Mitkä ovat kooltaan isot rinnat?
Vaimollani D. Kauniit ovat, mutta en osaa ajatella, että ne isot olisivat. Käteen kivat kyllä. F voisi varmaan olla iso. Toki ympärysmitta vaikuttaa. Luulisin, että vaimollani voisi olla jopa E, jos olisi lyhyempi.
Kommentit (55)
Iso rinta (hirviörinta) on sellainen joka ei mahdu kokonaan miehen kouraan. Ihana pikku tisu on sellainen joka mahtuu kokonaan miehen kouraan.
Riippuu naisen kehosta. Normipainoisella naisella luulisin F.
Mulla on 80G. On isot/täyteläiset, muttei nää nyt mitkään monsterit oo. Omaan kroppaani (160cm, 68kg) mielestäni oikein sopivat, en muuttaisi mitenkään. Ainoa huono puoli on että rintisikat on ostettava kalliillla erikoisliikkeestä.
N49
Mulla on D kuppi ja mieheni tekee säännöllisin välein rintatutkimukset, ettei ole kyhmyjä. Muistakaa muutkin miehet tutkia vaimonne rinnat.
Joitain vuosia sitten brittidokumentissa nuorella naisella oli jotkin 65K tai 70K, ei ne näyttäneet valtavilta vaan täyteläisen huumaavilta :) Mutta kai niitä voisi silti isoiksi sanoa. Naistuttava joka on hieman muhkea, on 90F niin ne on aika kookkaat tai ainakin tosi painavan tuntuiset. Kotosallaan on ilman liivejä. Ihmisten ilmoilla ei kehtaa hölskytellä, silloin käyttää liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Joitain vuosia sitten brittidokumentissa nuorella naisella oli jotkin 65K tai 70K, ei ne näyttäneet valtavilta vaan täyteläisen huumaavilta :) Mutta kai niitä voisi silti isoiksi sanoa. Naistuttava joka on hieman muhkea, on 90F niin ne on aika kookkaat tai ainakin tosi painavan tuntuiset. Kotosallaan on ilman liivejä. Ihmisten ilmoilla ei kehtaa hölskytellä, silloin käyttää liivejä.
Jos naistuttavallasi rinnan ympärys on 90 cm, hän on tavattoman lihava. Optimi olisi 75F
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 80G. On isot/täyteläiset, muttei nää nyt mitkään monsterit oo. Omaan kroppaani (160cm, 68kg) mielestäni oikein sopivat, en muuttaisi mitenkään. Ainoa huono puoli on että rintisikat on ostettava kalliillla erikoisliikkeestä.
N49
Onko luomut vaiko silikonit?
Se on niin vartalosta kiinni. D on keskikokoinen, kuten joku kirjoittikin
Sitä pienemmät pieniä. Vartalosta riippuen F ja G ovat isoja mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
N49
Onko isot nännit/nännipihat. Yletätkö imemään omia nännejäsi.
Onko luontaisedyi isot rinnat aina tubulaarisia, eli suipot? En ole koskaan nähnyt isoja rintoja ns. vapaana. Tai jos nainen on istunut.
Ja olen nainen, hetero, mutta ärsyttävän utelias 🙄
Ei mulla ainakaan oo suipot, vaan muoto on ihan pyöreä. Voisin laittaa kuvan mut ei tänne saa 😀
80G
Minulla on D70 etkä varmasti uskoisi jos näkisit, sillä tällä ympärysmitalla se ei ole iso koko ollenkaan.