Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai kuinka ihanaa - olen saanut ulkomailta suuren perinnön

Vierailija
14.03.2021 |

Tarvitsee vain lähettää 20000 dollaria että saavat hoidettua paperiasiat ja sitten saan miljoonia. Täytyykin mennä netistä katselemaan uutta asuntoa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitjat, minulla ei ole huikeita perintöjä tiedossa mutta odotan viittä pakettia eri kaupoista saapuvaksi pian, ei tarvinnut tehdä muuta kun klikata linkkiä ja antaa tietonsa. Olen varmaan unohtanut ostokseni mutta kohta nähdään mitä niissä paketeissa on!

Vierailija
22/24 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalainen eversti, joka ei osaa englantia lähestyi minua äskettäin. Lähetin hänelle säästöni. Onko vielä toiveita kihloihin pääsystä. Ei enää vastaa viesteihini.

Ehdottomasti. Jos kaikki säästöt meni jo, niin käy ottamassa lainaa ja lähetä nekin rahat. Everstiltä on luultavasti vain puhelin ja tietokone hajonnut. Sais ostettua uudet, että voi ottaa yhteyttä.

Kiva, että näin monelle ihmiselle tapahtuu ihania asioita.

Olen aikeissa ottaa mittavan pikavipin. Ehkä kihlaa minut, Kunhan pääsee Singaporesta saarrosta, jossa hän on tilapäisten rahansiirto-ongelmien vuoksi. Voi Amerikkaa ,kun ei isänmaan sankareille saa palkkoja maksettua. Puhumattakaan suurista sankarirahoista, jotka hänelle luvattiin, kun hän pelasti yli kolmesataa

koulutyttöä jonkun kynsistä yksin ja yhden miehen tuliannoksella (kuusi lipasta). Minun amerikkalainen sankarini. Kuin Bruce Willis pienenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalainen eversti, joka ei osaa englantia lähestyi minua äskettäin. Lähetin hänelle säästöni. Onko vielä toiveita kihloihin pääsystä. Ei enää vastaa viesteihini.

Minulle tuli kysely myös USAn kapteenilta. Kas kun oli sama kuva kuin kuukausi sitten kun miehen nimi oli toinen. Tais olla kaksosia. Komeita niin että sukat pyöri jalassa. 

No kapteenit ovat vähäpalkkasia- Toisin kuin minun everstini. Lupasi lähettää minulle miljoonan kunhan saa palkka-asiansa kuntoon. Olen rakastunut. Luultavasti pääsen kihloihin. Voi tätä onnen määrää.

Vierailija
24/24 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kohta ottaa yhteyttä uudestaan. Eversti on voinut olla alueella, jossa on huonot yhteydet :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä