Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä mielellä kissasi on tänään ja mitä puuhaillut?

Vierailija
17.03.2021 |

Kertokaa piristäviä kissajuttuja!

Kommentit (1040)

Vierailija
421/1040 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla lähtee makuuhuoneesta vessaan ja juomaan, sitten olohuoneen ikkunalle tarkastamaan mitä ulkona tapahtuu. Jos on aurinkoista, liikkuu asunnossa sen mukaan mihin paistaa, sitten nököttää siinä kehräämässä.

Aamupalan syö samalla kun valmistan omaani, sitten peseytyy.

Lempi leikkinsä on parkour: hyppii seinästä ponnistaen ja heittää voltteja. Lempi lelu on marketin halvin surkea hiiri jota piilottelee, pesee, höykyttää.

Yöt nukkuu sängyssäni kiltisti.

On eläinsuojelulta adoptoitu populaatiokissa, neljävuotiaana tuli meille ekaan oikeaan kotiinsa. Eli arvoton, ulos hylätty, yksi hammaskin puuttuu. Kiitän päivittäin että sain hänet omaksi. Hassu, omaperäinen, kultainen kissa.

Vierailija
422/1040 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että omistajani Tarja (nimi muutettu) palauttaa mut tehtaan kadulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1040 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikittiin Elviksen kanssa narulla ja Elvis löi pään kovasti pöytään :( . Nyt pötköttelee sängyssä.

Vierailija
424/1040 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

satunnainen matkailija kirjoitti:

Meillä hepulointia kunnes lähti mukanani pihalle lykkimään lunta. Itse tulin sisälle, kissa jäi retkilleen. Nuori vielä, 1,5v kollipoikanen (leikattu). Ja mikä siinä muuten on että niistä märkäruuista aina kelpaa hyytelöt ja soosit mutta ei palat?? Sama homma edellisen kissan kohdalla. Ja ihan tavallisia ruokia, ei mitään erityisruokia. Raksut kelpaa oikeastaan paremmin.

Sitä samaa olen miettinyt viimeiset 10 vuotta

Vierailija
425/1040 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma että märkäruoan soosit kelpaa hyvin muttei aina palat. 

Kaksi asiaa on auttanut: olen soossannut haarukalla palat soosin sekaan. Sitten menettelee.

Olen vaihtanut märkäruoan patee-tyyppiseen ja sitten karhealla kielellä helppo syödä.

Olen vaihtanut märkäruoan "kalliimpaan" merkkiin jossa jopa pieniä katkarapuja tai lohenpaloja, niin onpa palat kelvanneet.

Olen ajatellut että onko 8-vuotiaalla hammasongelmia, mutta kun näkee miten rouskuttaa kissojen hammaspuhdistus namupalat niin ei vaikuta että olisi mitään ongelmia. Vuosittaisen rokotuksen yhteydessä ei kunnolla anna lääkärin katsoa. Johtuisko siitä että seison vieressä? Pitäisi varmaan menna odotushuoneeseen, niin voisivat kunnolla ottaa kissan otteeseen ja katsoa hampaat, kissan hyväksihän se on . 

Vierailija
426/1040 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelevät ihmisten kireyttä. Lämmitti nähdä, miten Ukrainastakin pakenijoilla oli joillakin kissoja mukanaan. Heitä kun voisi jotenkin auttaa.

Vierailija
427/1040 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papparainen väänsi jumalattomat tortut vessaan eikä peittänyt jälkiään. Oli pakko viideltä aamuyöllä mennä peittämään se megap*ska kun koko kämppä lemusi sille bytonille.

Hieno rouva toki huusi papparaisen p*skantamisen jälkeen C-duurissa. Ei kestä tuollaista epäsiisteyttä ollenkaan.

Nyt lekottelevat sohvalla rauhallisina kun ruokkija (minä) juo aamukahvia.

Mielenkiinnolla odotamme mitä päivä tuo tullessaan.

Vierailija
428/1040 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papparainen väänsi jumalattomat tortut vessaan eikä peittänyt jälkiään. Oli pakko viideltä aamuyöllä mennä peittämään se megap*ska kun koko kämppä lemusi sille bytonille.

Hieno rouva toki huusi papparaisen p*skantamisen jälkeen C-duurissa. Ei kestä tuollaista epäsiisteyttä ollenkaan.

Nyt lekottelevat sohvalla rauhallisina kun ruokkija (minä) juo aamukahvia.

