Piereskely parisuhteessa
Miten olette asian ratkaisseet? On hankalaa pidätellä pierua ja sitten tulee usein vahinkorupsahduksia just kun kulta on kainalossa. Jos lähtee muualle pieremään, niin toinen ärsyyntyy ja ajattelee että pieru on tärkeämpi kuin hän. Olen kohta epätoivoinen. Auttakaa!
Kommentit (157)
Kertaakaan en ole elämässäni pieraissut, vaan aina pidättänyt. En tiedä mihin ne kaasut oikein ovat hävinneet sitten.
Mieheni pieree öisin niin että makkara raikaa!
Vierailija kirjoitti:
Liiat liha- ja maitotuotteet ja sokeri lisäävät kaasuja. Kasviksista saa hyviä kuituja.
2.
Kasvisruoka lisää piereksimistä. Liha ei.
Lehmät syö ruohoa ja sulattavat sen ja piereskelevät mun puolesta joten minun ei tarvitse koska syön lihaa.
Jokainen ihminen p iereskelee ainakin 20 kertaa päivässä.
On epäterveellistä olla piereksimättä.
Kasvisruokaa syövät pierevät enemmän kuin lihaa syövät, sillä liha sulaa elimistössä paremmin..
Meillä pieretään kotona ihan äänekkäästi kaikkialla muualla kuin saunassa ja ruokapöydässä.
40 vuotta jo naimisissa.
Jos jollakin on aina täydellinen ruokavalio niin onnea. On mahdollista ettet ehdi kylppäriin tai joku juoksisi siellä koko ajan, kahden sekunnin välein. Siitä voi tehdä päätelmän että tuuletus tarvittaessa.
A diet that includes lean proteins, vegetables, fruits, and grains is considered balanced and healthy. But it will produce gas.
But holding in gas too frequently can actually irritate the colon. It may also irritate hemorrhoids.
Releasing gas is always healthier than holding it in. Don’t be afraid to let those farts fly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä piereskellään molemmat ihan vapaasti ja usein heitetään vielä yläfemmat tai muuten hyväksyvästi kehaistaan, jos toisen pieru on ollut erityisen hieno.
N32 + M31
No hyvä te ja onneksi olette löytäneet toisenne.
Niinpä! Ollaan match made in heaven! 😁
Varmaan joku pitää meitä juntteina, mutta mitäpä se muiden ihmisten nenää kutittaa mitä me keskenämme tehdään.
Mulla on ollut kummankinlainen pidempi suhde, sellainen jossa pieruja on piiloteltu ja sellainen jossa on annettu tulla kun siltä tuntuu. Jälkimmäinen oli kaikin puolin parempi, avoimempi ja rennompi.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen p iereskelee ainakin 20 kertaa päivässä.
On epäterveellistä olla piereksimättä.
Kasvisruokaa syövät pierevät enemmän kuin lihaa syövät, sillä liha sulaa elimistössä paremmin..
Meillä pieretään kotona ihan äänekkäästi kaikkialla muualla kuin saunassa ja ruokapöydässä.
40 vuotta jo naimisissa.
No siinä on kaksi junttia löytäneet toisensa onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut kummankinlainen pidempi suhde, sellainen jossa pieruja on piiloteltu ja sellainen jossa on annettu tulla kun siltä tuntuu. Jälkimmäinen oli kaikin puolin parempi, avoimempi ja rennompi.
Aivan yrjöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä piereskellään molemmat ihan vapaasti ja usein heitetään vielä yläfemmat tai muuten hyväksyvästi kehaistaan, jos toisen pieru on ollut erityisen hieno.
N32 + M31
No hyvä te ja onneksi olette löytäneet toisenne.
Niinpä! Ollaan match made in heaven! 😁
Varmaan joku pitää meitä juntteina, mutta mitäpä se muiden ihmisten nenää kutittaa mitä me keskenämme tehdään.
Kyllä, olette juntteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta. Joku pidättelee kotona pieruaan? Mitään näin hölmöä ei voi olla. Vieraiden läsnäollessa tietysti.
Hyvät tavat ja toisten arvostaminen ovat tärkeitä myös kotona.
Tottakai! Meillä hyviin tapoihin kuuluu se, että ei mennä tahallaan pieremään toisen naamalle tai tehdä pieremisestä numeroa. Pierua ei kuitenkaan tarvitse alkaa kotona oman perheen kesken pidättämään. Pereminen on normaalia, ei huonon käytöksen merkki.
Pierun pidättely ei sitäpaitsi ole terveellistä. Ainakin minulla se johtaa vain entistä tukalampaan oloon ja isompiin ilmavaivoihin. Ihminen myös pieree täysin tahattomasti ja huomaamattaan, varsinkin unissaan.
Voi silti mennä vessaan tai pihalle eikä päästää sitä kebabrullaa keskellä olkkaria.
Toki silloin, jos on "kebabrulla" tulossa, mennään vessaan. Sen sijaan silloin, kun pieree ihan tavallisen pierun, joka ei tule ns. varren kanssa, ei meillä oman perheen kesken tarvitse paeta paikalta vessaan tai ulos.
Röyhtäilettekö myös vapaasti ja leikkelette varpaankynsiä olkkarissa?
Miksi ei?
Niin miksipä ei, antaa mennä vaan sitten.
Itse keksin montakin syytä miksi en toimi näin.
No ei ole kovin häävi koti jos ei saa edes röyhtäistä.
Sivistymätön hima jossa röyhtäillään ja piereskellään holtittomasti.
Kammottavaa jos omassa kodissa ei voi pierasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta. Joku pidättelee kotona pieruaan? Mitään näin hölmöä ei voi olla. Vieraiden läsnäollessa tietysti.
Hyvät tavat ja toisten arvostaminen ovat tärkeitä myös kotona.
Tottakai! Meillä hyviin tapoihin kuuluu se, että ei mennä tahallaan pieremään toisen naamalle tai tehdä pieremisestä numeroa. Pierua ei kuitenkaan tarvitse alkaa kotona oman perheen kesken pidättämään. Pereminen on normaalia, ei huonon käytöksen merkki.
Pierun pidättely ei sitäpaitsi ole terveellistä. Ainakin minulla se johtaa vain entistä tukalampaan oloon ja isompiin ilmavaivoihin. Ihminen myös pieree täysin tahattomasti ja huomaamattaan, varsinkin unissaan.
Voi silti mennä vessaan tai pihalle eikä päästää sitä kebabrullaa keskellä olkkaria.
Toki silloin, jos on "kebabrulla" tulossa, mennään vessaan. Sen sijaan silloin, kun pieree ihan tavallisen pierun, joka ei tule ns. varren kanssa, ei meillä oman perheen kesken tarvitse paeta paikalta vessaan tai ulos.
Röyhtäilettekö myös vapaasti ja leikkelette varpaankynsiä olkkarissa?
Miksi ei?
Niin miksipä ei, antaa mennä vaan sitten.
Itse keksin montakin syytä miksi en toimi näin.
No ei ole kovin häävi koti jos ei saa edes röyhtäistä.
Sivistymätön hima jossa röyhtäillään ja piereskellään holtittomasti.
Jep.
Tämä ketju antaa ymmärtää, että suuri osa palstalaisista viihtyy pierunkäryssä. Jokainen tavallaan, onneksi mun ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Kammottavaa jos omassa kodissa ei voi pierasta.
Saa meillä piereskellä, mutta ei muiden seurassa.
Joka kusematta pieree, se naimatta kuolee!
Vierailija kirjoitti:
anna palaa ja paukkua! Se joka pieruansa pidättää, se muutakin vilppiä harrastaa!
No niin harrastankin!
Suhteen ensimmäinen koetinkivi ei ole suudelma vaan pieru. Omassa parisuhteessa - luojan kiitos - voi piereskellä jos siltä tuntuu.
Meillä on vessassa hajukynttilä ja jos peirun haju tuntuu nenässa,niin sytytetään se.
Mä en kyllä tykkäsin, jos mies rennosti piereskelis sohvalla, kun mä olen siinä vieressä. Ilmeisesti olen osannut valita seuraani sivistyneistä ihmisistä, kun ei nykyinen eikä entinenkään kumppani ole kaasutellut mun läsnäollessa. Enkä minä heidän. Vessassa nuo asiat hoidetaan. Liikuntaa ja oikeanlaista ravintoa, niin suoli kiittää.