Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvi vaan jatkuu 😥

Vierailija
19.03.2024 |

Tulis nyt lämmin jo! 🌷

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Masentavaa on. Ei jaksaisi enää yhtään.

Vierailija
2/20 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen aurinkoannoksen. Ihme että silmät kestivät valon. Nyt on pilvistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan nyt vielä maaliskuu, joka on kevättalvea. Jännä, että talvi jatkuu talvella.

Vierailija
4/20 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kerinnyt ulos asti. Mutta mukavaa se oli, että aurinko näyttäytyi pitkästä aikaa. Ehkä just siksikin nyt tänään tuntuu pilvisyys ankeammalta.

Vierailija
5/20 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi voisi jatkua vaikka koko loppuelämäni ajan. Inhoan kesää. Voin tällä hetkellä huonosti, enkä todellakaan jaksa tähän päälle vielä jotain kesää tai edes kevättä kaikkine lieveilmiöineen. Olisin iloinen, jos herätessäni olisikin taas yllättäen marraskuu.

Vierailija
6/20 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suotta valittamaan kun ei ole pakkasta -25. Kyllä se siitä juhannukseen mennessä. Jos ei iske jääkausi!

Vierailija
7/20 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. 5 kuukautta tätä odottamista on jo kestänytkin. Mulla ei ole mitään kivaa tekemistä talvikuukausina kun ulos ei viitsi mennä. Ihan hukkaan valuu se aika.

Vierailija
8/20 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. 5 kuukautta tätä odottamista on jo kestänytkin. Mulla ei ole mitään kivaa tekemistä talvikuukausina kun ulos ei viitsi mennä. Ihan hukkaan valuu se aika.

Samoin. Odottavan aika on pitkä.

Vierailija
9/20 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kerinnyt ulos asti. Mutta mukavaa se oli, että aurinko näyttäytyi pitkästä aikaa. Ehkä just siksikin nyt tänään tuntuu pilvisyys ankeammalta.

Ehkä sun kannattaisi käydä ulkona vauvapalstailun sijaan niin voisi se mielialakin kohentua.

Vierailija
10/20 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun kannattaisi käydä ulkona vauvapalstailun sijaan niin voisi se mielialakin kohentua.

Menen ulos sitten kun tarkenee lenkkareilla. En jaksa enää pitää noita raskaita talvivaatteita. Mulla on hyvät talvivaatteet mutta kun on niillä raahustanut menemään jo sen 5 kuukautta, niin mitta alkaa olla jo täysi. En muutenkaan nauti talvipukeutumisesta.

Vierailija
11/20 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko eilen ihan sininen taivas? Sohvalla kun makoili ja katsoi ikkunasta taivasta tuntui, että olis kesä Vai olenko nähnyt unta?

Nyt ihan harmaa ja masentava taivas. Lunta maassa ja tuntuu niin talviselta. Talvelta joka kestänyt jo ikuisuuden. Olen 44v enkä muista, että milloin viimeksi talvi olisi kestänyt näin kauan. Tai ainakin hyvin erikoinen talvi, Helsingissä. 

Vierailija
12/20 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko eilen ihan sininen taivas? Sohvalla kun makoili ja katsoi ikkunasta taivasta tuntui, että olis kesä Vai olenko nähnyt unta?

Nyt ihan harmaa ja masentava taivas. Lunta maassa ja tuntuu niin talviselta. Talvelta joka kestänyt jo ikuisuuden. Olen 44v enkä muista, että milloin viimeksi talvi olisi kestänyt näin kauan. Tai ainakin hyvin erikoinen talvi, Helsingissä. 

Miksi kaikkien pitää tunkea Helsinkiin? Ärsyttää tällainen.

Vierailija
13/20 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkä talvi on ollut. Toivottavasti kevät alkaa pian ja saadaan sopivan lämmin kesä.

Vierailija
14/20 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan talvea. Minun puolestani saisi jatkua pitkäänkin.

Vierailija
15/20 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen että on kevät jo tavallaan. Vaikka on talvi. Lintuja lentelee jo salavihkaa ilmassa. Pelkään niiden riehaantuvan kun aurinko tulee. Osa kilttejä lintuja. Varis huutaa ja lokki nokkaisee.

Vierailija
16/20 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla itse aiheutettu ongelma siis. Pitäiskö jonkun aikuisen pukea sut ja viedä ulos?

Vierailija
17/20 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌨🥶

Talvi on parasta!

Vierailija
18/20 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa jatkuisi aina. 

Ihmisten tekojen kautta saamme nauttia talvesta aina.

Vierailija
19/20 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaahan home. Nyt asutaan Suomessa ja tykkään talvesta. Muuttakaa muualle, jos ei säät kelpaa!

Vierailija
20/20 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä varmaan kohta helpottaa.