Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa "Kiitos että olet olemassa"?

Vierailija
15.03.2021 |

Mitä ihmettä sellaiseen viestiin voi vastata? "Ole hyvä"?
Enhän minä itse ole omaan olemassaolooni millään lailla vaikuttanut. Minun vanhempianihan olemassaolostani pitäisi kiittää. Tai tyyppiä, joka oli vähällä ajaa päälleni suojatiellä, mutta onnistui kuitenkin jarruttamaan enkä jäänyt alle.
Te, jotka kiittelette ihmisiä heidän olemassaolostaan, voisitteko vähän avata logiikkaanne?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa, että sanoja on kokenut jotenkin hyötyvänsä olemassaolostasi. et ole ehkä itse kokenut nii tai huomannut asiaa, mutta silloin kiitellään kun jotain saadaan. Höpönlöpöähän tuo on, koska jos sinua ei olisi olemassa, niin joku toinen olisi täyttänyt tuon kuuntelijan/auttajan/tukijan/innostajan/whatever paikan kiittelijän elämässä.

Näin minäkin ajattelin, mutta tämä kiittelijä on tindermätsi, jonka olen tavannut vasta kerran.

Missähän yhteydessä tämä kiitos on esitetty? Vuodattiko hän jotain syvintä sisintään ekalla tapaamisella vai oliko kiihkeä hetki, jonka aikana hän koki sielunsa irtautuvan ja pääsevän taivaaseen. Lisää informaatiota kiitos.

Olimme kävelyllä, ihan perus tutustumisjuttuja juteltiin. Tyyppi vaikutti todella yksinäiseltä ja kun illan päätteeksi hän ehdotti seuraavaa tapaamista, sanoin etten ole kiinnostunut hänestä parisuhdemielessä, mutta voisimme joskus käydä kävelyllä ihan vain kavereina. Tyyppi vastasi Ok. Myöhemmin hän lähetti viestin, jossa kysyi milloin mulle sopisi kävelylenkkeillä seuraavan kerran. Ehdotin päivää ja kloaikaa ja sitten loppui akku. Tunnin päästä sain taas puhelimen auki ja häneltä oli tullut 2 viestiä: "Ok nähdään silloin" ja "Kiitos että olet olemassa"

Ap

Kylläpä tämä muuttui surulliseksi. Varmasti raastavaa olla yksinäinen aikuinen. Taisi vaan kiittää, että olet se henkilö, joka antoi mahdollisuuden olla kaveri.

Vierailija
22/23 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko selkeämpi muotoilu: Kiitos että olet olemassa elämässäni.

Henkilö on siis iloinen, että hänellä on sinut.

Olen iloinen, että minulla on sinut, auto, telkkari, känny ja muitakin tarpeellisia esineitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa: kiitos, että olet olemassa (minua varten). Tarvitsen sinua, ootappa vain..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän