Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tämä palsta on niin koukuttava? Lopetin facen käytön silmää räpäyttämättä kun kyllästyin. Tästä en pääse irti.

Vierailija
15.03.2021 |

Tämä on kuin joku netin Hotel California. You can check out any time you want, but you can never leave.

Mikä tässä oikein on tässä vauviksessa, joka niin koukuttaa? Voin käydä facessa kuukauden jälkeen vilkaisemassa, totean viidessä minuutissa että jep, samaa paskaa ja sitten en taas käy siellä kuukauteen. En edes oikestaan päättänyt lopettaa facen käyttöä, kyllästyin vaan ja vips, oli ensimmäinen kuukausi mennyt.

Mitä vauvikseen tulee, olen jopa laittanut eston selaimeen, etten pääse sivustolle. Ja sitten googlaan jotain, ja tottakai tulee osuma tänne, joten otan eston pois, ja seuraavaksi olen lukenut kolme tuntia juupas-eipäs-väittelyä jostain kamalasta aiheesta.

Mikä avuksi?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä koskaan tiedä, jos tulee kiinnostava aihe johon haluaa kommentoida. Sitten pitää kytätä saako se oma kommentti peukkuja tai vastauksia johon pitää taas vastata. Mmmmmh!

Vierailija
2/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea reagointi, peukutukset, aiheiden kirjo.

Miinusta tänne pesiytyneistä trolleista ja sekopäistä. Tai trollauskin on ok, jos se on tehty hyvin, mutta harvemmin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb on tosiaan täynnä teeskentelevää pskaa, täällä sitä on ainakin osittain vähemmän tai mukana on rehellistäkin viestiä.

Vierailija
4/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolisuus. Kuin irtokarkkilajitelma, josta tulee syötyä enemmän kuin jos olisi vain yhtä lajia.

Vierailija
5/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on viihdyttävää. Vakavasti tätä ei kannata ottaa.

Vierailija
6/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voi miettiä sana-arvoituksia kuten mitä tarkoittaa: Kaakanan kiikerit.

Vierailija
7/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tietty ryhmä mikä suoltaa aamusta iltaan joutavaa puuroa. On täällä ihan kivoja ja järkevää keskustelua kun jaksaa seasta etsiä.

Vierailija
8/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä näkee vähän mitä muut kansalaiset kenties ajattelevat erinäisistä asioista. Kun on pois niin tuntuu että jää jostain tiedosta tms. paitsi. Välillä toivon etten olisi löytänyt koko palstaa.

Vierailija
9/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä ja monet muut internetin hassuttelijat kuulimme, että tämä olisi Suomen suosituin keskustelupalsta. Joukkoinvaasio Suomi24:n Sinkut-palstalta käynnistyi välittömästi. Nalli käy täällä harmittavan harvoin. Mutta esimerkiksi 121212 lienee kuitenkin kaikille jo tuttu.

Vierailija
10/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet tästä ongelman? Minä pääsin tällä eroon facebookista, koska jos totta puhutaan niin minua kiinnostaa vain asiat, ei ihmiset. Ihmisten käytös lajina, yhteiskuntana on kiinnostavaa, mutta mitä joku tuttuni tekee niin ei voisi vähempää kiinnostaa. Joten täällä ollaan. Ihan tyytyväisenä valinnasta.

Vierailija
11/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn täällä joka päivä yhdessä pitkässä ketjussa.

Ja sit kaikkialla muuallakin.

Vierailija
12/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi koukuttava, mutta se minua ihmetyttää että miksi tämä palsta on vielä olemassa ottaen huomioon että vauva-lehden julkaisu on lopetettu.

Vierailija
13/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama. Muutama ajatus omalta kohdalta:

- kyse on ahdistuksen hallinnasta

- kyse on sosiaalisista tarpeista

- jatkuvasti uutta sisältöä

- mahdollisuus tuottaa sisältöä myös itse

- pätemisen tarve?

- luulen, että toistan tämän kautta kokemaani väkivaltatraumaa

Vierailija
14/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Seikkailua joka päivälle. Ollaan jännän äärellä. Kyllähän se koukuttaa. :D

Vierailija
15/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välistä joku nostaa vanhoja antoisia ketjuja kuten eilinen ”millainen on tuntemasi alkoholisti”. Oikein tukka nousi pystyyn sitä lukiessa. Omaan tuttavapiiriin ei kuulu nyt ns juoppoja, itsellä suhde aineeseen viime kuukausina lipsunut ja tuo avasi silmiä.

Eli silloin kun jengi puhuu suoraan ja avoimesti vaikkapa työttömyydestä tai ikäsyrjinnästä niin pidän silmäni auki. Ja kyllä noissa vanhemmissa keskusteluissa on paljon sellaista settiä mikä kestää uudelleen lämmityksen. Mieluummin nosteluita kuin tyhjänpäiväisiä nollapolla-aloituksia joita on tosiaan uuvuttavan paljon.

Minullehan tämä korvaa ihmissuhteita kaikkine riesoineenkin. Mutta tauko voisi tehdä myös hyvää ja käydä vaikka lenkillä enemmän. Ihan liikaa sitä huttuakin tulee selattua muka yleissivistyksen nimissä.

Vierailija
16/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

av:n suuret tietäjät ry. kirjoitti:

Tällä palstalla on vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Seikkailua joka päivälle. Ollaan jännän äärellä. Kyllähän se koukuttaa. :D

No palstahullut on kyllä niin nähty että niissä nyt ei ainakaan ole mitään jännää (pun intended).

Vierailija
17/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä, pääsin helmikuussa jopa 5kk youtube-koukusta irti mutta täällä tulee roikuttua koko ajan, oikeastaan käyttöaika lisääntyy vaan.

Vierailija
18/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voi kertoa asioista niinkuin ne on ja mitä mieltä on.

Facessa en voi kertoa mitään, varsinkin koronaan liittyvätasiat saa kauhean paskamyrskyn aikaan. En kertonut Facessa ett viime vuonna kävin kahdesti ulkomailla. Reissukuvia en laittanut vaikka yleensä laitan. Rokoteasioista ei uskalla puhua omalla nimellään koska vedetään herneet nenään kun sanon työskenteleväni koronan parissa eikä ole aikomustakaan ottaa rokotusta. Heti leimataan hihhuliksi.

Ja kaikki mielipiteet ulkomaalaisista, nekin voi täällä tuoda julki.

Vierailija
19/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä roikun tuubissa tai täällä. Yleltä seuraan kommentointia myös, samoin hevostallista. Jotain vaihtelua olen kyllä pidempään miettinut. Joku kaks plus vaikutti kyllä täydin urpolta viimeksi käydessäni, suunnilleen yhden tavun vastauksia. Täällä sentään osa vähän yrittää. Osa oikein ajatteleekin.

Vierailija
20/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, ja jos se, et tähä sivustoo muodostuu riippuvuus ei ollu tarpeeks paha juttu, nii ite ainaki oon huomannu, et joskus, tai aika useinki, tulee kirjotettuu semmosta tekstii, et sitä ei uskois omaksee. Sit tulee paha mieli, ku en ainakaa omasta mielestäni oo katkera tai kärttysä. Vikaa on tietenki itessää, et en ala syyttelee muita, mut ehkä sil on jonki verra vaikutusta, ku liian moni keskustelu on iha kauhee negatiivinen, nii se sit tarttuu itteenki. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän