Minne pieru menee pieremisen jälkeen?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Jostain ihmeen syystä meillä isäntä vetää sen nenäänsä, sit huomauttaa aisiasta "pääsikö jotain karkuun".
Peter?
Ei se pieru mene minnekään.
Sehän ylimääräiräistä kaasu, jok tulee ulos suolistostai.
Normaalia suoliston toimintaa, onglemia, kuten ripulia, vatsakipuja ja ilmavaivoja tulee vain niille, joilla jokin mättää ruuansulatuksessa vatsalaukussa ja suolistossa.
Terve suolisto ei vaivaa ketään Ei ole ripulia, eikä ole ummetusta. Vatsaan ei koske jatkuvasti.
Voi syödä surulla lähes mitä vaan, vatsa ei ruuasta oireille. Ja hyvin harvoin ns. pierettä, koska vatsa on terve ja sietää monipulista ruokaa.
Moikka ap.
En hakua loukata sua, mutta kuten itskinkin tiedät, niin juuri tällä hetkellä sä huitelet jossan kaukauns normaalien ihmisten jokapäiväisestä elämää.
Päätä itse haluatklo edellen olla syrjitty luuserim vaiko haluatko itse elättää itsesi ja omat jälkeläisesi.
Elämän voi elää vain yhden ainoan kerran.
Koskaan ei tule uutta maanpäällistä, jossa vois korjailla niitä menneiden aikojan , kaikkein pahimpia sanomisa ja tekoja.
Pärjäile ap, vaikka siitäkin huolimatta, jotta lapselline trolliha sä oot!
Vierailija kirjoitti:
Ei se pieru mene minnekään.
Sehän ylimääräiräistä kaasu, jok tulee ulos suolistostai.
Normaalia suoliston toimintaa, onglemia, kuten ripulia, vatsakipuja ja ilmavaivoja tulee vain niille, joilla jokin mättää ruuansulatuksessa vatsalaukussa ja suolistossa.
Terve suolisto ei vaivaa ketään Ei ole ripulia, eikä ole ummetusta. Vatsaan ei koske jatkuvasti.
Voi syödä surulla lähes mitä vaan, vatsa ei ruuasta oireille. Ja hyvin harvoin ns. pierettä, koska vatsa on terve ja sietää monipuLukittuKotimaisilla firmoilla menee vissiin liiankin hyvin, kun tarjouspyyntöihin ei vastata?lista ruokaa.[/quotLukittuTajusin edustavani kaikkea sitä mitä naiset eivät halua parisuhteeseen. Osaatteko arvata millainen olen!?e]
Pieru maatuu ja muodostaa kasvihuonepäästöjä.
Milloin ymmärsit että ääniä kannattaa tehdä hyvissä ajoin?
Nenään.