Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kipeää se kierukan laitto sattuu. Harkitsen, mutta laitto pelottaa.

Vierailija
17.03.2021 |

En pelkää jälkisupistuksia, vaan sitä laittamis hetkeä. Kuulema enemmän kuin synnytys? Olen 3x synnyttänyt.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niitä, joita se sattui todella paljon, vaikka synnytyksiä oli jo takana. Mutta se oli hetkessä ohi, joten aion ottaa uudestaan, kun vaihdon aika koittaa. Ja taisin mennä asennukseen väärään aikaan, ovulaatio oli joko käynnissä tai juuri mennyt. Paras aika olisi ollut kuukautisten aikaan.

Vierailija
22/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla asennuskerralla pyörryin ja oksensin kivusta. Toisella kerralla laitettiin puudutuksessa ja silti pääs itku.

Luun murtumat yms kestää, mutta tuo kipu on ollut pahinta mitä olen kohdannut.

Ps. En ole koskaan symmyttänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vain ei synnyttäneitä ihmisiä, joilla on kierukka ja kuvailut olivat vastaavanlaisia.

1. No se oli vähän niinku puu olisi kaatunut päälle.

2. Se sattu niin v*t*sti, huhhuh.

Käsittääkseni synnyttäneillä laitto sattuu vähemmän.

Vierailija
24/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut. Siinähän on se asetin, joka tekee asennuksesta vaivattoman ja nopean.

Vierailija
25/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään ottaa elimistöönsä vierasesinettä, joka voi lähteä seilaamaan ja mennä kudoksista läpi.

Arvaapa suostuisiko miehet moiseen?

Kortsut on keksitty.

Vierailija
26/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui tosi paljon, kaksi sektiota takana.. syy oli voimakkaasti taaksepäin kääntynyt kohtu, kanava kaarella ja ”asennusputki” suora. Monta päivää oli jälkisupistuksia ja pari kuukautta ”juttujen” jälkeen kipuja, nyt ok

Vierailija
27/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään ottaa elimistöönsä vierasesinettä, joka voi lähteä seilaamaan ja mennä kudoksista läpi.

Kortsut on keksitty.

Mulla on hormonikierukka kivunhoitoon ja menkkojen hilitsemiseksi.

Se kivusta pyörtynyt ja oksentanut

Vierailija
28/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui tosi paljon. 1-10 asteikolla kipu oli 9 ja 10:ssa olisin pyörtynyt. Synnytyksestä tuolloin lyhyt aika. Kipu lieveni 6 kun lääkäri haki pienemmät muoviset välineet.

Vierailija
29/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekalla asennuskerralla pyörryin ja oksensin kivusta. Toisella kerralla laitettiin puudutuksessa ja silti pääs itku.

Luun murtumat yms kestää, mutta tuo kipu on ollut pahinta mitä olen kohdannut.

Ps. En ole koskaan symmyttänyt

Hui!

Kiitos vastauksista, mutta ei kierukkaa minulle :) jatkan tuolla ehkäisyrenkaalla seuraavat 20v, ei satu :'D

Ap

Vierailija
30/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kortsut on keksitty.

Mulla on hormonikierukka kivunhoitoon ja menkkojen hilitsemiseksi.

Se kivusta pyörtynyt ja oksentanut

Onko endometrioosi tutkittu?

Kaikenlaisia tekosyitä sitä kuuleekin.

Miksi kk.kivut häititsee sua mutta ei se että kehossasi on ylimääräinen laite jonka sisäänlaittaminen on nöyryyttävää ja tuskallista?

Vierailija
31/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi kamala!! miksi te suostutte käyttämään tuollaisia? kondomilla ei ole yleensä sivuvaikutuksia. saattaa altistaa vähän enemmän virtsatieinfektiolle, mutta siihen voi syödä ehkäisyksi karpalotabletteja.

Vierailija
32/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortsut on keksitty.

Minä ainakin pidän ehkäisyn omissa käsissäni siksi kierukka jo yli 20v putkeen. Synnytys on teurastus ja jättää jäljet loppuiäksi.

Vierailija
33/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitto ei sattunut, mutta nyt stressaan poistoa...

Vierailija
34/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni pyörtyi kivusta.

Vierailija
35/35 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyi kamala!! miksi te suostutte käyttämään tuollaisia? kondomilla ei ole yleensä sivuvaikutuksia. saattaa altistaa vähän enemmän virtsatieinfektiolle, mutta siihen voi syödä ehkäisyksi karpalotabletteja.

No kun me naiset ei olla fiksuimmasta päästä. Miehet ei iki kuuna päivänä ottaisi mulk kuunsa vierasesine piikkiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi