Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muumimukit, tykkäätkö vai inhoatko?!

Vierailija
14.03.2021 |

Mistä pidät erityisesti?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän niiden hankkijoita ja keräilijöitä.

Ja lapsiperheissä nuo mukit ovat aivan arkikäytössä ja lapsilla on niissä omat lempihahmonsa.

Itseäni mukit eivät kiinnosta, joten en niitä omista.

Vierailija
22/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään. En käsitä, miksi ne ovat suosittuja. En halua astioihini mitään lastensatukuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään niistä varmaan enemmän kuin lapseni vaikka kyllä hekin muumeista tykkää! Mies ei tykkää ja uhkailee heittää mukit mäkeen kun on niin pieniä ja epäkäytännöllisiä. ☹

Vierailija
24/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin tykkää. Ihan neurtraaleja. Joku vähän toista kivempi. Olen saanut noita lahjaksi jonkin verran joskus kauan sitten. Aika arvokkaita nykyään, joten en ole niitä hävittänytkään. Ehkä joskus tulee myytyä.

Vierailija
25/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlaisia mitä muutkin mukit. Sen sijaan en ymmärrä niiden ympärillä olevaa kulttia.

Minä taas ymmärrän, rakastan niitä muumikirjoja, etenkkn taikatalvea. Ilahdun kun näen että sesonkinukit ovat saaneet kylkeensä alkuperäiskuvituksen. Lähes poikkeuksetta kuvitus on suoraan muumikirjoista. Muumit eivät ole vain ”lastenkirjoja” vaan niissä on filosofinen pohjavire.

Joo just sitä samaa "filosofiaa" kuin jossain pikku prinssissä ja paolo coelhossa. Live love laugh.

Vierailija
26/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka pidätte mukia liian pienenä: Oletteko kahvikutsuilla kahvikuppi koko ajan ojossa...

Vierailija
27/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivoja mut en kerää...

Vierailija
28/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan. Mulle muumimukitkin ovat yks hailee.

Vierailija
29/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä koko muumivöyhötystä.

Välillä ei meinaa löytää kaupasta ihan jotain perustuotetta ilman typeriä -ja naurettavan kalliita- muumikuvia.

Vierailija
30/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin, mutta sitten jäi muutama vuosi sitten se erikoismuki saamatta, koska arabian nettisivujen mukaan loppuunmyyty, mutta ei ollutkaan vaan joku ongelma sivulla. Keräily loppui siihen. Hyvä juttu näin jälkeenpäin ajateltuna. Säästy rahat ja ei tuu uutta tavaraa kotiin.

Vierailija
31/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään paljon. :) Olin lapsena kiusattu ja syrjitty, jonka seurauksena myös pitkään masentunut. Katselin silloinkin paljon muumeja tv:stä ja jotenkin mulle tulee muumeista sellainen hyvä mieli ja turvallisuuden tunne. Mukit piristävät arkea kotona.

Vierailija
32/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantekeviä. En osta mutta jos joku antaa lahjaksi, varmaan käyttäisin. 

Vierailija
33/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees. Just sopiva aamukahviin. Ei liian iso, ei liian pieni ja mukava selkeä muoto.

Lahjaksi olen saanut omani, niin kuin varmaan monet muutkin.

Vierailija
34/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja keräilen mukeja

Vierailija
35/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Keräilen muumimukeja, minulla on käytössä vain n.4 muumimukia, eli ne joita, minulla on 2kpl. Muut ovat vitriinissä odottamassa arvon nousua :DDD

Nykyään uusia muumimukeja tulee niin usein uusia, että en osta muita kuin sesonkimukeja, jotka eivät ole myynnissä kuin hetken aikaa.

Vierailija
36/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te hullut joiden mielestä muki on liian pieni. Kannattaisikohan vähän miettiä sitä kahvin tai muiden nautintoaineiden nauttimisen määrää. Normaali kahvikupin koko on 1.5dl, ennen ei muista juotukaan. Pakkoko sitä on vetää kaksin käsin litratolkulla, tuskin maistuukaan enää hyvältä kun vaan määrällä eikä laadulla on väliä. Ei ehdi edes maistelemaan kun juo kuin janojuomaa kurkkusuorana.

Vierailija
37/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te hullut joiden mielestä muki on liian pieni. Kannattaisikohan vähän miettiä sitä kahvin tai muiden nautintoaineiden nauttimisen määrää. Normaali kahvikupin koko on 1.5dl, ennen ei muista juotukaan. Pakkoko sitä on vetää kaksin käsin litratolkulla, tuskin maistuukaan enää hyvältä kun vaan määrällä eikä laadulla on väliä. Ei ehdi edes maistelemaan kun juo kuin janojuomaa kurkkusuorana.

Ihan samaa mietin, meillä tuo on teekuppikoko.

En ole ostanut yhtään Muumimukia, mutta lahjoiksi niitä on saatu. En erityisemmin tykkää koko Teeman muotoilusta.

Vierailija
38/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään niistä muumimukeista joissa on kaunis piirustusjälki. Näitä on esim. tykkylumi ja rakkaus. Uuden Muumilaakso -animaation kuvituksilla tehdyt mukit ei ole mielestäni kivan näköisiä.

Vierailija
39/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräältä sukulaiselta saadaan niitä aina lahjaksi. Lapset käyttävät ihan vesimukeina ja vieraille tarjotaan kahvia niistä. (Itse käytän isompia mukeja laiskuuttani, ettei tarvitse täyttää)

Talvimukien värimaailmasta tykkään eniten ja joistain muista sesonkimukeista myös. Perus hahmomukeista (vai mitähän ne nyt nimeltään ovat) en maksaisi itse, mutta käyttöön tietenkin kelpaavat.

Vierailija
40/43 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä kovasti, on tullut keräiltyä kohta vuosikymmen. Vielä takamatkalla, mutta täältä tullaan.

Ostin muuten viime viikolla sen täydellisen Arabia Muumi tunnistusoppaan. Siinä on myös hinta-arviot ja lopussa tilaa omille muistiinpanoille.

Kannattaa käydä täällä Mukikauppa.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi