Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, rehellisesti, mikä miehessä sytyttää kiinnostuksen?

Vierailija
17.03.2021 |

Ennen vastaamista, se juju:

1. Et saa mainita ainuttakaan sellaista asiaa joka on positiivinen piirre ihmisissä yleensä riippumatta iästä, sukupuolesta, tms. Et siis saa mainita kiltteyttä, rehellisyyttä, ystävällisyyttä, käytöstapoja, tms.

2. Et saa mainita sellaisia asioita jotka selviävät vasta seurustellessa, kuten luotettavuutta ja pysymistä toisen rinnalla hyvinä ja pahoina aikoina.

Go.

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut elämässäni kolmesti tulenpalavasti ja joka kerta jalat on vienyt alta sama juttu.

Mies on antanut täyden huomionsa minulle, tullut sopivan lähelle, katsonut syvälle silmiin pitkään, ollut kiinnostunut minusta ja jutuistani, ollut huumorintajuinen ja heti alusta saakka samalla aaltopituudella.  Jonkin ajan kuluttua on hellästi hipaissut ohimennen, tullut vielä lähemmäs niin että olen tuntenut ihonsa lämmön ihollani, muttei ole silti lähennellyt eikä yhtään limainen, on ollut kohtelias muttei kuitenkaan etäinen/virallinen. Pientä flirttiä, hymyjä, vilkuiluja, katseita, lisää sipaisuja. Silmiin katsominen tuntui vatsanpohjassa saakka, koska ilmeensä oli niin rakastava, kuin olisin ihaninta maailmassa.  Yksi miehistä vielä puolusti minua tilanteessa, jossa jäin altavastaavaksi, ja olin tosi kiitollinen hänelle siitä, lisäksi tuli tunne, että hän välittää minusta.  

Nämä aiheutti sen, että janosin lisää silmiintuijottelua, kosketusta, ikävöin seuraan ja syliin ja haaveilin pussailusta ja muustakin... ja sitten olin tosi ihastunut. Kun tätä jatkui vähän aikaa, ja mies vihdoin halasi, pitkään ja hartaasti itseään vasten painaen, olin jo aivan valmista kauraa ja sulaa vahaa. <3 

Vierailija
62/115 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdä kun tyttöystävän mielestä en tuoksu miltään. Hänen exänsä kuulemma tuoksui vahvemmalta..

Vaihda sellaiseen tyttöystävään, jonka geneettinen immuniteetin profiili poikkeaa mahdollisimman paljon omastasi.

Tällaisen naisen mielestä tuoksut vastustamattomalta!

Paitsi että naiset, jotka käyttävät e pillereitä, haistavat väärin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levittää voin näkkärin reikäpuolelle, asettaa juuston ennen leikkelettä ja asettaa vessapaperin niin päin, ettei tarvi repiä sitä arkkia sieltä seinän välistä.

Vierailija
64/115 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut elämässäni kolmesti tulenpalavasti ja joka kerta jalat on vienyt alta sama juttu.

Mies on antanut täyden huomionsa minulle, tullut sopivan lähelle, katsonut syvälle silmiin pitkään, ollut kiinnostunut minusta ja jutuistani, ollut huumorintajuinen ja heti alusta saakka samalla aaltopituudella.  Jonkin ajan kuluttua on hellästi hipaissut ohimennen, tullut vielä lähemmäs niin että olen tuntenut ihonsa lämmön ihollani, muttei ole silti lähennellyt eikä yhtään limainen, on ollut kohtelias muttei kuitenkaan etäinen/virallinen. Pientä flirttiä, hymyjä, vilkuiluja, katseita, lisää sipaisuja. Silmiin katsominen tuntui vatsanpohjassa saakka, koska ilmeensä oli niin rakastava, kuin olisin ihaninta maailmassa.  Yksi miehistä vielä puolusti minua tilanteessa, jossa jäin altavastaavaksi, ja olin tosi kiitollinen hänelle siitä, lisäksi tuli tunne, että hän välittää minusta.  

Nämä aiheutti sen, että janosin lisää silmiintuijottelua, kosketusta, ikävöin seuraan ja syliin ja haaveilin pussailusta ja muustakin... ja sitten olin tosi ihastunut. Kun tätä jatkui vähän aikaa, ja mies vihdoin halasi, pitkään ja hartaasti itseään vasten painaen, olin jo aivan valmista kauraa ja sulaa vahaa. <3 

Hyvin osasit kuvata, miten rakastuminen tapahtuu.

Vierailija
65/115 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdä kun tyttöystävän mielestä en tuoksu miltään. Hänen exänsä kuulemma tuoksui vahvemmalta..

Käyttääkö tyttöystäväsi e pillereitä?

Käyttikö ollessaan exänsä kanssa?

E pillerit saavat naisen haistamaan väärin valitessaan geneettisesti sopivinta kumppania jälkeläisiä ajatellen..

Ilmiö saattaakin aiheuttaa mielenkiintoisia yllätyksiä, jos suhteen aikana aloittaa tai lopettaa pillereiden käytön.

Vierailija
66/115 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyä tyttöystävältä, miksi hän haluaa kertoa tuollaisia asioita. Miettiä, miksi itse alistuu kuuntelemaan sellaisia.

Luin sen päiväkirjasta.

Vierailija
67/115 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E pillerit saavat naisen haistamaan väärin valitessaan geneettisesti sopivinta kumppania jälkeläisiä ajatellen..

Ilmiö saattaakin aiheuttaa mielenkiintoisia yllätyksiä, jos suhteen aikana aloittaa tai lopettaa pillereiden käytön.

EI ole koskaan käyttänyt pillereitä. Sanonut vaan että en tuoksu vahvasti, en pahalta, vaan en oikein miltään.

Vierailija
68/115 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI ole koskaan käyttänyt pillereitä. Sanonut vaan että en tuoksu vahvasti, en pahalta, vaan en oikein miltään.

Nomutta et ainakaan siis tuoksu pahalta.

Entä exän "vahva" tuoksu; sekin voi olla hyvä, tai paha, tai neutraali jne..

Vierailija
69/115 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
70/115 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleiskuva ja onko mukava sekä huumoria. Saako toisen nauramaan tai onko muuten söpö. No sekin jos on vähän kiihkeä kun yrittää iskeä siis osoittaa selvästi että juuri sinut haluan enkä muita. Se säväyttää koska kukaan ei halua olla vain massaa.

Vierailija
71/115 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Se todistaa, että mies on onnistunut hankkimaan pätäkkää. Seuraavaksi selvitetään, MITEN ne rahat on hankittu. Rehellisellä toiminnalla (kovapalkkainen työ) vai kusipäiselllä kikkailulla (hämärät bisnekset).

Vierailija
72/115 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matala ääni. Tummat hiukset. Jäyhä olemus. Ryhti.

Vierailija
73/115 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että miehestä välittyy tekemisen meininki.

Sen oppii lukemaan päältäpäin yhdellä vilkaisulla, ulkoisesta olemuksesta voi oikeasti päätellä lähes kaiken.

Itselle ns. salikroppa on yhtä iso red flag kuin vaikka huono ryhti tai vetelehtivä olemus, vartalo joka näyttää voimakkaalta mutta esimerkiksi fyysisissä töissä hankitulta viittaa aikaansaavaan luonteeseen, joka taas on erittäin viehättävä piirre. Ihminen jonka elämä pyörii salitreenien tai sitten sohvalla makaamisen ympärillä ei kiinnosta yhtään. Pituudelle ei ole mitään absoluuttista alarajaa mutta myönnän että en ehkä ainakaan ensisilmäyksellä rakastuisi itseäni päätä lyhempään.

Asuvalinta kertoo myös jotain, onko jalat maassa, kompensoiko ehkä jotain, vaiko ei voisi vähempää välittää. Aikuisella ihmisellä tietysti myös teinimuoti herättää pieniä epäilyksiä.

Ehkä nämä pienet tekijät kumpuavat ihan puhtaasti jostain luolamiesgeeneistä jossa arvioidaan hyvin alkukantaisin mittarein selviytymismahdollisuuksia potentiaalisen kumppanin kanssa.

Vierailija
74/115 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen haju on naisen ensimmäinen parinvalintakriteeri, mutta e-pillerit sotkevat kaiken" :

https://www.savonsanomat.fi/teemat/3009925

Vierailija
75/115 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nomutta et ainakaan siis tuoksu pahalta.

Entä exän "vahva" tuoksu; sekin voi olla hyvä, tai paha, tai neutraali jne..

Exänsä on ulkomaalainen, joten tuoksuu varmasti erilaiselta kuin suomalainen mies. Mutta tyttöystävän mukaan tykkää enemmän exänsä tuoksusta. Mitä vittua pitäisi tehdä? Uskon kanssa, että tuoksulla on tärkeä merkitys. Toisaalta olen minäkin haistanut paremmin tuoksuvia vieraiden tyttöjen pikkareita. Tyttöystäväni ei tuoksu myöskään kauhean vahvasti nenääni.

Vierailija
76/115 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on miehen tehtävä osoittaa kiinnostusta eikä naisen. Miehen pitää siis olla mies. Tietysti nainen iskee ja kiinnostuu kenestä haluaa mutta miehen kuitenkin pitää olla jotenkin halukas.

Vierailija
77/115 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja työelämän status kattaa 90% vastauksesta. Muille asioille jää max 10%.

Vierailija
78/115 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha. Se todistaa, että mies on onnistunut hankkimaan pätäkkää. Seuraavaksi selvitetään, MITEN ne rahat on hankittu. Rehellisellä toiminnalla (kovapalkkainen työ) vai kusipäiselllä kikkailulla (hämärät bisnekset).

Ok, hyvä tietää.

Vierailija
79/115 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain ravintolassa sitä tietysti vaan katsoo että mikä on komein ja rennoin tyyppi.Hyvän näköinen siis.Muusta ei niin väliä silloin kun juo viinaa ja juhlii .

Vierailija
80/115 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta puhutaan kirjoitti:

Ulkonäkö ja työelämän status kattaa 90% vastauksesta. Muille asioille jää max 10%.

Ok, hyvä tietää.

P.S. Tuo ulkonäköasiahan on tuolla kommenteissa ihan selvästi kerrottu. Tottakai ulkonäkö ratkaisee kiinnostuksen.