Piereskely parisuhteessa
Miten olette asian ratkaisseet? On hankalaa pidätellä pierua ja sitten tulee usein vahinkorupsahduksia just kun kulta on kainalossa. Jos lähtee muualle pieremään, niin toinen ärsyyntyy ja ajattelee että pieru on tärkeämpi kuin hän. Olen kohta epätoivoinen. Auttakaa!
Kommentit (157)
Peronpuo kirjoitti:
Mulla tulee pieru usein evään kera eli ns.lusikallinen
tärähtää housuihin.
Se housuihin lurahtanut lusikallinen taitaa olla viimeiset rippeet aivoistasi.
Peronpuo kirjoitti:
Mulla tulee pieru usein evään kera eli ns.lusikallinen
tärähtää housuihin.
Pahinta on kun se selleri, papu, herne, linssimoska limaisella salaatinlehdellä kuplii vielä vellinäkin housuissa kamalilla poreilla.
Ei se jää siihen että ulos tulee, vaan lima eräällä tavalla hengittää jälkikäteenkin.
Elävää massaa. Jos suurennuslasilla katsoo niin se kuplii!
Vierailija kirjoitti:
Jos mies erehtyy pieremään kun olen lähellä se on kiitos ja näkemiin.
Just tuolla tavoin jalostetaan naista. Saa mennä jos ei kestä pientä tiukkaa otetta takaraivosta ja leuan alta. Sitten törähdys huumorimielessä sebun tyylisesti nenuun.
Luojan kiitos voidaan kodin sisällä piereskellä ja röyhtäillä rauhassa. Puhkotaan myös toistemme finnejä.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos voidaan kodin sisällä piereskellä ja röyhtäillä rauhassa. Puhkotaan myös toistemme finnejä.
Kaivatte varmaan myös toistenne nenää ja varpaanvälit ja navat ja ihmettelette yhdessä mitä löytyi?
Oksettavaa.
Huh mitä pieruihmisiä. Hyi tuli huono olo.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä oikeasti näinkin paljon ihmisiä, joiden mielestä omassa kodissa oman kumppanin kuullen ei ole sopivaa pieraista? Itse en kestäisi, jos joutuisin mieheni seurassa pidättelemään. Ei vaan toimisi mitenkään. Joku täällä kommentoi, että ei nyt tarvitse alkaa toisen naamalle pieremään tms., mutta jos pierettää, niin kyllä sen voi normaalisti päästää. Olen samaa mieltä.
Hyi yök! Missä käytöstavat? Miksi et voi mennä vessaan piereskelemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei piereskellä toisten kuullen. En ole koskaan kuullut miehen piereskelevän, mutta käyn vessassakin silloin kun mies ei ole kotona tai ajan miehen ulos koiralenkille jos tulee tarve kakkoselle.
No nyt on oikea unelmien parisuhde 🤭
Tämä toimii oikein hyvin meillä. Ei meillä olla kotona alasti tai puolialasti muualla kuin suihkussa käydessä, seksi asia erikseen. Miehen ex oli näitä käytöstavattomia joka piereskeli ja hyppeli kaupungillakin vähillä vaatteilla. Mies on nyt onnellinen kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mieluummin juntti kun mahakipuinen.
Et millään voi mennä vessaan tai edes toiseen huoneeseen? On töräyteltävä siinä kun toinen vaikka voitelee voileipää?
Oletko itse yrittänyt nousta nopeasti sohvalta silloin, kun suolesi on kaasua pullollaan? Pakostakin siinä kova paukku pääsee.
Miksi muuten se toinen on niin sivistymätön, että voitelee vaikka-voileipää missä vain? Menisi keittiöön rasvaamaan sapuskaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et millään voi mennä vessaan tai edes toiseen huoneeseen? On töräyteltävä siinä kun toinen vaikka voitelee voileipää?
Oletko itse yrittänyt nousta nopeasti sohvalta silloin, kun suolesi on kaasua pullollaan? Pakostakin siinä kova paukku pääsee.
