5 cm niin paljon ole.
Mutta jos ihan kauheasti tuosta lyhyempi niin tuntisin varmaan itseni liian isoksi.
Jos olisin lyhyempi nainen niin kelpaisi vielä lyhyempi mies.
Jaa, minusta 180 on edelleen pitkä. Mutta noista vaihtoehdoista ilmeisesti sitten keskimittainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskipituinen kutakuinkin. Tosin nuorten naisten keskipituus lähentelee nykyään hyvän ravitsemusta sinne ansiosta jo 170 senttiä ja keskimäärin naiset mieltävät ihanteelliseksi pituuseroksi n. 15-20 cm. Jotenka naisille pituus voi silti olla ongelma, etenkin kun melkein 50% nuorista naisista on yli sen ~170 cm...
Kaikille naisille pituus ei ole ongelma, mutta jotenkin olen saanut näiltä keskustelupalstoilta kuvan, että suurin osa miehistä pettää ja arvostelee naisten ulkonäköä joten ehkä on varmaan parempi olla yksin. En halua myöskään miestä, jolla on ollut miljoona kumppania.
Kuvitteletko, että tavallisella miehellä olisi miljoona kumppania? Kertoo paremminkin miehistä jollaisia sinä etsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasit jo itse tähän, et ole Tinderissä. Siellä se mieli sitten muuttuu kun karkkikaupassa huomaa, että miksi tyytyä 167cm kun voi valita 185cm pitkänkin.
Ei muutu, minulle tärkeämpää on miehen luonne. Lyhyempi mies voi tarjota jotain muuta kuin pitkä mies, jos hänellä on mukava luonne. En ole edes miettinyt näitä pituusasioita ennenkuin törmäsin näihin keskusteluihin.
Mutta en halua tinderiin.
Suomessa on se ongelma, että kaikki ihmiset eivät kohtaa. On monta kaupunkia ja paikkakuntaa, joiden miehiä en ole ikinä nähnyt.
Mutta tinderiin en halua, koska kuvia katsovat myös naimisissa olevat sinkkukavereidensa tilien kautta.
Minulle ei ihan auennut, että mitä sitten vaikka katsovatkin?
M38
No esim. työpaikallakin tauolla katsovat isolla porukalla ja arvostelevat. Päätin, että tinderiin en ikinä liity.
Kuulostaa kyllä niin kaukaa haetulta skenaariolta. Ei voi niin kiinnostavaa olla.
M38
On, he haluavat katsoa ihmisten kuvia tinderissä, jotka he tietävät tai tuntevat ja sitten arvostelevat porukalla.
Tervehenkinen työpaikka teillä.
Olen 183 cm ja koen olevani keskipituinen, en pitkä. Pitkät ovat 188 +
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille naisille pituus ei ole ongelma, mutta jotenkin olen saanut näiltä keskustelupalstoilta kuvan, että suurin osa miehistä pettää ja arvostelee naisten ulkonäköä joten ehkä on varmaan parempi olla yksin. En halua myöskään miestä, jolla on ollut miljoona kumppania.
Kuvitteletko, että tavallisella miehellä olisi miljoona kumppania? Kertoo paremminkin miehistä jollaisia sinä etsit.
Toivottavasti sait kommentistasi hyvän mielen.
Minun silmissä pitkä.
T. N 157 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasit jo itse tähän, et ole Tinderissä. Siellä se mieli sitten muuttuu kun karkkikaupassa huomaa, että miksi tyytyä 167cm kun voi valita 185cm pitkänkin.
Ei muutu, minulle tärkeämpää on miehen luonne. Lyhyempi mies voi tarjota jotain muuta kuin pitkä mies, jos hänellä on mukava luonne. En ole edes miettinyt näitä pituusasioita ennenkuin törmäsin näihin keskusteluihin.
Mutta en halua tinderiin.
Suomessa on se ongelma, että kaikki ihmiset eivät kohtaa. On monta kaupunkia ja paikkakuntaa, joiden miehiä en ole ikinä nähnyt.
Mutta tinderiin en halua, koska kuvia katsovat myös naimisissa olevat sinkkukavereidensa tilien kautta.
Minulle ei ihan auennut, että mitä sitten vaikka katsovatkin?
M38
No esim. työpaikallakin tauolla katsovat isolla porukalla ja arvostelevat. Päätin, että tinderiin en ikinä liity.
Kuulostaa kyllä niin kaukaa haetulta skenaariolta. Ei voi niin kiinnostavaa olla.
M38
On, he haluavat katsoa ihmisten kuvia tinderissä, jotka he tietävät tai tuntevat ja sitten arvostelevat porukalla.
Tervehenkinen työpaikka teillä.
Työkavereitaan ei voi valita.
Vierailija kirjoitti:
Minun silmissä pitkä.
T. N 157 cm
Lisään vielä, että olen aika siro. Kuulen paljon, että olen pieni.
En ite välitä siis yleensä miesten pituuksista. Se ratkaisee millainen mies on luonteeltaan yms. Eli ei haittaa vaikka olisi minun mittanen, ei väliä.
Joskus oikein pitkien miesten vieressä seistessä saattaa tuntua, että kutistun entisestään, enkä ole varma onko se aina kovin kiva tunne.😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalle naisista käy ihan hyvin itseään lyhyempi mies, osalle ei.
Mutta sinä taas tyypillisenä miehenä syytät kaikkia naisia.
Välillä tuntuu, että en halua edes parisuhdetta, koska sekin mitä muut naiset ovat sanoneet on minun syytäni.
Kun miettii millainen kulutus on miehellä joka on noin pitkä, niin miten henkilöllä itsellään on varaa itseensä. Sellainen rontti painaa takulla yli 70kg.
Onko tässä päässyt nyt niin että ihmisistä on jalostunut isoja rontteja?
Ei hyvä, ei hyvä juttu lainkaan.
Ei maailma kykene ylläpitämään suurta kulutusta pitkään.
Mitä kookkaampi, niin sitä kömpelömpi myös tasapainolta. Raajojen hallinta heikkenee.
Tarvitaan suurempia autoja, asuntoja ja työtiloja.
Lyhyempi ja siroluisempi ihminen säästäisi paljon enemmän. Myös vähemmän onnettomuuksia, kun tasapaino on parempi. Tässä olisi nyt miettimistä naisille, joilla on se suurin vastuu valita kumppani.
Halutaanko me lisätä ihmisten keskipituutta enää?
Kun ei ole ympäristölle tai taloudelle järkevää.
Mikä ihme juttu tämä miesten pituus on?
Tom Cruise on 170cm. Ei ole estänyt menestystä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme juttu tämä miesten pituus on?
Tom Cruise on 170cm. Ei ole estänyt menestystä elämässä.
En ole itse miettinyt kenenkään miehen pituutta ennenkuin viime syksynä, kun törmäsin näihin keskusteluihin.
Itse olen 170 cm pitkä nainen eikä itselleni ole tullut edes kauheasti tilanteita, että mies olisi lyhyempi. Vain yksi tilanne joskus, että mies oli todella paljon lyhyempi.
Inhoan myös sitä, että miehet sanovat ettei naiset suostu seurustelemaan pituuden takia. Naiset katsovat muutakin kuin pituutta esim. joku 167 cm mies ei välttämättä kelpaa, mutta joku toinen 167 cm pituinen mies taas kelpaa.
Itse katson myös muuta ulkonäköä ja luonnetta miehessä.
Tietysti on naisia, joille tuo pituus on tärkeämpi juttu, mutta ei meille kaikille.
Itse ihastun ja rakastun miehessä kasvoihin.
Jos mies on mielestäni hyvännäköinen on aivan sama minkä pituinen mies on.
Vierailija kirjoitti:
Kun miettii millainen kulutus on miehellä joka on noin pitkä, niin miten henkilöllä itsellään on varaa itseensä. Sellainen rontti painaa takulla yli 70kg.
Onko tässä päässyt nyt niin että ihmisistä on jalostunut isoja rontteja?
Ei hyvä, ei hyvä juttu lainkaan.
Ei maailma kykene ylläpitämään suurta kulutusta pitkään.
Mitä kookkaampi, niin sitä kömpelömpi myös tasapainolta. Raajojen hallinta heikkenee.
Tarvitaan suurempia autoja, asuntoja ja työtiloja.
Lyhyempi ja siroluisempi ihminen säästäisi paljon enemmän. Myös vähemmän onnettomuuksia, kun tasapaino on parempi. Tässä olisi nyt miettimistä naisille, joilla on se suurin vastuu valita kumppani.
Halutaanko me lisätä ihmisten keskipituutta enää?
Kun ei ole ympäristölle tai taloudelle järkevää.
Takuulla yli 70kg? 170-senttinen mies painaa jo yli 70kg jos on vähänkään lihasta.
Keskipituinen, vaikka näyttääkin monesti että nuoret ovat nykyään pidempiä.