Mitkä ovat kooltaan isot rinnat?
Vaimollani D. Kauniit ovat, mutta en osaa ajatella, että ne isot olisivat. Käteen kivat kyllä. F voisi varmaan olla iso. Toki ympärysmitta vaikuttaa. Luulisin, että vaimollani voisi olla jopa E, jos olisi lyhyempi.
Kommentit (55)
olette varmaan seuranneet ohjelmaa joka näkyy päivisin. kyseisen ohjelman juontajan rintoja voisi pitää maksimikokona. en kyllä tiedä minkän kokoiset hänellä on.
Jos ei ämpäriin mahdu, niin silloin on mielestäni liian isot.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on taas asiantuntijat liikenteessä, pelkkä kirjain ei kerro yhtään mitään. Ja riippuu muusta kropasta, kuinka isolta näyttää. Omat tissit on 80H ja voin kertoa että ne on isot, ja näihin verrattuna vaikka 75D jollain normimittaisella näyttää ihan sopusuhtaiselta eikä isoilta.
Kerro nyt tuntuuko kikkeli siellä rintojen välissä kivalta?
Vierailija kirjoitti:
olette varmaan seuranneet ohjelmaa joka näkyy päivisin. kyseisen ohjelman juontajan rintoja voisi pitää maksimikokona. en kyllä tiedä minkän kokoiset hänellä on.
Ne ei kyllä ole luonnon luomat, jos puhut siitä "Voita heti" tms. nimisestä puhelinhuijauksesta.
Vierailija kirjoitti:
C-kuppi on siinä ja siinä onko jo liian iso. Jos on geenilotossa voittanut kauniin malliset rinnat, niin C-kuppi menee vielä. Kaikki sitä isommat luomut roikkuu! Jos haluat tämän väitteen kumota, niin laita kuva isommista kuin C-kupit jotka ei roiku. Ja puhutaan sit vaan luomuista.
Ymmärrätkö, että C65 ja C85 ovat kooltaan täysin eri luokkaa?
Itselläni on 60F (eli kuppi vastaava kuin koossa 75C) eivätkä rintani roiku tai tunnu raskailta. Käytän todella harvoin rintaliivejä etenkin näin etätyöaikaan, pelkkä bralette tai toppi riittää jos menen ihmisten ilmoille.
Omasta mielestäni rinnat ovat silloin isot, jos ne koskettavat rintakehääni silloin kun nainen ratsastaa päälläni ja pitää molemmat kädet sivuillani sängyssä. Oman kullan rinnat ovat silloin imeskelyetäisyydellä, ja sekin on hyvä, kun ne ovat muodoltaan maailman kauneimmat.
Noitten mittojen ilmoittaminen on sinänsä ihan ok. Niistä ilmoittelu, että ette tiedä mitään, on vähän nillittämisestä. Itse pidän siitä, että ei ihan mahdu käteen.
Vierailija kirjoitti:
F-kuppi ei ole iso, jos on hoikka ihminen. Painan alle 50 kiloa ja kokoni on 60F. Kuppi on siis vastaava kuin koossa 75C, mitä pitäisin keskikokoisena.
Näin on. Kun taas I-kuppi on hoikallakin iso.
-65I
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ämpäriin mahdu, niin silloin on mielestäni liian isot.
Pitääkö mahtua samanaikaisesti yhteen ämpäriin vai riittääkö, että ovat eri ämpäreissä?
T. hervottomat utareet
Sohviksissa oli eilen aika isot. Kiinnostavat jopa.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni rinnat ovat silloin isot, jos ne koskettavat rintakehääni silloin kun nainen ratsastaa päälläni ja pitää molemmat kädet sivuillani sängyssä. Oman kullan rinnat ovat silloin imeskelyetäisyydellä, ja sekin on hyvä, kun ne ovat muodoltaan maailman kauneimmat.
Voi miten kauniisti sanottu! Ihana mies.
Voi niistä kirjaimista kuitenkin jotain päätellä. A-C ei ole missään ympärysmitassa erityisen suuri eikä E:stä eteenpäin ole pieni missään ympärysmitassa.
Minulla on ollut kauniit pyöreät rinnat aina. Jokainen kehunut kun ryhdikkäät jä pyöreät. En tiedä sitten mikä on kuppikoko, - sopiva.? Kai b tai c? ihan sama. Mites ne miesten mitat...
Muistan kun aikanaan tyttöystävä uskaltautui ensi kertaa menemään H&M:n sijaan oikein palvelevaan alusvaateliikkeeseen, jossa myyjä oli todennut hänen oikean koon olevan C-D ja tyttöystävä oli käyttänyt B-kuppia. Tyttöystävä hehkutti silmät kirkkaina, kuinka ei ollutkaan ymmärtänyt omistavansa suuret rinnat!! Taisi tyttöystävä hämääntyä itsekin noista ympärysmitoista, koska mielestäni hänen rinnat olivat korkeintaan keskikokoiset, mutta tietysti kauniit.
Rintojen koko on aina suhteessa vartalon kokoon. Isot rinnat menettävät merkityksensä ison roikkuvan mahan kanssa. Mieluummin hoikka ja pienirintainen.
Toki tämä on vain minun mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Rintojen koko on aina suhteessa vartalon kokoon. Isot rinnat menettävät merkityksensä ison roikkuvan mahan kanssa. Mieluummin hoikka ja pienirintainen.
Toki tämä on vain minun mielipide.
Toiseksi viimeisessä lauseessa kerrot kaiken oleellisen: nettisaiteissa ei tarvitse vastata mitä kysytään. Riittää kun jotakin hölisee.. pääasia että suu käy.
Mä oon kyllä tissi mies isot rinnat nami ei liian isot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on taas asiantuntijat liikenteessä, pelkkä kirjain ei kerro yhtään mitään. Ja riippuu muusta kropasta, kuinka isolta näyttää. Omat tissit on 80H ja voin kertoa että ne on isot, ja näihin verrattuna vaikka 75D jollain normimittaisella näyttää ihan sopusuhtaiselta eikä isoilta.
Kerro nyt tuntuuko kikkeli siellä rintojen välissä kivalta?
Ei se tunnu, mut kiihottaa miehen nautinto.
Monenlaisia naisia jo kokoja kokeneena väitän, että muu kroppa määrittää enemmän visuaalista "isoutta" kuin mikään ympärysmitta kuppikokoineen. Esim. hoikankin uimarin hartiat vaatisivat melkoisen koon, että puhuttaisiin huomattavan isoista. Ja toisaalta moni 75E/F/G on taas lantiostakin ollut runsaampi, mitä itse ympärysmitasta voisi päätellä. Ja se usein mätsääkin tosi hyvin.
Eli tämä on niin tapauskohtainen asia, ettei oikeaa vastausta vaan ole.