Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästitkö rahaa nyt jo täysi-ikäselle lapsellesi. Mitä tapahtui kun lapsi täytti 18v?

Vierailija
15.03.2021 |

Säästin tyttärelleni syntymästä alkaen rahastoon, joten hänellä oli 18-vuotiaana 8000e säästöt. Tytär on nyt 21v ja opiskelee, ei ole vielä koskenut rahoihin ollenkaan.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi tuollainen pesämuna ollut opiskelemaan mennessä niin enpä olisi uskaltanut siihen juuri koskea - liikaa olisi mietityttänyt vanhempien uhraus omasta puolestani, olisi melkein hävettänyt käyttää rahoja. Varmaan olisin tarjonnut niitä takaisin.

Hyviä vanhempia siis olette, kun noin teette, tällaisena välikommenttina tämä vain. :)

Tämä on ihan oikea ongelma. Minulla ihan sama juttu. Kaikki tarvitsisi itse tienata, muuten tuntuu haljulta.

Vierailija
42/44 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin lapset saaneet noin 14.000€ rahastot, kun täyttivät 18v. Vanhempi on sieltä ottanut jonkun verran huonekaluihin jne, nuoremmalla on koskematon toi vielä, kun asuu vielä kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 21 vuotta täytettyäni säästövakuutusrahoja 12 tonnia. Reilussa vuodessa rellestin kaikki sileäksi. Nyt säästän lapsilleni, kummallekin tavoitteena sama summa. Toivottavasti he ovat viisaampia sitten aikanaan.

Vierailija
44/44 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole säästänyt lapsille, mutta muuten avustetaan. Ajokortit on ostettu, asunnon laitossa avustettu ja ruokakoreja ostan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi