Näyttävät puitteet eivät enää merkitse korona yhtään mitään
Kommentit (14)
Tarpeellinen opetus meille kaikille.
Niin kun niitä puitteita ei pääse näkemään. Silti olisin mieluummin omalla yksityissaarellani etelän lämmössä, nauttimassa kylmiä juomia, kuin kylmässä pohjolassa voimaantumassa koronasta.
Puuttuuko tuosta aloituksesta joku sana? Kaikki muut tuntuvat kuitenkin ymmärtäneen mitä siinä ajettiin takaa, mut itse jäin hieman hämmentyneeseen tilaan.
Vierailija kirjoitti:
Puuttuuko tuosta aloituksesta joku sana? Kaikki muut tuntuvat kuitenkin ymmärtäneen mitä siinä ajettiin takaa, mut itse jäin hieman hämmentyneeseen tilaan.
Samaa mieltä. En ymmärrä mitä otsikossa yritetään sanoa.
R ja T ovat vierekkäin näppiksessä?
Minun koronani on puhtaanvalkoinen sisustus!
Vierailija kirjoitti:
Siis kotona? Ei korona?
Mutta jos otsikon pitäisi olla "näyttävät puitteet eivät enää merkitse kotona yhtään mitään", niin en silti ymmärrä mitä ap hakee tässä.
Minäkään en ymmärrä, minkä asian näyttäviä puitteita ap tarkoittaa. Kodin näyttäviä puitteita? Mitä ne ovat ja kuinka ne liittyvät koronaepidemiaan?
Veikkaan, että otsikosta puuttuu useita sanoja.
Näin tämä älämölöporukka toimii!
Yksi kirjoittaa aloituksen ja muut tulevat komppaamaan. Nyt vain aloitus on niin huonosti kirjoitettu, ettei kukaan muu ymmärrä mistä siinä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kotona? Ei korona?
Mutta jos otsikon pitäisi olla "näyttävät puitteet eivät enää merkitse kotona yhtään mitään", niin en silti ymmärrä mitä ap hakee tässä.
No en minäkään. :D
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä, minkä asian näyttäviä puitteita ap tarkoittaa. Kodin näyttäviä puitteita? Mitä ne ovat ja kuinka ne liittyvät koronaepidemiaan?
Veikkaan, että otsikosta puuttuu useita sanoja.
Neurologinen vaiva. Minulla on samaa ongelmaa, jos on ollut halvausoireita aivoissa aiemmin. Menee aina muutamia viikkoja toipua. Näyttävät puitteet eivät enää korona aikana merkitse mitään, on viestin sisältö.
Näimpä. Joku voinut oivaltaa saman asian esim. syövän tai läheisen kuoleman kautta.