Kuinka kipeää se kierukan laitto sattuu. Harkitsen, mutta laitto pelottaa.
En pelkää jälkisupistuksia, vaan sitä laittamis hetkeä. Kuulema enemmän kuin synnytys? Olen 3x synnyttänyt.
Kommentit (35)
Ekalla asennuskerralla pyörryin ja oksensin kivusta. Toisella kerralla laitettiin puudutuksessa ja silti pääs itku.
Luun murtumat yms kestää, mutta tuo kipu on ollut pahinta mitä olen kohdannut.
Ps. En ole koskaan symmyttänyt
Tiedän vain ei synnyttäneitä ihmisiä, joilla on kierukka ja kuvailut olivat vastaavanlaisia.
1. No se oli vähän niinku puu olisi kaatunut päälle.
2. Se sattu niin v*t*sti, huhhuh.
Käsittääkseni synnyttäneillä laitto sattuu vähemmän.
Ei sattunut. Siinähän on se asetin, joka tekee asennuksesta vaivattoman ja nopean.
Ei tulisi mieleenkään ottaa elimistöönsä vierasesinettä, joka voi lähteä seilaamaan ja mennä kudoksista läpi.
Arvaapa suostuisiko miehet moiseen?
Kortsut on keksitty.
Sattui tosi paljon, kaksi sektiota takana.. syy oli voimakkaasti taaksepäin kääntynyt kohtu, kanava kaarella ja ”asennusputki” suora. Monta päivää oli jälkisupistuksia ja pari kuukautta ”juttujen” jälkeen kipuja, nyt ok
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään ottaa elimistöönsä vierasesinettä, joka voi lähteä seilaamaan ja mennä kudoksista läpi.
Arvaapa suostuisiko miehet moiseen?Kortsut on keksitty.
Mulla on hormonikierukka kivunhoitoon ja menkkojen hilitsemiseksi.
Se kivusta pyörtynyt ja oksentanut
Sattui tosi paljon. 1-10 asteikolla kipu oli 9 ja 10:ssa olisin pyörtynyt. Synnytyksestä tuolloin lyhyt aika. Kipu lieveni 6 kun lääkäri haki pienemmät muoviset välineet.
Vierailija kirjoitti:
Ekalla asennuskerralla pyörryin ja oksensin kivusta. Toisella kerralla laitettiin puudutuksessa ja silti pääs itku.
Luun murtumat yms kestää, mutta tuo kipu on ollut pahinta mitä olen kohdannut.
Ps. En ole koskaan symmyttänyt
Hui!
Kiitos vastauksista, mutta ei kierukkaa minulle :) jatkan tuolla ehkäisyrenkaalla seuraavat 20v, ei satu :'D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hormonikierukka kivunhoitoon ja menkkojen hilitsemiseksi.
Se kivusta pyörtynyt ja oksentanut
Onko endometrioosi tutkittu?
Kaikenlaisia tekosyitä sitä kuuleekin.
Miksi kk.kivut häititsee sua mutta ei se että kehossasi on ylimääräinen laite jonka sisäänlaittaminen on nöyryyttävää ja tuskallista?
hyi kamala!! miksi te suostutte käyttämään tuollaisia? kondomilla ei ole yleensä sivuvaikutuksia. saattaa altistaa vähän enemmän virtsatieinfektiolle, mutta siihen voi syödä ehkäisyksi karpalotabletteja.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin pidän ehkäisyn omissa käsissäni siksi kierukka jo yli 20v putkeen. Synnytys on teurastus ja jättää jäljet loppuiäksi.
Laitto ei sattunut, mutta nyt stressaan poistoa...
Vierailija kirjoitti:
hyi kamala!! miksi te suostutte käyttämään tuollaisia? kondomilla ei ole yleensä sivuvaikutuksia. saattaa altistaa vähän enemmän virtsatieinfektiolle, mutta siihen voi syödä ehkäisyksi karpalotabletteja.
No kun me naiset ei olla fiksuimmasta päästä. Miehet ei iki kuuna päivänä ottaisi mulk kuunsa vierasesine piikkiä
Minä olen niitä, joita se sattui todella paljon, vaikka synnytyksiä oli jo takana. Mutta se oli hetkessä ohi, joten aion ottaa uudestaan, kun vaihdon aika koittaa. Ja taisin mennä asennukseen väärään aikaan, ovulaatio oli joko käynnissä tai juuri mennyt. Paras aika olisi ollut kuukautisten aikaan.