Kesällä kun olen laihtunut ja hampaat kunnossa
Kommentit (13)
Sitten olet laihempi ja hampaat on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Löydät uuden rakkauden ja elämä on ihanaa. <3
En usko. En mä enää jaksa miehiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sitten olet laihempi ja hampaat on kunnossa.
Toivon kyllä, että löydän töitäkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos löydätkin ihanan naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kertonut usein, että kaipaat hellyyttä ja rakkautta, ehkä sitä on vielä varallasi. Mutta ainakin voit sitten nauttia ihanasta sinkkuelämästä, paremmasta voinnista ja tehdä mitä haluat .
Huomaat, ettei tämäkään tee sinua onnelliseksi, koska et vieläkään rakasta itseäsi. Se lähtee sisältäpäin, ei ulkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos löydätkin ihanan naisen?
En osaa ajatella niin. En pidä naisista romanttisessa mielessä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kertonut usein, että kaipaat hellyyttä ja rakkautta, ehkä sitä on vielä varallasi. Mutta ainakin voit sitten nauttia ihanasta sinkkuelämästä, paremmasta voinnista ja tehdä mitä haluat .
En mä odota enää mitään tuollaista. Mulla on ollut kaikesta huolimatta aika paljonkin rakkautta elämässä, vaikka se onkin sitten aina loppunut. Mä haluaisin nyt ennenkaikkea työllistyä ja tulla terveeksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä odota enää mitään tuollaista. Mulla on ollut kaikesta huolimatta aika paljonkin rakkautta elämässä, vaikka se onkin sitten aina loppunut. Mä haluaisin nyt ennenkaikkea työllistyä ja tulla terveeksi. Ap
Unohdetaan sitten taas kerran se, mistä olet vuosia valitellut ja jatketaan tästä eteenpäin. Mutta ihanaa sinkkukesää kumminkin!
Vierailija kirjoitti:
Korona karanteenissa ?
No, voihan sitä silloinkin töitä hakea. En mä enää mitään miestä tai parisuhdetta halua, koska ne on jo nähty. Ap