Mitä tinder-mies tarkoittaa, jos sanoo "et sä nyt mikään malli ole mutta voidaan me meillä nähdä"
Kommentit (209)
Et ole kovin hyvännäköinen mutta kyllä sua kerran ainakin panna voi.
Olet liian ruma tyttöystäväksi, mutta voi kuitenkin panna sinua paremman puutteessa.
Idiootti mies, ignooraa.
Mitä lienee sitten tarkoittanutkin, mutta jos sinulla on yhtään kunnioitusta itseäsi kohtaan, niin et mene kyseisen prinssin luokse. Aikamoiselta ä*liöltä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet hänen mielestään ruma, mutta voi sinua kerran panna.
Ja kun tuon on ääneen sanonut, niin ilmeisesti pitää AP:tä tyhmänäkin kuin saapas. Tollasen kommentin jälkeen kokaan täysjärkinen jäis miettimään seuraavaa siirtoa.
Mitä tahansa tarkoittaakaan, mielipide on vain hänen. Yrittää alistaa sinua. Ei ole viisas, kohtelias ehkä empaattinen ihminen. Älä tapaa, säästyt paljolta.
Hieman ohi aiheen, mutta kuinka yleistä Tinderissä oikeasti on tykätä profiileista, jotka eivät kuitenkaan ulkoisesti miellytä? Vai onko siellä siis ihan oikeasti paljon näitä "en nyt oikein tykkää, mutta voihan tätä kerran panna" -ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä lienee sitten tarkoittanutkin, mutta jos sinulla on yhtään kunnioitusta itseäsi kohtaan, niin et mene kyseisen prinssin luokse. Aikamoiselta ä*liöltä vaikuttaa.
Sanoisin AP:tä provoksi, jos en kantapään kautta olisi tällasiin naisiin törmännyt. Näille on turha takoa järkeä päähän, kun kyllä ne kuitenkin haksahtaa tollaseen mieheen.
Mun mies sanoi mulle, että olen juonitteva, kiero kiiltokuvakerholainen. Loukkaannuin syvästi.
Luulee saavansa sen silikonimissin ennen pitkää, mutta paremman puutteessa tässä odotellessa voisi käydä suakin sutasemassa. Ei tarkoita siis suoraan rumaa.
Etsii siis pelkän ulkonäön perusteella "sopivaa" kuten Tinderissä yleensäkin tehdään. Luonteesta ja käytöksestä jne. viis...
Vierailija kirjoitti:
Hieman ohi aiheen, mutta kuinka yleistä Tinderissä oikeasti on tykätä profiileista, jotka eivät kuitenkaan ulkoisesti miellytä? Vai onko siellä siis ihan oikeasti paljon näitä "en nyt oikein tykkää, mutta voihan tätä kerran panna" -ihmisiä?
Etenkin miesten suhteen tosi yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä siellä on tuota mieltä. Ei sitä turhaan sanota panosovellukseksi.
Tarkoittaa sitä, että kyseinen herra kannattaa jättää tumputtamaan yksiöönsä eikä tavata kyseistä ääliötä.
Suomeksi se tarkoittaa lyhyesti "olen kus!pää". Jälkimmäisen sanan kohdalle voi vaihtaa minkä tahansa tyhmää ja ilkeää kuvaavan sanan.
"olen pildenpuutteinen älykääpiö"