Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Positiivinen koronaketju

Vierailija
14.03.2021 |

Listattaisiinko tähän mitä kaikkea jokainen itse tällä hetkellä tekee jotta virus ei leviäisi. Eli miten itse osallistut ”talkoisiin”.
Provoja ”en tee mitään” postauksia tulee varmasti myös mutta ei kiinnitetä niihin nyt mitään huomiota tässä ketjussa vaan mennään positiivisen kautta.

Me: Käytämme maskia kodin ulkopuolella sisätiloissa. Nyt näemme perheen ulkopuolisia vain ja ainoastaan ulkona. Lasten leikkitreffit ym siis vain ulkotiloissa.
En käy toimistolla vaikka sinne olisi ns lupa mennä, koska tällä alalla kaiken voi tehdä kotoa käsin.
Käytämme omaa autoa kulkemiseen vaikka normaalisti (ennen koronaa) käytämme julkisia.
Koronan suvantovaiheessa näimme isovanhempia ulkona ja jos oltiin sisätiloissa niin maskit päällä. Joulu vietettiin ihan vain keskenämme ilman perheen/kotitalouden ulkopuolisia.
Kaupassa olemme käyneet mutta nyt siirryimme tilaamaan netistä ja käyttämään noutopalvelua.
Koronatesteissä olen käynyt 5 kertaa vuoden aikana, eli joka kerran kun on tullut mitään oireita.
Lapset olemme pitäneet kotona jos on ollut mitä vain pientä nuhaa tms

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/5 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin yllä

+ Siirsin hammaslääkäriaikaani tulevaisuuteen koska ei ole omalla kohdallani juuri nyt välttämätön. Laitkin pitäisi uusia mutta odotan että ensin tartuntamäärt vähenisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain positiivisen testituloksen eilen.

Vierailija
4/5 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tartuntaketju, jossa positiivisia testituloksia?

Vierailija
5/5 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain plussan maaliskuun alussa. Perjantain pikatesti oli nega, mutta suositeltiin odottamaan maanantaita ja "oikean" testin tulosta. Maanantaina en saa vielä mennä töihin.

Hyvin on mennyt, onneksi, ei juuri tavallisesta flunssasta poikennut. Hirveitä kauhutarinoita on saanut lukea netistä. Olen käyttänyt pariviikkoisen siivotessa ja bisnesideaa hioen.

En tiedä sekoittiko virus pääni mutta aion perustaa oman yrityksen kesä-heinäkuussa, ajattelin irtisanoutua kesäkuun loppuun ja kokeilla asioita.

Oikeastaan kiitos Corona, olen saanut olla rauhassa, lukea, selvitellä asioita ja laskeskella. Odottakaapas kun mä pääsen ensi viikolla irti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi