Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa rikkautta lisää

Vierailija
16.03.2021 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c67fd189-1c44-4b6a-82de-64d5f0d0ba1e

Tuohon riittää resursseja aina ja miksi ei riittäisi kun Kela Platinum.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka kävi itse valitsemassa pojat

Vierailija
2/6 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka kävi itse valitsemassa pojat

Yllätys, ettei mukaan mahtunut tyttöjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut huuutelee vaikka avasivat itse ovet 30 000:lle....joita ei takuulla valittu.

Vierailija
4/6 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kehtaatte. Alaikäisiä poikia kurjista leiriolosuhteista, koronan keskeltä tuotiin kunnollisiin asumuksiin.

Mitäs se taitaa?  Kela Platinimiahan te itsekin käytätte.   Nuo poijaat eivät ainakaan ryypiskele, eivät kanna kaupoista kaljaa sylikaupalla.

Eivät ne nämä itse ole syyllisiä sotiin ja vainoihin, kyllä ne ovat muut jotka niissä hommissa pyörii.

Mikä helvetin viha täällä Suomessa on koko ajan muun maalaisiin ihmisiin.

Yhtä köyhiä nämä pojat ovat kuin tekin ja vielä köyhempiä: kun ei ole enää kotimaata, ei vanhempia eikä kotiakaan.

Vierailija
5/6 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että kehtaatte. Alaikäisiä poikia kurjista leiriolosuhteista, koronan keskeltä tuotiin kunnollisiin asumuksiin.

Mitäs se taitaa?  Kela Platinimiahan te itsekin käytätte.   Nuo poijaat eivät ainakaan ryypiskele, eivät kanna kaupoista kaljaa sylikaupalla.

Eivät ne nämä itse ole syyllisiä sotiin ja vainoihin, kyllä ne ovat muut jotka niissä hommissa pyörii.

Yhtä köyhiä nämä pojat ovat kuin tekin ja vielä köyhempiä: kun ei ole enää kotimaata, ei vanhempia eikä kotiakaan.

Ovat ankkurilapsia, suvut tulee kohta perässä

Vierailija
6/6 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣

I'm seventeen!