Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pidät koiraa vapaana yleisillä luontopoluilla?

Vierailija
14.03.2021 |

J*malauta! Meinasi käydä hullusti tänään, kun oltiin ulkoilemassa hihnassa olevan keskikokoisen koirani kanssa ja vastaan tuli vapaana ilman ihmisiä joku isohko ärisevä karvaturri. Alkuunsa näytti siltä, että koira oli vaan utelias, mutta sitten, kun alkoi vimmattu haukkuminen ja ärhentely ja meidän kiertäminen, niin aloin hermostua. Oma koirakin siinä hermostui. Yritin pitää koiraani siinä hihnassa vieressä ja käskyttää toista koiraa pois, mutta pyrki vaan uhkaavasti kohti ja räkytti.

Huusin, että tulkaa nyt p**kele hakemaan koiranne pois, niin hetki meni, kun joku lihava ukko rämpi pusikosta hengästyneenä ja alkoi juoksemaan koiransa perässä ja yritti saada tätä hihnaan. Änkytti, että koira vaan livahti jonnekin nuotiopaikalta ja tänne se sitten tuli.

Vähän voisi katsoa koiransa perään ja pitää sitä vapaana vain jos olet 100 % varma, että se pysyy vierellä eikä vaan livahda jonnekin eikä sitten edes ymmärretä lähteä heti etsimään koiraansa.

Tyhmät ihmiset.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden koiransa irti päästävien kannattaa muistaa, että vaikka se oma koira on kiltti niin se vastaan tuleva ei välttämättä ole. Minun edellinen koira oli sen verran ärhäkkä muita uroksia kohtaan, ettei sitä voinut päästää vapaaksi kuin aidatulla alueella. Aina välillä metsäpoluilla tuli joku utelias häntää heiluttava koira vastaan ja omistaja huuteli kauempaa: "ei se tee mitään". Minä siihen huusin takaisin: "mutta tämä tekee!"

Vierailija
42/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin kultaisianoutajia näkee paljon irti jopa luonnonsuojelualueilla. Kiinnipitoaikaa ei tunneta. Ei se mun sesse mitään tee, se on täyttä kultaa.

Lahdessa nuori juoksulenkillä hyppyrimäkien takana ollut vaalea nainen irti olevan kultsun kanssa neuvoi

"no sun sit varmaan kannattaa pysyä muualla"

kun protestoin hyppivää koiraansa oman aran, hihnassa olevan koirani kimpussa, ei vihaisena mutta aivan kiinni.

Ensi kerralla otan kuvan levitykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi