Naiset, rehellisesti, mikä miehessä sytyttää kiinnostuksen?
Ennen vastaamista, se juju:
1. Et saa mainita ainuttakaan sellaista asiaa joka on positiivinen piirre ihmisissä yleensä riippumatta iästä, sukupuolesta, tms. Et siis saa mainita kiltteyttä, rehellisyyttä, ystävällisyyttä, käytöstapoja, tms.
2. Et saa mainita sellaisia asioita jotka selviävät vasta seurustellessa, kuten luotettavuutta ja pysymistä toisen rinnalla hyvinä ja pahoina aikoina.
Go.
Kommentit (115)
Nykyään melkein kaikki!
Kun oli 13v-25v,niin ehkä 1/100 pojasta /miehestä oli sellainen, jonka kanssa olisi voinut seurustella.
Nykyään olen varattu, 36v ja 90% kaikista tapaamistani miehistä tuntuu pantavilta :D
Vierailija kirjoitti:
"Miehen haju on naisen ensimmäinen parinvalintakriteeri, mutta e-pillerit sotkevat kaiken" :
Ensimmäinen parinvalintakriteeri?
No ei.
Ominaistuoksu on mahdolista havaita vasta melko läheisessä kontaktissa (ja sekin sillä oletuksella ettei juuri käytetä hajusteita tms), ja aika moni muu seikka ratkaisee päädytäänkö sellaiseen.
Ensin tietenkin ulkonäkö, kun ei toisen pään sisään näe. Seuraavaksi persoonallisuus.
Jos on kyse kuvattomasta nettiprofiilista, niin mielenkiintoista persoonallisuutta ilmentävä teksti, esim. minua koskettavan biisin alkusanat.
Rehellisesti: Aivot. Älykkyys ja asioden osaamisen lisäksi, asioiden hallinta.
Ei riitä että tietää jotkut asiat teoriassa, kovan paikan tullen täytyy osata pistää teoria käytäntöön.
Minä rakastuin mieheeni lopullisesti, kun olimme asutoautolla kiertämässä Eurooppa.
Se varmuus kaikissa tilanteissa, se osaaminen ja uskallus eri ajaa autoa suurten kaupunkien liikeenteessä ja ruuhkaisilla moottoriteillä. Se miehen varmuus ja kyky järjestää asiat vaikeissakin paikoissa, Se monipuolinen kielitaito, kun jouduttiin sairastumiseni takia turvautumaan lääkäreihin köyhemissä maissa.
Se itsevarmuus hoitaa kaikki tilanteet, jolloin itselläni ollut vain sormi suussa ja itku kurkussa.
Älykkään ja osaavan miehen kanssa on turvallista liikkua, olitpa sitten missä päin maailmaa tahansa. Koska älykäs ihminen hoksaa nopeasti asiat, kehittelee vaikeisiin asiohin ratkaisut niin että saadaan homma toimimaan. Miehen ulkonäöllä, vaatteilla tai muilla varustuksilla ei ole mitään merkitystä, jos hän muutoin on ymmärrys kyvyiltään apinan tasoa.
Ryhdikkyys, henkisesti ja fyysisesti. Elämänkokemus.
Älykkyys, huumorintaju, kyky keskustella, uskollisuus, rehellisyys, itsetunto, ei tarvise pönkittää itsetuntoa flirttailulla, pettämisellä ym.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä että tietää jotkut asiat teoriassa, kovan paikan tullen täytyy osata pistää teoria käytäntöön.
Minä rakastuin mieheeni lopullisesti, kun olimme asutoautolla kiertämässä Eurooppa.
Se varmuus kaikissa tilanteissa, se osaaminen ja uskallus eri ajaa autoa suurten kaupunkien liikeenteessä ja ruuhkaisilla moottoriteillä. Se miehen varmuus ja kyky järjestää asiat vaikeissakin paikoissa, Se monipuolinen kielitaito, kun jouduttiin sairastumiseni takia turvautumaan lääkäreihin köyhemissä maissa.
Se itsevarmuus hoitaa kaikki tilanteet, jolloin itselläni ollut vain sormi suussa ja itku kurkussa.
Älykkään ja osaavan miehen kanssa on turvallista liikkua, olitpa sitten missä päin maailmaa tahansa. Koska älykäs ihminen hoksaa nopeasti asiat, kehittelee vaikeisiin asiohin ratkaisut niin että saadaan homma toimimaan. Miehen ulkonäöllä, vaatteilla tai muilla varustuksilla ei ole mitään merkitystä, jos hän muutoin on ymmärrys kyvyiltään apinan tasoa.
Minä rakastuin puolisooni jo ennen ensimmäistä ulkomaanmatkaa, mutta tunnistan tuon, mistä kirjoitat. Ratkaiseva tekijä siinä, että ylipäänsä kiinnostuin tutustumaan häneen, oli se, että hänkin oli aktiivinen matkustaja. Matkustellut enemmän kuin minä, asunut ulkomailla, puhuu englannin ja ruotsin lisäksi muitakin kieliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehen haju on naisen ensimmäinen parinvalintakriteeri, mutta e-pillerit sotkevat kaiken" :
No ei.
Ominaistuoksu on mahdolista havaita vasta melko läheisessä kontaktissa (ja sekin sillä oletuksella ettei juuri käytetä hajusteita tms), ja aika moni muu seikka ratkaisee päädytäänkö sellaiseen.
Niinhän sitä luulis...
Ai luulet saavasi rehellisiä vastauksia? 😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Katse" = metsästäjänsilmät, komea naama ja itsevarmuus.
Skippaa höpinä sieluun näkemisestä.
Ei vaan katse on kiinnostunut, lämmin, ystävällinen ja naurava. Sinulla ei vaan ole hajuakaan asiasta.
Ei hajuakaan. Sitä varten pitää tivata asiaa vauvalla. Ei toimi tasoteoria.säälittävä urpo.
Vierailija kirjoitti:
Matala miehekäs ääni, rauhallinen puhetyyli, äijämäinen ulkonäkö eli löytyy hartioita ja voimaa.
Hyvä jos on kalju ja siisti parta
Ei kalju. Hyi. Jotain itsekritiikkiä nyt.
Kyllä se on miehen katse <3 Tietynlaisesta katseesta vain tietää että mies on palavasti kiinnostunut minusta, ja se on miehessä tärkeintä.
Huom! Tämä katse on MINUN arvioitavissani, eli mies ei voi ajatella että nytpä katson tuota naista tosi himoiten, kun kerran katse on niin tärkeä. Kukaan muu ei voi päättää minun puolestani milloin katse on minulle sytyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoksu, se miehen ominaistuoksu joka saa aikaan ihanat sisäiset värinät ja jota voisi hengitellä sisäänsä loputtomiin.
Oih, tämä se on omallakin miehellä. Miehen kainalossa on ihana nuuhkutella miehen kaulaa.
Eikö tuosta voisi päätellä että miehen koolla on jotain merkitystä? Pitää olla iso.
Kuka sanoi, että siinä ollaan seisaallaan? Etkö ole koskaan pötkötellyt sängyllä vierekkäin?
Älä ruoki ap:n traumoja. Hän on päättänyt, että miehen pitää olla iso, joten mikään muu vastaus ei joka tapauksessa tule hänelle kelpaamaan.
Vakiouuno. Kysyy, tivaa, eikä usko mitään
Vihaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Jonne, älä käytä vähäjärkihymiöitä.
Tilanteesi selviää jo kirjoituksiasi lukemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei.
Minulla on poikkeuksellisen hyvä hajuaisti, joten miehen tuoksulla on erittäin suuri merkitys.
Haistaminen ei edellytä lähikontaktia.
Nyt en kyllä muista, enkä tainnut koskaan tietääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidät siis itseäsi sormi suussa itkevänä apinana, joka kulkee älykkään miehen käsikassarana ympäri maailmaa. Todella mielenkiintoinen ajatusmaailma! Pistää myös miettimään miksi miehesi viehättyy idi
ooteista.
Vastaaja kirjoitti viehättävästä miehestään ja sinun piti tulla uuuulisemaan.
Miksi?
No kyllähän tuosta välittyy tuollainen kuva että naisena kulkee itkien sormisuussa, ja älykäs mies pitää olla että on turvallista liikkua!
eri
Joo, vähän ressukan kuvan antoi kirjoittaja itsestään, mutta ehkä niin ei ollut tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosketus.
Se miten halaa, sipaisee hiuksia tai poskea. Ottaa kädestä. Tämä siis tilanteessa jolloin ei olla menossa sänkyyn. Silti tällaisessa kosketuksessa voi olla ääretön lataus ja hellyys. Jotkut vaan osaa
Aviomieheni ei
Bzzt...epärehellinen vastaus.
Jos tuo on se joka sytyttää ja aviomiehesi ei osaa, miksi hän on aviomiehesi? Mikä aviomiehessäsi sytytti?
Aviomiehessä sytytti älykkyys, ystävyys, tunne siitä että yhdessä ollaan jotain enemmän, pystytään mihin vain. Eikä tuo siis tarkoita ettei meillä olisi hyvää seksiä, läheisyys vaan puuttuu.
Halaamme kerran päivässä. Eilen mulla oli hiukset (pitkät, upeat) auki ja pyysin häntä koskemaan niitä. Hän otti hiukset käsiinsä, nykäisi ja totesi että onpas kuin hevosen häntä paksua ja vahvaa!
Näin vanhemmiten, yli 20v jälkeen kaipaan oikeaa kosketusta niin että sekoan! En tajunnut että tälleisesta asiasta voisi tulla ongelma kun kaikki muu toimii
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sitten tiedät, mistä syystä minä alun perin kiinnostuin tulevasta miehestäni? Mitä sinä luulet tietäväsi meistä? Kerro toki oma kokemuksesi, mikä siinä toisessa herätti kiinnostuksesi?
Matala miehekäs ääni, rauhallinen puhetyyli, äijämäinen ulkonäkö eli löytyy hartioita ja voimaa.
Hyvä jos on kalju ja siisti parta