Kuinka pitkää päivää lapsenne ovat päiväkodissa?
Kommentit (283)
Lapsi 11kk
Hoidossa yleensä aina ma-to klo 7.15-16.00 ja perjantaisin klo 7.15-13.00
Vierailija kirjoitti:
klo 7 - 17.30
Järkyttävä päivä 😶 Olen mykistynut.
Ettekö te käy töissä ollenkaan, kun kerkeette viemään lapsen vasta joskus puol ysi aamulla?
2-vuotias
Yleensä aina 6.40-15.15
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
klo 7 - 17.30
8,5h työpäivä, niin eihän tuo ole kuin tunnin ajomatka töihin ja sama takasin tullessa.
Monella on pidempi työpäivä...
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te käy töissä ollenkaan, kun kerkeette viemään lapsen vasta joskus puol ysi aamulla?
Työt alkaa itsellä yhdeksältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
klo 7 - 17.30
Ei ole varmaan totta tai sitten tätä ei tapahdu joka päivä. Päivät eivät saa ylittää 10 tuntia, ellei ole kyse vuoropäiväkodista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on työaika 9-17. Jos veisin lapsen ennen puoli ysiä, tulisi aika pitkiä päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
klo 7 - 17.30
Työnteko on aina kamala asia.
Jos haluan elättää perheeni, pitää käydä töissä. Työpaikka ei ole kodin vieressä ja julkisilla matkaan koti-hoitopaikka-työ menee suuntaansa vähän yli tunti, vaikka töihin ei ole kuin 16 km. Hoitopaikka on harmillisesti 8 km päässä kodista aivan eri suuntaan kuin työpaikka.
Koronan vuoksi tällä hetkellä normaalia pidemmät hoitopäivät. Aiemmin miehen kanssa pystyttiin helposti sumplimaan omia työtunteja, nyt ne määrätään turvallisuussyistä ennakkoon.
Ma-to 7.30-16.30
Pe 7.30-16.00
Lapset 6v & 3v
Klo 9-15, kaksoset melkein 5v.
Kolmesti viikossa on ”pakko”, kaksi päivää olen kotitoimistossa ja lapset saavat olla kotona, jos haluavat. Yleensä menevät ainakin neljäntenä päivänä, kun se on lelupäivä.
Nyt etätyön tultua, eskarilainen on hoidossa 8:30-16:00. Toisinaan sitten vielä lyhyempää päivää, kun pidetään tunteja pois. Vielä viime keväänä 8:15-16:45. Hieman lyhyemmäksi on saatu hoitopäivät.
Lapset 6v, 5v, 3v ja 1v
Maanantaisin kaksi nuorinta kotona, isommat eskarissa ja viskarissa 9-13.
Ti, ke ja to hoidossa klo 7.30-16.00
Pe hoidossa klo 7.30-13.30. Tuolloin isovanhemmat aina hakee lapset.
Vähän riippuu päivästä, olen etätöissä joten on hieman varaa joustaa. Yleensä hoitopäivä alkaa 8.30-9.15 välillä ja loppuu 16.00-16.40 välillä.
Lapset 7v, 4v ja 1v
ma vapaa
ti-to 8.30-16.15
pe 7.30-14.15
Lapset 5v ja 2v