Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piereskely parisuhteessa

Sininen perjantai
15.03.2021 |

Miten olette asian ratkaisseet? On hankalaa pidätellä pierua ja sitten tulee usein vahinkorupsahduksia just kun kulta on kainalossa. Jos lähtee muualle pieremään, niin toinen ärsyyntyy ja ajattelee että pieru on tärkeämpi kuin hän. Olen kohta epätoivoinen. Auttakaa!

Kommentit (157)

Vierailija
141/157 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän olevani itse vähän hölmö, kun ei pidä vieressä piereskelystä. Se kertoo mielestäni enemmän itsestäni, omista rajoitteistani ja siitä, kuinka itseäni on opettu olemaan "kiltti tyttö". Jotenkin oli vaikea ymmärtää, miksi toinen haluaa haista pahalta kumppaninsa vieressä, jos välittää hänestä.

Siksi siis on tärkeää myös keskustella aiheesta, koska toiselle se voi merkitä suhteen syvenemistä ja sitä, ettei hävetä olla ne. oma itsensä.

Meillä mies piereskelee, mutta on myös opetellut pureksimaan ruokansa paremmin. Tilanteen mukaan hän kävelee hieman kauemmaksi eikä lähemmäksi,jos pierettää.

Koetan myös itse suhteuttaa tätä "vakavaa aihetta" :D

Anna rutajaa, kannattaa kuitenkin kysyä kumppanilta tai itseltään, että sattuuko vatsaa? Syökö jotain, mikä ei sovi omalle suolistolle,esim. limpparit,karkit ja jäätelö ei ole päivittäin välttämättömiä ja vaikuttaa usein tahattomaan ja hallitsettomaan piereskelyyn.

"Vähän hölmö"? On todellakin epänormaalia kokea asuinkumppanin piereskely hellyttävänä! Mitä jos se olisi vaan kämppäkaveri joka rusauttelisi sun vieressä? Tarkottaisiko se että kämppissuhteenne olisi jotenkin ihanasti syventynyt?

Oksettavaa! Toisen seurassa tahallisesti piereminen ei kertakaikkiaan ole ok!

Vierailija
142/157 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän olevani itse vähän hölmö, kun ei pidä vieressä piereskelystä. Se kertoo mielestäni enemmän itsestäni, omista rajoitteistani ja siitä, kuinka itseäni on opettu olemaan "kiltti tyttö". Jotenkin oli vaikea ymmärtää, miksi toinen haluaa haista pahalta kumppaninsa vieressä, jos välittää hänestä.

Siksi siis on tärkeää myös keskustella aiheesta, koska toiselle se voi merkitä suhteen syvenemistä ja sitä, ettei hävetä olla ne. oma itsensä.

Meillä mies piereskelee, mutta on myös opetellut pureksimaan ruokansa paremmin. Tilanteen mukaan hän kävelee hieman kauemmaksi eikä lähemmäksi,jos pierettää.

Koetan myös itse suhteuttaa tätä "vakavaa aihetta" :D

Anna rutajaa, kannattaa kuitenkin kysyä kumppanilta tai itseltään, että sattuuko vatsaa? Syökö jotain, mikä ei sovi omalle suolistolle,esim. limpparit,karkit ja jäätelö ei ole päivittäin välttämättömiä ja vaikuttaa usein tahattomaan ja hallitsettomaan piereskelyyn.

Että omaa käytöstavat eikä pieruile vaikka puolison nenän edessä ei tarkoita että on jotenkin kiltti.

Aivan käsittämätön tämä ketju ja kaikki katkupiereksijät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/157 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepieruilijat selittää, ihmeellisiä selityksiä, voi herrajumala.

Vierailija
144/157 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisen lähellä lupsakkaasti rupsauttelu on niin tavallista ja jotenkin läheisyyden merkki niin miksei vaikka leffoissa ja kirjoissa ikinä turahdella siinä vaikka kesken aterian? Jos sen niin tavallista kerran on?

Olen järkyttynyt siitä kuinka moni täällä kiduttaa perhettään muka-hupaisilla pakokaasuillaan.

Vierailija
145/157 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mieheni alkaisi tahallaan piereskellä seurassani ottaisin eron. Niin ällöttävää käytöstä tämä mielestäni on. Tai röyhtäillä, tai syödä räkää. Hyi hitto että ällötätte te kaikki perhepiereskelijät.

Koirani saavat piereskellä niin paljon kuin huvittaa.

Täysin samaa mieltä. Tapailemani mies alkuun kyllä hallitsi pierut ja röyhtäilyt, kummasti alkoi ne vaan lisääntymään ja kovaäänisesti aivan vieressäni. Pas kainen nauru päälle. Koin että hän ei enään välittänyt musta ja lopetin tapailun. Miehen mielestä täysin normaalia eikä ymmärrä ongelmaa. En ymmärrä miten paljon peukkuja saa nämä pierupeput jotka koko perheen keskenkin sohvalla töräyttää toisen ollessa parin senttimetrin päässä. Eikö oikeasti silloin voi käydä päästämässä niitä jossain muualla tai edes hakea keittiöstä tai toisesta huoneesta jossa ketään ei ole, vesilasia tai muuta ja samalla päästää. Ei ketään saisi pakottaa haistelemaan kenenkään pieruja #rentomeininki merkeissä. Hyi hitto. Itse olen ollut nyt vuoden parisuhteessa ja kumpikaan ,nykyiseni mies tai minä, ei pierrä toisen seurassa ellei se tapahdu vahingossa. Ei ikinä. Kunnioitus asia mielestäni.

Vierailija
146/157 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan liikuntaa ja paikkani ovatkin pitävän tiiviit. Ruokavalioni on minulle sopiva, eikä paljoa pieretä. Riittää, kun päästän ilmat ulostamisen yhteydessä.  

Yhdistän ihmisten vahinkorupsaukset heikkoihin lihaksiin, kovin yleiseen plösöyteen, huonoon käytökseen ja pidän vähän nolona. Jokaisen kynnelle kykenevän kannattaisi harjoittaa pierujensa hallintaa.

Terveisin, synnyttänyt nainen, jolta ei pääse vahinkopieruja

Kivaa satuilua :D Terkuin hoikka terveellisesti syövä synnyttänyt nainen, jolle pieru ei ole harvinainen ilmiö.

ps. jos oikeasti söisit terveellisesti, tietäisit, että kasvisruoka lisää kaasuja.

Naiset eivät piere, eivätkä pasko.

Suomalaiselle naiselle ei riitä, että saisi kiroilla kuin merimies, paneskella ympäriinsä kuin pelimies, ottaa tatuointeja kuin linnakundi, pitäisi kaiken lisäksi vielä saada piereskelläkkin kuin mies.

Virosta saa onneksi naisia, jotka eivät piere eivätkä pasko.

Vierailija
147/157 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mieheni alkaisi tahallaan piereskellä seurassani ottaisin eron. Niin ällöttävää käytöstä tämä mielestäni on. Tai röyhtäillä, tai syödä räkää. Hyi hitto että ällötätte te kaikki perhepiereskelijät.

Koirani saavat piereskellä niin paljon kuin huvittaa.

Täysin samaa mieltä. Tapailemani mies alkuun kyllä hallitsi pierut ja röyhtäilyt, kummasti alkoi ne vaan lisääntymään ja kovaäänisesti aivan vieressäni. Pas kainen nauru päälle. Koin että hän ei enään välittänyt musta ja lopetin tapailun. Miehen mielestä täysin normaalia eikä ymmärrä ongelmaa. En ymmärrä miten paljon peukkuja saa nämä pierupeput jotka koko perheen keskenkin sohvalla töräyttää toisen ollessa parin senttimetrin päässä. Eikö oikeasti silloin voi käydä päästämässä niitä jossain muualla tai edes hakea keittiöstä tai toisesta huoneesta jossa ketään ei ole, vesilasia tai muuta ja samalla päästää. Ei ketään saisi pakottaa haistelemaan kenenkään pieruja #rentomeininki merkeissä. Hyi hitto. Itse olen ollut nyt vuoden parisuhteessa ja kumpikaan ,nykyiseni mies tai minä, ei pierrä toisen seurassa ellei se tapahdu vahingossa. Ei ikinä. Kunnioitus asia mielestäni.

:D :D miehesi kuullosti todella hauskalle. Se, että mies tykkää piereskellä ei tarkoita sitä, etteikö hän tykkäisi myös sinusta.

Vierailija
148/157 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pierun paukkuva

Vierailija
149/157 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi koskaan olla sellaisen naisen kanssa, joka harrastaa piereskelyä.

Vierailija
150/157 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

GFCHJIOPIHGBFVJK Nyt on kyllä niin hauska juttu. Mutta yksi kysymys. Eikö hetero miehenä olemisen koko idea ole tykätä naisista? Mutta sä et selvästi arvosta naisia...... Idk man, sounds pretty gay to me.

Vierailija
151/157 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis piereskely on noloa mut miks sitä pitäi sillee piilotella. I mean se on luonnollista

Vierailija
152/157 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä voisi olla parisuhteessa, jossa ei saa pierrä vapautuneesti.

Piereminen on hauskaa, joskus kun pääsee kunnon ruplatus ja on yksin, on oikein pahoillaan kun toinen ei kuullut sitä 😁

Elämä ilman pieruja olisi kamalaa!

Vierailija
153/157 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
154/157 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisen tämän tähän:

https://www.youtube.com/shorts/1LyIbfCX4gQ

Vierailija
155/157 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun pierut eivät haise, kuin syötyäni jotain tavallisuudesta poikkeavaa. Hajun puuttuessa voin rupsutella vapaasti mm. kuntosalilla tai missä hyvänsä paikassa, missä kuuluu muitakin ääniä. Syön kasvispainotteisesti, joten kaasua kehittyy. Ruisleivän jätin pois, muusta terveellisestä safkasta en luovu.

Hirveä haloo täysin luonnollisesta asiasta. Ymmärrän, jos pierut haisee kuolemalta, ettei sovi kanssaihmisiä myrkyttää. Mut mitä väliä on äänellä? Siis kumppanin seurassa?

Vierailija
156/157 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vhh-ruokavalioon niin saat mahasi kuntoon eikä pieretä!

Tapahtuu muitakin hyviä juttuja, kun liiat hiilarit poistuu.

Vierailija
157/157 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan liikuntaa ja paikkani ovatkin pitävän tiiviit. Ruokavalioni on minulle sopiva, eikä paljoa pieretä. Riittää, kun päästän ilmat ulostamisen yhteydessä.  

Yhdistän ihmisten vahinkorupsaukset heikkoihin lihaksiin, kovin yleiseen plösöyteen, huonoon käytökseen ja pidän vähän nolona. Jokaisen kynnelle kykenevän kannattaisi harjoittaa pierujensa hallintaa.

Terveisin, synnyttänyt nainen, jolta ei pääse vahinkopieruja

Kivaa satuilua :D Terkuin hoikka terveellisesti syövä synnyttänyt nainen, jolle pieru ei ole harvinainen ilmiö.

ps. jos oikeasti söisit terveellisesti, tietäisit, että kasvisruoka lisää kaasuja.

Naiset eivät piere, eivätkä pasko.

Suomalaiselle naiselle ei riitä, että saisi kiroilla kuin merimies, paneskella ym

Hyi, kuolleisiin sekaantuja! Kaikki elävät olennot pieree.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi