Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten surullista että mies ei uskalla sanoa ei kiitos vaan ghostaa

Vierailija
17.03.2021 |

Aikuinen mies, viisissäkymmenissä, eikä jumakauta osaa sanoa että ei enää kiinnosta.
tapailtiin noin kuukauden päivät ja sitten täysin satasen vauhdista poisti tinder-matchin ja blokkasi whatsapissa.
Miten hemmetin selkärangaton pitää olla ettei voi sanoa vaan että nyt ei ihan nappaa, kiitos ja hyvästi (oltiin siis tavattu useamman kerran, hyvää seksiäkin oli). Käsittämätöntä.

Ja joo, ennenku joku ehtii sanoa että naisetkin ghostaa niin joo, niin ne jotkut tekee, mutta nyt sattui olemaan mies, joka tämän teki minulle, naiselle. Itse en tee enkä käsitä miten aikuinen ihminen ei voi sanoa, tai edes viestiä, että ei enää kiinnosta tai löysi toisen.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni todellisuudessa tyytyisi siihen ei kiinnosta enää tunnustukseen vai jatkaisitko jankkaamista ja kyselyä, että mikä meni pieleen ja vääntäisit sen lopulta todella ikäväksi keskusteluksi.

Minä. Toki loukkaantuisin, mutta en välttämättä näyttäisi sitä enkä todellakaan jäisi roikkumaan lahkeeseen. Jos tyyppi jättää mut, hän menettää siinä erinomaisen ihmisen, minä menetän jotain huomattavasti vähemmän.

Eikö tuo kuulosta aika narsistiselta tuollainen? Hänen olisi pitänyt olla kanssasi, koska olet vain niin erinomainen ihminen, kuninkaallinen suorastaan jota alempiarvoisen olisi pitänyt nöyristellä. Millä tavalla se toisen vika on, jos ei nyt vaan kiinnostaja saattoihan syynä olla joku negatiivinen asia itsessäsi miksi toinen häipyi.

Ei kuulosta. Jos mies on niin selkärangaton luuseri, ettei pysty sanomaan suoraan että ei halua jatkaa, hän ei ole arvoiseni eikä ansaitse minua. Minä ansaitsen parempaa kohtelua.

Eihän ihmistä, ketään, kohdella noin julmasti. Se on pelkurimaista ja todella väärin tehty.

Eihän se ongelma omalla kohdalla ollut, että toinen ei halunnut jatkaa, siihenhän hänellä on oikeus. Mutta se MITEN tuon tekee.. Se on se mikä on väärin.

Kyllä keski-ikäisen pitäisi olla oppinut kontrolloimaan tunteita niin, että ei ihastu liikaa liian nopeasti. Se on ainoa keino suojautua äkkiseltä katoamiselta.

Jos ihastumista pystyy estämään niin onko se silloin edes oikeaa ihastumista? Sitä voi kontrolloida, ettei ihastuneenakaan mene täysin hyväuskoisesti mihin tahansa mukaan, mutta se ihastumisen _tunne_ kyllä on siellä eikä sitä pysty itseltään poistamaan.

Vierailija
62/89 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä onkaan että miehet aina ghostaavat eivätkä kasvata selkärankaa kertoakseen ettei kiinnosta? Itselleni on käynyt ainakin kahden tai kolmen miehen kanssa sama homma, tapaillaan ja hauskaa on kunnes yhtäkkiä lakkaa kokonaan vastaamasta viesteihin ja parin kuukauden päästä on laittanut toisen naisen kanssa hempeilykuvia someen tai joku yhteinen kaveri lipsauttaa asiasta. Satutti paljon enemmän kuin se, että sanoisi suoraan ettei hommasta tunnu tulevan mitään. Tuntuu vielä olevan todella yleistä kun muiden naisten kokemuksia kuuntelee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45 kirjoitti:

Mulle kävi noin, että yks deittinainen ghostas ja mie kerkeskin poistamaan numeronkin kännykästä, ni jonkin ajan päästä tuli "vieläkö kiinnostas tutustua"- viesti. No ei kiinnostanu.

Oi voi, juoksi jonkun komeemman perään ja kun ei toiminutkaan, niin "mitenkäs ois, vieläkö..."

En ole ikinä käsittänyt miten joillain on pokkaa. Näitä on aina ollut molemmissa sukupuolissa. Ehkä taustalla joku läheisriippuvuus, pelko olla yksin sekuntiakaan tms.

Kyllä mulla on helposti pokkaa, ihan vuosienkin jälkeen voin laittaa jollekin miehelle viestiä. On toiminut useampaankin kertaan puolin ja toisin, minuakin on lähestytty ja ystävällisesti olen aina suhtautunut ja ollaan ehkä paneskeltu tai alettu sittenkin seurustelemaan. Itse taas en käsitä moista ehdottomuutta, luultavasti olisi yhtä mustavalkoinen puolisonakin.

Vierailija
64/89 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kyllä ne naisetkin ghostaa että ihan turha nyt miehiä vaan haukkua selkärangattomiksi. Eikä asiassa ole mitään mieslisää tyyliin "erityisesti mieheltä säälittävää", kyllä se on tasaisen säälittävää ihan keneltä vaan. Oksettaa kun naiseudesta haetaan jotain pehmentäviä lisäpojoja ja naisilla asiat olisi jotenkin hyväksyttävämpää vain koska ovat naisia.

Vierailija
65/89 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, kyllä ne naisetkin ghostaa että ihan turha nyt miehiä vaan haukkua selkärangattomiksi. Eikä asiassa ole mitään mieslisää tyyliin "erityisesti mieheltä säälittävää", kyllä se on tasaisen säälittävää ihan keneltä vaan. Oksettaa kun naiseudesta haetaan jotain pehmentäviä lisäpojoja ja naisilla asiat olisi jotenkin hyväksyttävämpää vain koska ovat naisia.

samaa mieltä, kyllä tätä halpamaista selkärangatonta käytöstä on molemmissa sukupuolissa. Törkeää käytöstä ghostaus on. Minut ghostasi mies, kun hetero satun olemaan, se ei tarkoita että pitäisin kaikkia miehiä samanlaisina. Luottoa ei nyt vaan ole, enkä lähde suhdetta hakemaan kun en ole valmis siihen, ehkä en enää koskaan tule olemaan. 

Vierailija
66/89 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Musta ap kuulostaa vähän agressiiviselta ja päällekäyvältä. Mäkin olisin saattanut valita ghostaamisen ihan siinä pelossa, ettei toinen ota tietoa hyvin vastaan.

Vierailija
67/89 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä onkaan että miehet aina ghostaavat eivätkä kasvata selkärankaa kertoakseen ettei kiinnosta? Itselleni on käynyt ainakin kahden tai kolmen miehen kanssa sama homma, tapaillaan ja hauskaa on kunnes yhtäkkiä lakkaa kokonaan vastaamasta viesteihin ja parin kuukauden päästä on laittanut toisen naisen kanssa hempeilykuvia someen tai joku yhteinen kaveri lipsauttaa asiasta. Satutti paljon enemmän kuin se, että sanoisi suoraan ettei hommasta tunnu tulevan mitään. Tuntuu vielä olevan todella yleistä kun muiden naisten kokemuksia kuuntelee. 

2-3 kanssa? Voisiko vikaa olla sussakin? Olen deittaillut monta vuotta ja mua ei ole kertaakaan ghostattu...

Vierailija
68/89 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghoustaus toimii. Kukaan ei jaksa kuunnella sitä ulinaa kun kertoo ettei juttu toiminutkaan. Minut on ghostattu ja minä olen ghostannut. Ghostaan jatkossakin jos minusta siltä tuntuu.

Vierailija
69/89 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni todellisuudessa tyytyisi siihen ei kiinnosta enää tunnustukseen vai jatkaisitko jankkaamista ja kyselyä, että mikä meni pieleen ja vääntäisit sen lopulta todella ikäväksi keskusteluksi.

Eikö se jankkaaminen ja kysely ole todennäköisempää ghostauksen jälkeen kuin suoran puheen jälkeen?

Vierailija
70/89 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se sattui kun tulin ghoustatuksi vaan tulipa kerralla selväksi.

Vierailija
71/89 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hu-huuuuuuuuuuuu...

Vierailija
72/89 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treffikumppani ei vastaa viestiin, niin mielestäni kannattaa vaan todeta, että hän ei minusta ollut kiinnostunut syystä tai toisesta ja jatkaa eteenpäin. Itseäni ei ainakaan lohduta yhtään sen enempää jos saa jonkun geneerisen vastauksen tyyliin "ei tullut sellaisia fiiliksiä". Ghostaajan perään ei kannata uusia viestejä alkaa laittamaan, siitä saa vaan itselleen pahan mielen.

Toisaalta jos miettii, niin ei se rehellinenkään vastaus aina välttämättä ole haluttu. Jos syy on vaikka jossain ulkonäköön liittyvässä (paino, pituus), niin haluaisiko jengi oikeasti kuulla sen?

Keskustelusta tulee helposti vain draamaa, joka ei kuitenkaan johda mihinkään. Eikä monikaan dumpatuksi tullut varmaan ala itseään kehittämään sen perusteella, mitä joku deitti sanoo.

Pidemmissä jutuissa/suhteissa ghostaaminen on tietenkin eri asia, eikä sitä tulisi tehdä.

Vierailija
73/89 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ymmärrä tätä ghostaamista. Miksi ei vain voi sanoa, että ei tästä mitään tule ja hyvät jatkot sinulle. 

Vierailija
74/89 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghoustaus toimii. Kukaan ei jaksa kuunnella sitä ulinaa kun kertoo ettei juttu toiminutkaan. Minut on ghostattu ja minä olen ghostannut. Ghostaan jatkossakin jos minusta siltä tuntuu.

No kuinka paljon sinulle on ulistu? Itse en ainakaan ulisi vaan sanoisin, kiitos kun kerroit asian suoraan ilman ghostaamista. 

Vierailija
75/89 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raukkamaista touhua. 

Vierailija
76/89 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii. Että kun kyseessä on mies niin sehän on erityisen raukkamaista tietenkin koska eihän se ole Mies. Naisethan saa olla raukkamaisia ja vaikka mitä eikä kukaan ole huutamassa että olisit Nainen. Raskasta kun pitää jotain Miehen vaakunaa olla vielä nykyäänkin kanniskelemassa vaikka ollaan olevinaan niin sukupuolettomia ja tasa-arvoisia. Omasta Miehen kokemuksesta nyt kuitenkin, ettei ne naiset sen kummemmin mitään sano. Joko ghostaavat tai sitten alkavat kettumaisiksi jotta saisivat siirrettyä vastuun lopettamisesta minulle.

Vierailija
77/89 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa peliin. Olet valinnut nettideittailun, joten ghostaus, jota kaikki sukupuolet innolla harjoittavat.

Jotenkin nää liittyy toisiinsa..ikäänkuin ihmiset halveksisivat kuitenkin sitä, että kohtaaminen tapahtuu teknologian parittamana.

Vierailija
78/89 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se sattui kun tulin ghoustatuksi vaan tulipa kerralla selväksi.

Mikä tuli selväksi? Että olet niin merkityksetön ettei sinulle tarvitse edes heippaa ja hyvää jatkoa sanoa?

Käytöstavoistahan tässä on kyse. Vähän sama, kuin että vietkö käärepaperin roskikseen: kun kerran aloitit ja ehkä nautitkin hivenen, niin siivoa myös jälkesi. Käyttäydy kuin sivistynyt ihminen.

Vai haluaako kaikki nykyään käyttäytyä kuin moukat, vain oikeuksia, muita kohdellaan kuin esineitä? Mitä ne ihmissuhteet yleensä on, muuta kuin panemista? Muistaako joku?

Vierailija
79/89 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti suurin osa kestää oikein hyvin ein ja arvostaa sitä, että tyypit eivät haihdu savuna ilmaan. Ei ole monimutkaista. Vähän sama kuin kortsun käyttö: kaikilla lopulta parempi mieli, kun ei tarvitse arvuutella. Molemmat vastuullista käytöstä.

Vierailija
80/89 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta opittu tapa, pääsee paljon helpommalla kun vain katoaa niin ei tarvi keksiä tekosyitä tai selityksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän