Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten surullista että mies ei uskalla sanoa ei kiitos vaan ghostaa

Vierailija
17.03.2021 |

Aikuinen mies, viisissäkymmenissä, eikä jumakauta osaa sanoa että ei enää kiinnosta.
tapailtiin noin kuukauden päivät ja sitten täysin satasen vauhdista poisti tinder-matchin ja blokkasi whatsapissa.
Miten hemmetin selkärangaton pitää olla ettei voi sanoa vaan että nyt ei ihan nappaa, kiitos ja hyvästi (oltiin siis tavattu useamman kerran, hyvää seksiäkin oli). Käsittämätöntä.

Ja joo, ennenku joku ehtii sanoa että naisetkin ghostaa niin joo, niin ne jotkut tekee, mutta nyt sattui olemaan mies, joka tämän teki minulle, naiselle. Itse en tee enkä käsitä miten aikuinen ihminen ei voi sanoa, tai edes viestiä, että ei enää kiinnosta tai löysi toisen.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahojen tunteiden tuoksinassa minä jätin naisen vähäsanaisesti ja laitoin sitten perään viestiä jossa pahoittelin, koetin avata vähän syitä ja toivottelin jatkoja. Naiselta vastauksena, ettei ymmärtänyt miksi laitoin viestin. Olisi kai sitten pitänyt vaan ghostata.

Vierailija
22/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin, että yks deittinainen ghostas ja mie kerkeskin poistamaan numeronkin kännykästä, ni jonkin ajan päästä tuli "vieläkö kiinnostas tutustua"- viesti. No ei kiinnostanu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Mulle kävi noin, että yks deittinainen ghostas ja mie kerkeskin poistamaan numeronkin kännykästä, ni jonkin ajan päästä tuli "vieläkö kiinnostas tutustua"- viesti. No ei kiinnostanu.

Oi voi, juoksi jonkun komeemman perään ja kun ei toiminutkaan, niin "mitenkäs ois, vieläkö..."

Vierailija
24/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni todellisuudessa tyytyisi siihen ei kiinnosta enää tunnustukseen vai jatkaisitko jankkaamista ja kyselyä, että mikä meni pieleen ja vääntäisit sen lopulta todella ikäväksi keskusteluksi.

Vierailija
25/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45 kirjoitti:

Oi voi, juoksi jonkun komeemman perään ja kun ei toiminutkaan, niin "mitenkäs ois, vieläkö..."

En ole ikinä käsittänyt miten joillain on pokkaa. Näitä on aina ollut molemmissa sukupuolissa. Ehkä taustalla joku läheisriippuvuus, pelko olla yksin sekuntiakaan tms.

Vierailija
26/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet matkivat naisia ghostauksessa, pay back it´s a bitch

Vierailija
27/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni todellisuudessa tyytyisi siihen ei kiinnosta enää tunnustukseen vai jatkaisitko jankkaamista ja kyselyä, että mikä meni pieleen ja vääntäisit sen lopulta todella ikäväksi keskusteluksi.

Esim minä. Ei toisen tunteille voi mitään, ei niitä voi pakottaa. Paskaahan se on ja voi mennä aikaa ettei halua kuullakaan toisesta mutta joskus myöhemmin voi muistella ihan positiivisesti vielä. Mielestäni kerran voi kysyä mikä meni vikaan, mut sen jälkeen pitää hyväksyä asiat. Vaan jos toinen vaan häviää kun pieru Saharaan tai muuten pelaa sun tunteilla ja laskelmoi tai käyttää hyväksi, kunnioitus moista vätystä kohtaan on mennyt for good. Myöhemmin saattaa toki naurattaa se toinen henkilö ja koko keissi mutta ei sillai hyvällä tavalla.

Vierailija
28/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei multa ainakaan kukaan ole mitään jankannut, kysynyt ehkä jokusen kysymyksen, mutta ihan asiallisesti on kuitenkin saatu homma päätökseen. Enkä ole kyllä itsekään moiseen syyllistynyt, jos ei toista kiinnosta, niin sitten ei kiinnosta, minkäs sille voi.

