Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipu ja tiukka alapää

Vierailija
14.03.2021 |

Miehiltä kaipaisin mielipiteitä.

Joitakin vuosia sitten (jostain syystä) minussa aktivoitui vulvodynia, joka on siis emättimen kipusyndrooma. Olen sitä tässä vuosien aikana hoidattanut kaikilla mahdollisilla tavoilla eli toivoa on, että tämä tästä vielä tokenee, edes johonkin kuntoon.

Tämän lisäksi minulla on ollut aina todella tiukka alapää. Siis tiukka sen kaikessa mahdollisessa merkityksessä! Esim. tamponia en oikein viitsi käyttää, koska pimppa kun nappaa siitä kiinni, ei se sitä pois anna ja muutamia kertoja on jäänyt naru käteen 😄 Puristus on vaan noin kova.

Haluan kuitenkin seksiä, yhdyntää vaikka se ei minulle olekaan helppoa. Vaatii aluksi varovaisuutta, harjoittelua, liukkaria. Siksi en harrasta irtosuhteita, tämä kuvio ei vaan toimi sellaisessa.

Tunnen tästä myös hieman häpeää ja pelkään, että minua ei voi tämän takia rakastaa tai ryhtyä suhteeseen.

Onko tällainen kuinka iso ongelma? Ja nyt ei siis puhuta irtosuhteista vaan tilanteista, joissa on tarkoitus tutustua ja lähteä rakentamaan ihan suhdetta. Välillä tämä on tainnut olla ongelma ja haluaisin ymmärtää miesten mielipiteitä laajemmin !

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muunlainen seksi kuin yhdyntä sopii myös, niin miksei jos muutoin olisi sopiva pari.

Vierailija
2/6 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ongelma ainakin seksipalstan Reijoille ja heidän jättisuurille kaluille. Minulle 16/8 senttisellekin se todennäköisesti tuottaisi ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat yhdyntää, jos se tekee kipeetä? Tyypillistä miehen miellyttämistä! Ajatteletko, että jos miehestä tekis kipeetä , haluais vaan mieliksesi panna! No ei todellakaan!!!

Vierailija
4/6 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miellyttää miestä, haluan yhdyntää, koska itse haluan sitä ja hernokipua voi myös ”opettaa” sillä, että yhdyntää tai sen yrittämistä on. Tuo kipu on kyllä pahimmillaan niin järkyttävää, ettei sitä kyllä kestäisikään edes toisen miellyttämisen vuoksi.

Vierailija
5/6 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua miellyttää miestä, haluan yhdyntää, koska itse haluan sitä ja hernokipua voi myös ”opettaa” sillä, että yhdyntää tai sen yrittämistä on. Tuo kipu on kyllä pahimmillaan niin järkyttävää, ettei sitä kyllä kestäisikään edes toisen miellyttämisen vuoksi.

Miten luulet nauttivasi yhdynnästä, kun ei sitä tee suurin osa naisista, joilla ei ole kipujakaan. Sii Orgasmia ei saa heistäkään kuin hippunen!

Ole realisti, ja ala nauttimaan ihan vaan muusta seksistä. kuten nuolemisesta ja sormetuksesta...onnea sulle paljon!

Vierailija
6/6 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimolla ollut tuollainen lievä muoto varmaan syntymästä lähtien. Mutta ottanut lähinnä kiimassaan kovaa kalustani kiinni eikä ole laskenut irti.  Ekan kerran koin aikamoisen järkytyksen, mutta toivuttuani otin omakseni. Ajattelin, ettei mitään parempaa voi olla olemassa. Sitä mieltä olen vieläkin. On siinä ollut omat puolensa, mm se, että seksi onnistunut ainoastaan kun vaimo rentoja ja pillu hyvässä tikissä. Vaimo oppi onneksi jo nuorena luottamaan täysin minuun, joka helpottanut huomattavasti.  Mutta hänellä se on ollut onneksi kohtuu lievänä ja vain hyvin kiihoittuneessa tilassa. Nuorempana oltiin jokunen kerta nalkissa, mutta onneksi ne laukesi itsestään.  Vaimo silti rakastanut naimista enemmän kuin mitään muuta seksiä. 

Ilmeisesti tuohon vaivaan liittyy myös ylikireät  lantionpohjan lihakset. Vaimolla ollut lapsuudesta asti ja välillä reiden sisäreunatkin jänteitä myöten kuin viulunkielet. Kaiken lisäksi nuo lantionpohjan lihakset on olleet todella vahvat, eli kun on napannut kiinni, niin puristus ollut kovaa, samoin lypsäminen orgasmin tullessa.  Kaluni on onneksi järeä, joten kestänyt kovaakin rutistusta. 

Ole ylpeä pillustasi, sillä on hienoja ominaisuuksia.  Pillusin on kuin lihansyöjäkasvi kihokki, kun syötävä menee imemään kukkaisnestettä se lukittuu ympärille, eikä päästä irti. Varmasti löydät miehen joka  sen oikkuja rakastaa. Aivan taivaallinen ja maaginen kapistus. Itsellä alkaa pujo kukkiman silmissä, kun ajattelinkin parhaimpia vaimon orgasmeja.  Yksi negatiivinen seikka tuollaisessa on, ei kestä kauaa edes uusinnassa kuin siemet on pumpattu ulos. 

M62

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä