Kuumeeton korona ?
Onko kokemuksia.Ei kuumetta.Päätä särkee.Tuntuu kun olisi jyrän alle jäännyt.Itsellä tulee välillä noita sydämmen lisälyöntejä (muljahteluja).Johtuu syömästäni lääkkeestä.Nyt tuntuu ,että on enemmän.Lepopulssi heittelee.Yritin etsiä onko koronaa todettu minkä verran ,että ei kuumetta.
Kommentit (5)
Kyllä se voi olla kuumeeton. Sehän voi olla täysin oireetonkin. Kannattaa käydä testaamassa, jos nuo ovat sinulle uusia oireita, eikä mihinkään jo tiedossa olevaan sairauteen liittyviä.
Mulla oli viime keväänä testeillä todettu korona. Lämpöä oli enimmillään 37,2 mitä ei luokitella kuumeeksi, vaikka se puolisen astetta enemmän on kuin mun normilämpö terveenä.
Muutenkin oli mulla ihan äärilievä tauti: lievää yleistä kipeiden tunnetta ja lihaskolotusta ja punoittavat silmät jokusen päivän, sitten meni ohi. Kuulun sairaalloisesti ylipainoisena riskiryhmään.
Pakko mennä huomenna testeihin.Välillä päänsärky o.k ja sitten rupee jyskyttää.Tuo kun pulssii hakkaa vauhdilla niin epämielyttävää.Välillä tuntuu siltä kun jalatkin ihan ns tönköt.
Mulla ei muistaakseni ollut kuumetta.