Ammatteja, joissa on paljon petturimiehiä
Listataan tähän ammatteja, joiden kulttuuriin kuuluu, että uskollisuus ei ole arvossaan.
Itse en tiedä esimerkiksi yhtään uskollista ammattijalkapalloilijaa tai -jääkiekkoilijaa. Toinen ihan yhtä paha on lentäjät, erityisesti sotilaslentäjät. Poliiseissa ja palomiehissäkin uskollisia on harvassa.
Ei ihan yhtä pahoja, mutta usein pettäviä ovat myös lääkärit ja juristit ja muut upseerit kuin ne lentäjät.
Yhteistä näille ammateille on, että tarjontaa naisrintamalla riittää. Välillä säälittää ne naisressukat, jotka kuvittelevat, että juuri heidän puolisonsa olisi se joukkueen ainoa uskollinen lätkänpelaaja...
Kommentit (34)
Asun sotilaslentokentän lähellä ja voin kertoa että lentäjät erottaa kauas tavallisista tallaajista. Oikesti Top Gun -meiningillä.
pudotella pommeja ylhäältä lasten niskaan..mutta asiaan, minä luulen että myös putkiasentajissa ja huoltomiehissä on pukin vikaa. kun ne aina on jos jotian ryörii aukomassa...hyi!
Eivät kovin pitkiä ja yleensä ennemmin jänteikkään hoikkia kuin lihaskimppuja.
Vierailija:
Asun sotilaslentokentän lähellä ja voin kertoa että lentäjät erottaa kauas tavallisista tallaajista. Oikesti Top Gun -meiningillä.
ja ne jaksaa flirtata sitten, vaikka oisivat siis oikeesti kuin seinästä revästyjä sen univormun alla..
Mä kyllä sanoisin että mieslääkärit on aika pahoja, itse teen paljon yötöitä ja kyllä siinä aamuyön tunteina on usein jotain värinää ilmassa...
T: sh
turva-alan miehet on aika machoja ja sitä myöten itsevarmoja omasta olemassaolostaan miellyttämään naisia. EN nyt puhu mistään tavaratalovartijoista tai joistain piirivartijoista tyyliin Falck, ISS tai Securitas... vaan ihan oikeista turvamiehistä jotka perehtyneet ihmissuojeluun (isompien firmojen pomojen turvamiehet, Suomen poliittisten päättäjien bodyguardit...) Siinäpä juuri sellaisia miehiä jotka tuntuvat olevan valmiita mihin vain, missä vain, milloin vain... ;-)
Olen itse naislääkäri, en petä.
Upseerien en ole kuullut pettävän, kuten joku väitti, paitsi sellaisten jotka lähevät rauhanturvaajiksi.
(olin kesätyöntekijänä) tuntui melkein kaikki kuuluvan tuohon kastiin.
Sitten juttelin laivatyöntekijän kanssa. Niillä on siellä usein toinen parisuhde meneillään. Yleistä.
seurustelen jääkiekkoilijan kanssa enkä koskaan ole kenenkään hänen kaverinsa edes nähnyt tai kuullut pettävän. Tunnen siis useita perheitä, ja olen myös varma että oma mieheni ei petä.
Ei kai niitä omia tai kavereiden touhuja nyt kenenkään vaimoille ja tyttöystäville kerrota. Sehän näitä monia aloja juuri yhdistää, että kavereille ollaan lojaaleja ja toisaalta vientiä riittää.
mistä sinä sen tiedät että minun mieheni pettäisi?
Ymmärrän kyllä että pettäviä kiekkoilijoita on ja olen myös nähnyt kuinka naista on tarjolla. Mutta joskus siinä on sekin pointti että ei se ole enää kivaa kun ei tarvitse itse edes saalistaa vaan muijaa roikkuu joka puolella ja kukaan ei todella ole kiinnostunut itse miehestä. Tiedän että minä olen riittävä minun miehelleni.
Miten voi olla että tunnet oikein useampiakin ammattiurheilijoita, lentajiä, lääkäreitä...??? Ja jopa niin läheisesti että ovat ihan intiimielämänsäkin salat sulle paljastaneet....
AV:llä on muuten takuulla satamäärin kirjoittajia jotka ei tunne yhtään uskollista ammattipalloilijaa tai -kiekkoilijaa tai sotilaslentäjää ihan vaan siksi kun eivät tunne yhtään minkäänlaista ko ryhmien edustajaa : )
koriksen puolella ja sitä kauttakin kuuli paljon juttuja. Juristi olen itse lääkäreitä tunnen paljon ja olen tuntenut opiskeluajoista lähtien ja sotilaslentäjän kanssa olen seurustellut (ja silloin niitä oppii tuntemaan paljon, ovat aika yhteisöllistä sakkia) ja ei, ei ollut se ammattinsa ainoa uskollinen ;) Poliiseja ja palomiehiä taas on lapsuudenkavereissa paljon ja heidänkin seikkailujaan kuulee ja näkee.
Ap
Joko mahdollisuuksien puute tai erityisen syvä vakaumus, joka kieltää uskottomuuden.
Näillä todisteilla voimme selkeästi tuomita kaikki miehet, ja naiset, syntyjään uskottomiksi, ja vain eriössä asuminen estää parisuhteessa eläviä pettämästä. Hohhoijaaaaaaa.....
Ja nyt puhuu siis oma kokemus. Suoria ehdotuksia itselle ja myönnän - pusujakin on vaihdettu, kekkereiden jatkoilta häipätään vieraiden naisten matkaan jne.
Esim. ammattisotilaat ovat tosiaan todella uskottomia noin ryhmänä vai onko kyse siitä, että ei voi yhtäaikaa olla uskollinen maalleen ja naiselleen ;D. Usein myös työn henkinen rankkuus näyttää korreloivan sen vastapainoksi tarvittavien huvien rankkuudella (poliisit, palomiehet, lääkärit, johtajat, lentäjät jne jne.)