Mielenkiinnolla odotamme mitä päivä tuo tullessaan.

Ja pytonin kirjoitin väärin. Oli mikä oli, valtava paksu kärmes se pökäle oli.

Vierailija
429/1040 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

”märkäruuista aina kelpaa hyytelöt ja mutta ei palat?? Sama homma edellisen kissan kohdalla. Ja ihan tavallisia ruokia, ei mitään erityisruokia. Raksut kelpaa oikeastaan paremmin

Sitä samaa olen miettinyt viimeiset 10 vuotta.”

Ihan sama systeemi oli mun Urholla, kunnes keksin haarukalla painella märkäruoan soseeksi. Sain moittivan katseen, mutta temppu tepsi. Ruokalautasen pohja paistaa kiiltävänä,

tarkkaan nuoltuna.

Vierailija
430/1040 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4-kuukautinen Lumi kävi repimässä aamun iloksi vessapaperirullan, ja sitten on muun muassa jahdattu koiran häntää. Leppoisa labbis ei siitä juurikaan hermostu, osaa onneksi suhtautua pentuun :)

Vierailija
431/1040 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ulkona aamuyöstä lähtien, nyt on hyvä sää niin tykkää seikkailla ulkona.

Vierailija
432/1040 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byyttonissa on todellakin sekä kaksi yytä että kaksi teetä

Vierailija
433/1040 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoilla on kevättä rinnassa: ulos ja sisään sata kertaa päivässä. Kaikkein hiljaisin on alkanut naukumaan ja asiaa tuntuu riittävän.

Vierailija
434/1040 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa nuo katselee ”tinttivisionia” eli lintujen ruokatelinettä ikkunan läpi ja säksättävät aina kun paikalle tulee käpytikka. Joskus mustarastaan paikalle tulo aiheutta mielen kuohuntaa mutta tali ja sinitiaiset ovat jo niin tuttuja etteivät niihin jaksa enään reagoida. Myöskään peura pihalla ei aiheuta isompia reaktioita. Muuten ne ovat pitäneet järjestystä yllä eli napsutelleet koiria kuonon päähän ja pikkasen sähisseet….

Vierailija
435/1040 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrani makaa jossain massu pulleana, sai possun filettä.

Vierailija
436/1040 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha 17 w papparainen innostui keväästä sen verran juoksi kämpästä matot läjään, maukui isoäänisesti kevään kunniaksi, nautti aamupalan ja vetäytyi ansiokkaan riehumisen jälkeen lepäämää:D

Vierailija
437/1040 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tänään ei mitään erikoista mutta eilen tappoi pitkään häiriköineen hiiren. Olin todella tyytyväinen ja kissa suorastaan loisti ilosta kun kiittelin sitä kun listi mokoman rapistelijan ja mieliharmin.

Toisaalta on ne hikretkin erittäin sööttejä.

Isot korvat ja yöeläimen suuret silmät. En kyl tykkäsi, et kissani tappais pikkueläimiä

Olisi saanut olla vielä kissa  minulla kun kylään saapui hiiri. Keskellä yötä! Iiiik! Pöydällä pesi naamaansa. En voinut huutaa, vaan aloin jahtaamaan sitä, että menisi ulos. Toivoin, että menikin. Pitkän aikaa kuuntelin, onko se kuitenkin piiloutunut jonnekin!

Vierailija
438/1040 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kisukkani sai äsken juuri silitetyt satiinilakanat 2 makuu sijaansa ja heti piti mennä testaamaan. Kelpasi hyvin, siellä nyt köllii tyytyväisenä takan takana omalla hyllyllään.Kohta paistaa aurinko toisen hyllyn päällä olevaan korinn, joten oletan hänen siirtyvän sinne. 12v. kokemuksella olen melko varma että näin käy.

Vierailija
439/1040 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla käytiin tekemässä lyhyt valjaslenkki molempien kanssa. Vähän valittelivat sitä, että oli pahuksen liukasta, eikä kynnetkään oikein tahtoneet pitää. Ja tuulikin vielä niin, että karvojen läpi meni viima. Että aika äkkiä haluttiin kotiin ja lämpimään. Nyt vaikuttavat ihan tyytyväisiltä, kun saavat kölliä tuossa sohvalla vatsat täynnä hyvää ruokaa.

Vierailija
440/1040 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kaurista pihalla, kissa katseli kauhuissaan ikkunasta ja turkin kaikki karvat olivat pystyssä ja häntä pörrössä.