Piereskely parisuhteessa
Miten olette asian ratkaisseet? On hankalaa pidätellä pierua ja sitten tulee usein vahinkorupsahduksia just kun kulta on kainalossa. Jos lähtee muualle pieremään, niin toinen ärsyyntyy ja ajattelee että pieru on tärkeämpi kuin hän. Olen kohta epätoivoinen. Auttakaa!
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
anna palaa ja paukkua! Se joka pieruansa pidättää, se muutakin vilppiä harrastaa!
Ai haha kuinka hauskaa.
Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastan liikuntaa ja paikkani ovatkin pitävän tiiviit. Ruokavalioni on minulle sopiva, eikä paljoa pieretä. Riittää, kun päästän ilmat ulostamisen yhteydessä.
Yhdistän ihmisten vahinkorupsaukset heikkoihin lihaksiin, kovin yleiseen plösöyteen, huonoon käytökseen ja pidän vähän nolona. Jokaisen kynnelle kykenevän kannattaisi harjoittaa pierujensa hallintaa.
Terveisin, synnyttänyt nainen, jolta ei pääse vahinkopieruja
Kivaa satuilua :D Terkuin hoikka terveellisesti syövä synnyttänyt nainen, jolle pieru ei ole harvinainen ilmiö.
ps. jos oikeasti söisit terveellisesti, tietäisit, että kasvisruoka lisää kaasuja.
Kasvisruoka lisää kaasuja ainoastaan jos suolisto ei ole ok.
Toisten seurassa piereskely on idioottia.
Näin kerran englantilaisen dokumentin naisesta joka piereskeli aivan älyttömiä määriä päivässä. Kuvausryhmän läsnä ollessa törähteli aika julmia päästöjä. Nainen oli kovin onneton ja elämän laatu oli kurjaa. Kokkasi perheelle ruokaa ja perä rutisi koko ajan.
Hänellä oli joku sairaus syynä vaivaansa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä piereskellään molemmat ihan vapaasti ja usein heitetään vielä yläfemmat tai muuten hyväksyvästi kehaistaan, jos toisen pieru on ollut erityisen hieno.
N32 + M31
No hyvä te ja onneksi olette löytäneet toisenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastan liikuntaa ja paikkani ovatkin pitävän tiiviit. Ruokavalioni on minulle sopiva, eikä paljoa pieretä. Riittää, kun päästän ilmat ulostamisen yhteydessä.
Yhdistän ihmisten vahinkorupsaukset heikkoihin lihaksiin, kovin yleiseen plösöyteen, huonoon käytökseen ja pidän vähän nolona. Jokaisen kynnelle kykenevän kannattaisi harjoittaa pierujensa hallintaa.
Kivaa satuilua :D Terkuin hoikka terveellisesti syövä synnyttänyt nainen, jolle pieru ei ole harvinainen ilmiö.
ps. jos oikeasti söisit terveellisesti, tietäisit, että kasvisruoka lisää kaasuja.
En ole tuo aiempi, mutta mä syön oikeasti terveellisesti, kasviksia lähes kilon verran päivässä eikä kyllä pahemmin pieretä. Ehkä pari kertaa päivässä. Ei kaikki vaan ole pierup*rs*itä.
Vierailija kirjoitti:
Piereminen kertoo tosiaan että suhde on syventynyt ja uskaltaa olla oma itsensä toisen seurassa.
Ja näille, jotka puhuvat hyvästä käytöksestä muita kohtaan toivoisin ymmärrystä. Normaalisti ihminen piereskelee parikymmentä kertaa päivässä, mutta yksilölliset erot ovat suuria. Itse saisin lähes asua hereillä oloajan vessassa, jos vain siellä voisi piereskellä.
Piereminen kertoo ettei välitä toisen ihmisen viihtyvyydestä. Se on itsekästä ja niin junttia kuin olla voi.
Jos piereskelet koko ajan, elimistösi on epätasapainossa ja on hommasi hoitaa se kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo aiempi, mutta mä syön oikeasti terveellisesti, kasviksia lähes kilon verran päivässä eikä kyllä pahemmin pieretä. Ehkä pari kertaa päivässä. Ei kaikki vaan ole pierup*rs*itä.
Tarkoittaa että elimistösi toimii kuten pitää.
En käsitä ihmisiä jotka kuvittelevat että jatkuva kaasuilu on jotenkin okei. Jotain on vialla suolistossa jos ilma pullistelee.
Vierailija kirjoitti:
Selitä sille toiselle, että on kohtuutonta olettaa, että hän olisi pierua tärkeämpi. Huh huh. Kyllä pierun kanssa pitää saada olla kahdenkeskeistä aikaa. Vasta vuosien avioliiton jälkeen voi ehkä harkita toisen kutsumista mukaan tähän yhteiseen ajanviettoon pierun kanssa.
Ei ikinä. Piereskely toisen seurassa on uskomattoman ällöttävää. En ikinä kohtelisi puolisoani niin.
Vierailija kirjoitti:
Piereminen kertoo tosiaan että suhde on syventynyt ja uskaltaa olla oma itsensä toisen seurassa.
Ja näille, jotka puhuvat hyvästä käytöksestä muita kohtaan toivoisin ymmärrystä. Normaalisti ihminen piereskelee parikymmentä kertaa päivässä, mutta yksilölliset erot ovat suuria. Itse saisin lähes asua hereillä oloajan vessassa, jos vain siellä voisi piereskellä.
No ei todellakaan kerro että "suhde on syventynyt ja uskaltaa olla oma itsensä". Kertoo että piereskelijä on muuttunut välinpitämättömäksi tolloksi.
No olen ratkaissut asian niin että otin selville mikä ruoka ei sovi vatsalleni ja syön oikein.
Vierailija kirjoitti:
Meillä piereskellään molemmat ihan vapaasti ja usein heitetään vielä yläfemmat tai muuten hyväksyvästi kehaistaan, jos toisen pieru on ollut erityisen hieno.
N32 + M31
Juntit
No en kyllä ajattele, että omassa kodissa pitäisi aina vessaan paeta jos se pieremisen tarve iskee. Siellä joutuisi itse pahimpina aikoina asumaan (ibs) muutoin. Joskus muuten vaan on ilmavaivoja ihan tuntemattomasta syystä (stressi, vatsajännitys jne.).
Yöllä et voi mitenkään kontrolloida nukkuessasi suolen kaasupäästöjä joten huvittaa nää ihmiset jotka väittävät etteivät piere oikeastaan koskaan.
Näen asian vähän niin että toki jossain ruokapöydässä, juhlissa, vieraiden aikana jne on epäkohteliasta piereskellä. En kuitenkaan näe mitään syytä, että kumppanin pitäisi sohvalta juosta vessaan jos pierettää. Sen kun päästää menemään eikä sen kummempaa. Tilanne siis ratkaisee aika paljon.
Toki meitä on erilaisia ja toisille on ihan täysin kynnyskysymys päästääkö toisen aikana vai ei. Itse en voisi elää niin että kotona ei voi pieraista tai vaikka röyhtäistä vapaasti. Jotenkin omassa päässä menee samaan kastiin ettei vessassa saisi kuulua lorinaääntä tai molskahdusta kun uloste putoaa pönttöön. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta. Joku pidättelee kotona pieruaan? Mitään näin hölmöä ei voi olla. Vieraiden läsnäollessa tietysti.
Hyvät tavat ja toisten arvostaminen ovat tärkeitä myös kotona.
Tottakai! Meillä hyviin tapoihin kuuluu se, että ei mennä tahallaan pieremään toisen naamalle tai tehdä pieremisestä numeroa. Pierua ei kuitenkaan tarvitse alkaa kotona oman perheen kesken pidättämään. Pereminen on normaalia, ei huonon käytöksen merkki.
Pierun pidättely ei sitäpaitsi ole terveellistä. Ainakin minulla se johtaa vain entistä tukalampaan oloon ja isompiin ilmavaivoihin. Ihminen myös pieree täysin tahattomasti ja huomaamattaan, varsinkin unissaan.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä ajattele, että omassa kodissa pitäisi aina vessaan paeta jos se pieremisen tarve iskee. Siellä joutuisi itse pahimpina aikoina asumaan (ibs) muutoin. Joskus muuten vaan on ilmavaivoja ihan tuntemattomasta syystä (stressi, vatsajännitys jne.).
Yöllä et voi mitenkään kontrolloida nukkuessasi suolen kaasupäästöjä joten huvittaa nää ihmiset jotka väittävät etteivät piere oikeastaan koskaan.
Näen asian vähän niin että toki jossain ruokapöydässä, juhlissa, vieraiden aikana jne on epäkohteliasta piereskellä. En kuitenkaan näe mitään syytä, että kumppanin pitäisi sohvalta juosta vessaan jos pierettää. Sen kun päästää menemään eikä sen kummempaa. Tilanne siis ratkaisee aika paljon.
Toki meitä on erilaisia ja toisille on ihan täysin kynnyskysymys päästääkö toisen aikana vai ei. Itse en voisi elää niin että kotona ei voi pieraista tai vaikka röyhtäistä vapaasti. Jotenkin omassa päässä menee samaan kastiin ettei vessassa saisi kuulua lorinaääntä tai molskahdusta kun uloste putoaa pönttöön. 😅
Nukkuessa piereminen on eri juttu kuin kesken leffaillan töräyttely. Aivan kauheaa käytöstä mielestäni. Vaikka olisi kuinka ärtynyt suoli niin mielestäni toisten seurassa ei piereskellä. Hoida kuntoon se vatsasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta. Joku pidättelee kotona pieruaan? Mitään näin hölmöä ei voi olla. Vieraiden läsnäollessa tietysti.
Hyvät tavat ja toisten arvostaminen ovat tärkeitä myös kotona.
Tottakai! Meillä hyviin tapoihin kuuluu se, että ei mennä tahallaan pieremään toisen naamalle tai tehdä pieremisestä numeroa. Pierua ei kuitenkaan tarvitse alkaa kotona oman perheen kesken pidättämään. Pereminen on normaalia, ei huonon käytöksen merkki.
Pierun pidättely ei sitäpaitsi ole terveellistä. Ainakin minulla se johtaa vain entistä tukalampaan oloon ja isompiin ilmavaivoihin. Ihminen myös pieree täysin tahattomasti ja huomaamattaan, varsinkin unissaan.
Voi silti mennä vessaan tai pihalle eikä päästää sitä kebabrullaa keskellä olkkaria.
pieruvälitkuntoon kirjoitti:
Mietin kun en ole koskaan kuullu Naisen pierua että piereekö naiset vai syntyykö ns. aivopieru kun pidättelee eli pierupakenee aivoihin ja tulee käsittämättömiä juttuja? Näitä aivopieruja taas tulee Naisilla usein niitä en ole kuullut miehillä.
Lue tämä oma viestisi, siinäpä nimittäin vasta oikea typerien aivopierujen kuningas ja kuningatar. Viestisi todistaa aukottomasti, kuinka äärimmäisen lahjakkaita te miehetkin olette aivopierujen päästelyn suhteen. 🙂🤭
Joka pierua pidättää, sillä on jotain salattavaa. Ja siksi toisekseen, jos sitä pierua pidättää, voi tulla jotain suolistojuttuja, ihan tutkittu juttu.
Jos mieheni alkaisi tahallaan piereskellä seurassani ottaisin eron. Niin ällöttävää käytöstä tämä mielestäni on. Tai röyhtäillä, tai syödä räkää. Hyi hitto että ällötätte te kaikki perhepiereskelijät.
Koirani saavat piereskellä niin paljon kuin huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Joka pierua pidättää, sillä on jotain salattavaa. Ja siksi toisekseen, jos sitä pierua pidättää, voi tulla jotain suolistojuttuja, ihan tutkittu juttu.
Se jota aivan järkyttävästi pierettää, sairastaa jo jotain suolistojuttua.
En tajua ollenkaan näitä toisen seurassa holtittomasti piereskeleviä. Ei voisi enemmän juntti olla.