Vierailija
29/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Toki loukkaantuisin, mutta en välttämättä näyttäisi sitä enkä todellakaan jäisi roikkumaan lahkeeseen. Jos tyyppi jättää mut, hän menettää siinä erinomaisen ihmisen, minä menetän jotain huomattavasti vähemmän.

Vierailija
30/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärangatonta toimintaa noin käyttäytyviltä. 

Olen pahoillani.

Vierailija
31/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helpompaa, välttyy helvetinmoiselta kiusaantuneisuudelta.

N30

Vierailija
32/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös käynyt niin, mutta jälkeenpäin ajateltuna tosi hyvä homma, tapasin meinaan paljon paremman miehen. Joskus tekisi mieli ihan kiittää siitä, meinaan koko elämä sai paremman suunnan. Ja tämä on tosi.

Vierailija
33/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Toki loukkaantuisin, mutta en välttämättä näyttäisi sitä enkä todellakaan jäisi roikkumaan lahkeeseen. Jos tyyppi jättää mut, hän menettää siinä erinomaisen ihmisen, minä menetän jotain huomattavasti vähemmän.

Eikö tuo kuulosta aika narsistiselta tuollainen? Hänen olisi pitänyt olla kanssasi, koska olet vain niin erinomainen ihminen, kuninkaallinen suorastaan jota alempiarvoisen olisi pitänyt nöyristellä. Millä tavalla se toisen vika on, jos ei nyt vaan kiinnostaja saattoihan syynä olla joku negatiivinen asia itsessäsi miksi toinen häipyi.

Vierailija
34/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkärangatonta toimintaa noin käyttäytyviltä. 

Olen pahoillani.

Miehiltä selkärangatonta, naisilta täysin asiallista koska {keksi tähän joku miehen syy}.

Vierailija
35/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti aloittaja törmäsi naimisissaolevaan tai muuten varattuun mieheen. Kiinnijäädessään ne poistavat tinderin ja laittavat estot.

Kokemusta on tämmöisen miesoletetun exänä.

36/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on ghostattu 6kk ja 9kk suhteista.

Vierailija
37/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on selkeästi saavuttanut tuon iän kriisin. Taantuu teinin tasolle 😅😅

Vierailija
38/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa peliin. Olet valinnut nettideittailun, joten ghostaus, jota kaikki sukupuolet innolla harjoittavat.

Minut ghostattiin vaikka tapasimme ihan livenä. Ja keski-ikäinen mies oli kyseessä tässäkin. Mies vain lakkasi pitämästä yhteyttä. Suhteen aikana oli erittäin mukava. Mutta eipä kai suhteella tällaisen keski-ikäisen naisen kanssa ole mitään väliä.

Onko tämä nyt se uusi normaali? Joku miesten tapa "ottaa luulot pois" naisilta (tästä miehestä en kyllä näin julmaa uskoisi)?

Vierailija
39/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä nyt viides vai kuudes naisten u . linaketju pelkästään tänään?

Vierailija
40/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minä tyytyisin. Ihan jo siksi, että minulla on sen verran ylpeyttä kuitenkin, etten ala ruikuttamaan minua haluamattoman ihmisen perään. Kamala ajatuskin, että toimisin niin. Miksi nöyryyttäisin itseäni sillä tavalla?

Tietysti suhteen saa päättää jos haluaa eikä siihen tarvita muuta syytä kuin sen, että ei enää halua siinä olla. Minä kaipaisin vain sellaista suoraselkäisyyttä aikuiselta ihmiseltä, että päättää suhteen sanomalla sen suoraan. Nyt tuntuu siltä, että minulla ei ollut toiselle mitään väliä ja suhde kanssani oli täysin merkityksetön kun sitä ei voi edes päättää kunnolla. No, kai se olikin merkityksetön, kukapa tällaisen keski-ikäisen naisen oikeasti haluaisi, mutta ei sitä totuutta nyt tarvitsisi oikein naamaan hieroa tuollaisella jättämistavalla. Itse olin tosissani, joten olisi myös ollut kiva tietää jo alkuunsa, että toinen ei ollut niin en olisi koko suhteeseen lähtenyt. Mies oli vielä aloitteentekijä. Miksi te haluatte suhteeseen naisia, jotka ovat teille aivan samantekeviä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi