Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surkea totuus pienituloisuudesta: Yksiöön ei kehtaa kutsua ketään kylään :(

Vierailija
16.03.2021 |

Ei tänne mahtuisi ystäviä illanviettoon normaalien asioiden pariin kuten syömään yhdessä. Tämän lisäksi vielä surkea äänieristys ja seinää hakkaava naapurimummo joka raivostuu jo ihan pienimmästä äänestä vaikkei olisi edes hiljaisuuden aika. Yksiössä elävän on pakko syrjäytyä ja olla tekemättä mitään kotonaan ettei vaan ärsyttäisi naapurimummoa.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla ei kehtaa jos on tavallista tilavampi.

Vierailija
2/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 110m2 rivari hyvien kulkuyhteyksien päässä pk-seudulla ja yritin ennen koronaa yli 3v saada ihmisiä illanviettoon ilman tulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun yksiössä, täällä on normaalia leveämpi parisänky, tuolit useammalle ihmiselle olohuoneessa ja keittiöön mahtuu iso ruokapöytä sekä kolme tuolia. Neliöitä 34 ja hintaa alle 500€ isossa kaupungissa. En vain ole änkenyt ihan keskustaan.

Vierailija
4/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savulohitrollin uusi aluevaltaus?

Vierailija
5/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei kehtaa? Mitä se kenellekään kuuluu miten asut? Elleivät suvaitse tulla, heivaa moiset "ystävät"!

Vierailija
6/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö

Vierailija
7/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ystäviä jotka ovat yhtä köyhiä kuin sinä, kaikilla pikkuyksiö ja jollain tavalla häiritseviä naapureita.

Vierailija
8/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole oikeasti mitään hävettävää. Kokeilepa asua täysin räjähtäneessä hometalossa. Kadehdin sinulta sitä yksiötäsi.

Vierailija
9/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai yrittää trolli taas saada köyhien haukkumisketjua aikaan.

Vierailija
10/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Asuin yli kymmenen vuotta yksiössä, eikä vieraiden kutsuminen ollut mikään ongelma. Minulle oli sisustusprioriteetti aina ruokapöytä ja kunnollinen sellainen mahtuu hyvin yksiöön. Kuuden hengen päivällinen onnistui mainiosti pienessäkin kämpässä. Sohvaa minulla ei koskaan ollut, koska panostin ruoanlaittotilaan yksiössäkin.

Äänieristysongelmat ja rasittavat naapurit eivät taas liity asunnon kokoon mitenkään.

Vierailija
11/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole oikea aika kutsua vieraita.

Vierailija
12/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita seinää hakkaavia mummoja voi tulla kyllä naapuriksi vaikka asuisit kolmiossa. Ei se ole mikään yksiöiden ominaispiirre. 

Kyllä mulla kävi vieraita kun asuin yksiössä. En edes tajunnut että siinä olisi jotain hävettävää. Yövieraitakin kävi usein. 

Vierailija
13/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu se mummo illanviettoon niin lakkaa huuto.

Vierailija
14/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun yksiössä, täällä on normaalia leveämpi parisänky, tuolit useammalle ihmiselle olohuoneessa ja keittiöön mahtuu iso ruokapöytä sekä kolme tuolia. Neliöitä 34 ja hintaa alle 500€ isossa kaupungissa. En vain ole änkenyt ihan keskustaan.

Anteeks nyt mutta nyt kuulostaa höpö-höpö jutuilta. Mulla on neliöitä saman verran eikä tänne mahdu yhtään mitään noista. Vain AV palstalla autoon menee 10e kk,  Ruokaan riittää 15 e kk ja yksiöön mahtuu ruokailuhuone, olohuone, makuuhuone ja flyygeli.

Vierailija
15/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä lailla se surkea äänieristys ja seinää hakkaavat naapurit piinaavat isommissakin kerrostaloasunnoissa...

Vierailija
16/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ystäviä, niin kutsu heidät! Korona-aikana yksi kerrallaan. Elämä on nyt, älä häpeä ja sitkuttele. Anna palaa.

Vierailija
17/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks nyt mutta nyt kuulostaa höpö-höpö jutuilta. Mulla on neliöitä saman verran eikä tänne mahdu yhtään mitään noista. Vain AV palstalla autoon menee 10e kk,  Ruokaan riittää 15 e kk ja yksiöön mahtuu ruokailuhuone, olohuone, makuuhuone ja flyygeli.

Iso ruokapöytä voi tarkoittaa toisen mielestä pientä pöytää. Kolme tuolia pöydän ympärillä viittaa pienehköön pöytään. Parisängyn saa kyllä mahtumaan 30 neliöön.

Vierailija
18/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun vaihda asuntoa tai siivoot ja otat uuden asenteen joten voit kutsua kylään mutta et niitä jotka varastaa sun tavarat . Osta ylimääräinen patja lattialle kaverit voi yöpyä.Hyvää musiikkia ja viiniä.

Vierailija
19/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään tajua näitä juttuja. Asuin 31 neliön yksiössä ja ei siellä mitään keittiötä ollut, keittokomero vaan ja mulla oli siellä 4 hengen ruokapöytä seinää vasten joka vei koko tilan. Itse asuinhuoneessa oli yhden hengen sänky, lipasto, pieni työpöytä ja kaksi pientä nojatuolia, nämä mahtui huoneeseen juuri ja juuri .

Vierailija
20/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

asenteet sermejä seiniksi niin että yxiösi onkin yhtäkkiä vaikkapa hulppea 10 h + kk + saunaosasto. jokaiselle oma looshi!!

👍