Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisareni hyväksyi facebook kaverikseen 20 vuoden takaisen exäni. Onko oikein?

Vierailija
15.03.2021 |

Minulla on ulkomailla asuva ex, jonka en ole halunnut kuuluvan elämääni enää parisuhteemme päättymisen jälkeen.

Onko teistä oikein, että sisareni, joka on nähnyt häntä muutaman kerran ja joka tietää kuinka kuvottavana miestä pidän suhteessa tapahtuneiden asioiden vuoksi, hyväksyy hänet kaverikseen, eikä poista miestä kaverilistaltaan, vaikka pyysin?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs ole ennen asiaa miettinyt, mutta mä olen siskoni väkivaltaisen eksän kanssa FB kaveri. Oltiin jo silloin, kun olivat yhdessä ja en ole pesäeroa tehnyt. Eikä olla paneskeltu, vaikka välillä kylillä kuulumisia vaihdetaankin.

Pitäskö se nyt sitten kikata... se ja sama mulle.

Vierailija
42/49 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpäs ole ennen asiaa miettinyt, mutta mä olen siskoni väkivaltaisen eksän kanssa FB kaveri. Oltiin jo silloin, kun olivat yhdessä ja en ole pesäeroa tehnyt. Eikä olla paneskeltu, vaikka välillä kylillä kuulumisia vaihdetaankin.

Miksi haluat vaihtaa kuulumisia siskosi hakkaajan kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sisko tietää, mitä ex on tehnyt, niin jäähän siitä paha maku. Toisaalta siskosi on saattanut kuulla toisen osapuolen tarinan, ja uskoo mieluummin siihen. Paha maku jää siitäkin.

Eikä mitään kaverilistoja tarvi sen enempää kyylätä, koska tykkääjien nimet näkyvät kyllä. Sinuna ap estäisin siskosi kokonaan, että exäsi ei näe hänen kauttaan mitään sinuun liittyvää. Saattaisin sinuna myös viilentää välejä siskoon, enkä kertoisi hänelle asioistani.

Vierailija
44/49 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat vaihtaa kuulumisia siskosi hakkaajan kanssa?

Koska ollaan vanhoja tuttuja. Ainahan sitä tuttujen kanssa vaihdellaan kuulumisia.

Vierailija
45/49 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A siitä on 20 vuotta, B ihminen voi muuttua, C siskolla saa olla omiakin kavereita. Vähän sama kun kaverin uusi muija käski mun poistaa miehensä ex kaverilistaltani...

Miksi sisko ei voi hankkia omia kavereita jostain muualta kuin sisartansa vahingoittaneesta tyypistä? Maailmassa on hitsin paljon ihmisiä, tuntuu ilkeilyltä kyllä kaveerata jonkun tuollaisen kanssa.

Vierailija
46/49 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, lojaalisuus pitää olla vahva, veri on vettä sakeampaa.

Vierailija
47/49 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Varsinkin jos mies teki ikävästi sinua kohtaan tai on ollut naisia kohtaan kauhea, vai joku vanha riita. Sinun pitää tehdä oma päätelmä siskon kaverilistasta ja miettiä pääseekö se mies katsomaan sinun päivityksiäsi sitä kautta vai ei. Mille yleisölle kohdistat julkaisusi. Mikä on miehen motiivi olla siskosi fb-kaveri (kiva sisko?) ja miksi siskosi pitää vähemmän pahana miehen tekoja, että voi ottaa miehen hengailemaan sinne muka "harmittomana". Vai onko hän nuori ja sinisilmäinen. Mistä mahtaa olla noissa tapauksissa kyse. Mies on komea siskon mielestä ulkoisesti? Miellyttämisenhaluinen sisar muita kohtaan? Vahinko tapahtui ja mies on nyt listalla, ettei ajattele sen kummemmin sitä? 

Vierailija
48/49 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin tuollainen sukulainen.

Vierailija
49/49 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut oikein.