Muumimukit, tykkäätkö vai inhoatko?!
Kommentit (43)
Neutraali mielipide. Voisin käyttää, mutta sellaista ei ole.
En ymmärrä sitä villitystä mikä on mukien ympärillä. En omista ensimmäistäkään.
Ihan kivoja ovat mutta epäkäytännöllisiä eli liian pieniä kahvimukeiksi. Tykkään juoda sumppini xl-mukista.
Liian pieniä kahvitteluun. Ei jää kunnon maitovaraa 😁
Muki siinä missä mikä tahansa muukin. Minulle ne ovat ihan vain käyttöesineitä.
Minulla on niitä n 60. Otan aina sesongin mukaan n 6 mukia aktiiviseen käyttöön. Juuri vaihdoin talvimukit pois ja nyt on käytössä pinkit niiskuneidit, rakkausmukit ja mymmelit ja muutama muu vaaleanpunainen muki.
talvella kiva juoda talvimukista ja sateella sateenvarjomukista 2 on.
Mukihan on muistaakseni Arabian Teemaa ja se on hyvä perusmuki malliltaan. Meillä on sekä muumeja että muita Teeman mukeja. En inhoa Muumimukia, mutta en aio enää ostaa niitä.
Inhoan. Kaikki muumituotteet on minusta rumia. En muutenkaan tykkää mistään lapsenomaisista kuvioinneista.
Tulee mieleen lesboparin keinosiemennys homoystävän vessassa muumimukiin luovuttamalla eliksiirillä.
Piristää päivää. Kivoja värejä ja kuvia.. ☺
Pönttömallinen on tämä muumimuki.
Ihan kivoja, mutta en itse ostaisi. Yksi lahjaksi saatu on, on aika käyttämättömänä kun on niin pieni.
Tykkään mut en oo valmis ostamaan niitä tyyliin 200e joku keräilyharvinaisuus vaikka ihana on. ❤
Ihan samanlaisia mitä muutkin mukit. Sen sijaan en ymmärrä niiden ympärillä olevaa kulttia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlaisia mitä muutkin mukit. Sen sijaan en ymmärrä niiden ympärillä olevaa kulttia.
Minä taas ymmärrän, rakastan niitä muumikirjoja, etenkkn taikatalvea. Ilahdun kun näen että sesonkinukit ovat saaneet kylkeensä alkuperäiskuvituksen. Lähes poikkeuksetta kuvitus on suoraan muumikirjoista. Muumit eivät ole vain ”lastenkirjoja” vaan niissä on filosofinen pohjavire.
Inhoan niin viiiiitusti...hehehee