Miksi muuten se toinen on niin sivistymätön, että voitelee vaikka-voileipää missä vain? Menisi keittiöön rasvaamaan sapuskaansa.
Tämä kaasuilu jotenkin kerta toisensa jälkeen yllättää sut? Etkö osaa hoitaa suolistoasi kuntoon?
Enkä tiedä miksi kukaan voitelisi voileipää olkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi, joutusin olemaan koko päivän vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko odottaa viimeiseen hetkeen, ennen kuin voi nousta sohvalta? Oletko kuullut ennakoinnista?
Minä en äijän pierunhajuja haistele.
On se kumma, että olen lähes kuusikymppinen ja töissä, perheessä, sukulaisissa ja tuttavaperheissä ei ole ilmennyt tätä piereskelyn tarvetta toisten seurassa.
Miten tällainen ihminen, jolta "vain pääsee" voi olla esim. työelämässä? Noh, nyt ehkä voi tehdä etätöitä. Onhan se iljettävää 90 prossan mielestä. Taitaa olla provoilua koko ketju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan sunkin kanssa muka on? Netissä on hauska tietysti keksiä juttuja. Pierufetissi ei ole edes äärimmäisen harvinainen.
Hekumoi siitä yksinäsi. Me ihan oikeasti parisuhteessa olevat kunnioitamme toisiamme ja mahdolliset suolikaasut päästetään vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Törähti kirjoitti:
Justiin päästin kunnon pierun vaimon vieressä ennenkä avasin tämän viestiketjun. Pian tulee toinen...
Ja sillä samalla sekunnilla olisit ex ja osoittaisin ovea.
Jaa, että sinä osoittelisit ovea omistamassani talossa? Sopii koettaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan sunkin kanssa muka on? Netissä on hauska tietysti keksiä juttuja. Pierufetissi ei ole edes äärimmäisen harvinainen.
Hekumoi siitä yksinäsi. Me ihan oikeasti parisuhteessa olevat kunnioitamme toisiamme ja mahdolliset suolikaasut päästetään vessassa.
Olen naimisissa miehen kanssa joka ymmärtää että minulla on suolistosairaus.
Hirvittävä määrä suolikaasuilijoita täällä. En tajua, jos on vaikka koko ajan yskä niin ethän se ole normaalia ja sen yrittää parantaa. Tajuton piereskely on myös hälytysmerkki, jotain on vialla.
Te pieruilijat tarvitsette probiootteja ja ruonasulatusentsyymejä ja HCLää. Ja magnesiumia iltaisin.
Tiedän olevani itse vähän hölmö, kun ei pidä vieressä piereskelystä. Se kertoo mielestäni enemmän itsestäni, omista rajoitteistani ja siitä, kuinka itseäni on opettu olemaan "kiltti tyttö". Jotenkin oli vaikea ymmärtää, miksi toinen haluaa haista pahalta kumppaninsa vieressä, jos välittää hänestä.
Siksi siis on tärkeää myös keskustella aiheesta, koska toiselle se voi merkitä suhteen syvenemistä ja sitä, ettei hävetä olla ne. oma itsensä.
Meillä mies piereskelee, mutta on myös opetellut pureksimaan ruokansa paremmin. Tilanteen mukaan hän kävelee hieman kauemmaksi eikä lähemmäksi,jos pierettää.
Koetan myös itse suhteuttaa tätä "vakavaa aihetta" :D
Anna rutajaa, kannattaa kuitenkin kysyä kumppanilta tai itseltään, että sattuuko vatsaa? Syökö jotain, mikä ei sovi omalle suolistolle,esim. limpparit,karkit ja jäätelö ei ole päivittäin välttämättömiä ja vaikuttaa usein tahattomaan ja hallitsettomaan piereskelyyn.
Jos mies erehtyy pieremään kun olen lähellä se on kiitos ja näkemiin.