Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän mahtaa olla kehon koostumukseni?

Vierailija
15.03.2021 |

Olen mies, 181cm pitkä. Paino tällä hetkellä hurjat 105 kiloa. Liikun päivittäin esim. pyöräilen pitkiä lenkkejä ja pelaan sählyä. Kuitenkin napostelen myös kaikenlaista, syön proteiinijuttuja mutta myös pizzaa, karkkia jne. Alavatsassa on hieman höttöä, mutta mitenkään iso maha mulla ei ole. 102cm oli ympärys kun viimeksi mittasin. Rinnan kohdalta 114cm, Hauis 39cm. Reisi on aika tukeva, 76cm, eikä yhtään läskiä siinä. Pohje myös 51cm. Salilla en sen kummemmin ole käynyt.

Ylipainoa lienee hiukan, mutta paljonko, se on se kysymys... itse veikkaisin max. 10 kiloa jos kaiken saisi tuosta vyötäröltä pois, ettei lähde lihaksia yhtään muualta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

elimesi pituus

Vierailija
2/8 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä nyt ei varmaan ole painoon suurta merkitystä. Housuihin mahtuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaprosenttisi on noin 25-30% ja ylimääräistä rasvamassaa 15-20kg. Alavartalosi on myös selkeästi lihaksikkaampi kuin yläkroppa, sillä rinnanympärys ja olkavarren ympärysmitta on melko vaatimaton reiteen ja pohkeeseen nähden. Jos pudotat painoa järkevästi esim. 15kg niin lihasmassaa tulet menettämään vähintään 3-4kg.

Vierailija
4/8 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen aikanaan kävellyt rankkoja monenkymmenen kilometrin lenkkejä ja viimeiset 4 vuotta pyöräillyt. Eli siitä lienee tuo alakroppa vahvistunut.

Eli nyt sitten jatkossa salille yläkroppaa vahvistamaan, vai voiko jotenkin saada muualta siihen treeniä?

Vierailija
5/8 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 cm taitaa olla miehillä se terve vyötärömitan raja. Tosin se on vielä aika yläkanttiin, aivan kuin 90 cm naisilla (vasta 10-15 cm pienempi mitta näyttää hyvältä, kummallakin sukupuolella).

Vierailija
6/8 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja voiko näillä mitoilla mies painaa yli 100 kiloa koskaan ilman ylimääräistä rasvaa? Eli mistä tiedän milloin suunnilleen on kroppa siinä kunnossa ettei toimenpiteitä tarvitse enää tehdä?

Vierailija
7/8 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaksi osaksi happea, hiiltä ja vetyä. Tässä järjestyksessä.

Vierailija
8/8 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kropan liikkeet on parhaita vahvistamaan myös ylävartaloa, eli erilaiset kyykyt ja maastaveto (sekä raaka rinnalleveto & punnerrus ja tempaus). Tähän lisäksi pystypunnerrus, kulmasoutu ja penkkipunnerrus sekä leuanveto tai ylätalja niin lihastasapaino on pidemmän päälle taattu. Mitään hilavitkuttimia tai eristäviä liikkeitä ei tarvita, ainoastaan isot perusliikkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi