Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään vanhojapiikoja, anteeksi, vastentahtoisia sinkkuja on enemmän kuin koskaan ennen vaikka on kaikenmaailman deittisevellukset. Vielä 70-luvullakin ruminkin yleensä pääsi naimisiin.

Vierailija
14.03.2021 |

Sekä miehet että naist nirsoilee: Liian lihava, rumat hampaat, omistaa koiran/kissan/undulaatin, on kasvissyöjä/ei ole kasvissyöjä..

Kommentit (561)

Vierailija
261/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat sokaistuneet tinderin suurista tykkäysmääristä, tavalliset naisetkin luulevat että ovat tosi haluttuja ja suosittuja kun lähes kaikki miehet pyyhkäisee naiset oikealle, tämä vääristää naisten käsitystä ja sitten ei huolita enää tavallista miestä vaan odotetaan sitä komistusta. Ei tämmöistä ongelmaa ollut ennen. Syy on täysin naisissa.

Sä siis kuvittelet, etteivät naiset tiedä tuota, että Tinderissä miehet pyyhkivät kaikki naiset oikealle? Itselleenhän miehet siinä hallaa tekevät... algoritmit menevät vatuilleen ja sitten valitetaan, että saavat matchejä vain alemman tason naisilta, vaikka itsehän he pyyhkivät nekin ensin oikealle. Ja syy on täysin naisissa? Mon dieu...

Ei todellakaan tiedä kaikki naiset, veikkaanpa että ne vain tietää jotka lukee netin keskustelupalstoja joissa käsitellään aihetta tinder. Muut ovat täysin tietämättömiä asiasta. Miehet tykkäilee kaikista kun naiset nirsoilee, ei kelpaa kuin se kylän komein mies jota kaikki muutkin tavoittelee ja sitten naiset kehtaa ihmetellä kun ei löydy kumppania.

Eli

- naiset eivät tiedä, että Tinderissä miehet pyyhkivät kaikki oikealle

- miehet pyyhkivät kaikki oikealle, koska naiset nirsoilevat, eli

- heille ei kelpaa kuin se kylän komein mies, jota kaikki muutkin tavoittelevat (ja he eivät siis ole tästä tietoisia)

- tämä asia muuttuu jotenkin, kun sitä jankuttaa perheellisille mammoille päivästä toiseen?

Vierailija
262/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset jotka nirsoilee ihan typeristä syistä ovat joko sitoutumiskammoisia, tai niin haluttuja että heillä on varaa vaatia vaikka kuu taivaalta.

Kaikki eivät kuitenkaan ole sinkkuja näistä syistä vaan siksi ettei kukaan vaan kiinnostu itsestä. Ei kaikki ihmiset ole haluttuja, se on ikävä tosiasia. Eikä nykyaikana mennä yhteen taloudellisen pärjäämisen takia, joten olisi oltava haluttu. Jos ei kukaan sinua halua, jäät yksin.

Haluamisella tarkoitan nimenomaan parisuhdetta.

Tai sitten on sinkku, koska nyt vaan sattuu olemaan. Kuinka usein muuten kuulet muilta sanavalintoja että Tiina pariutui koska on niin läheisriippuvainen tai eivät vaadi juuri muuta kuin hengittämisen, koska ovat niin huonotasoisia?

Ihminen voi olla yksin myös siksi, että ei ole löytänyt sopivaa kumppania eikä siksi ettei "joku" häntä haluaisi. Ei suhteeseen kannata mennä sen takia, että joku sattuu haluamaan. Onko täällä ihan järjetöntä porukkaa?

Mun lähipiiri koostuu 23-30 -vuotiaista naisista ja kyllä täällä on useampi, joka kuin paniikissa etsii kumppania baareista, töistä, Tinderistä ja sitten itse saa kaverina kuunnella niitä itkuisia ääniviestejä, kun yksikään sen hetkisestä neljästä miehestä ei ollutkaan täydellinen. Jäädään yksin kun ei sitä unelmaprinssiä olekaan olemassa. 

Jos itse sen suhteen haluaa niin pitäisikö ne omat kriteerinsä tarkistaa edes silloin tällöin? On täysin absurdia, että esim. 25-vuotiaalta miesehdokkaalta vaaditaan korkeaa älyä, suuria säästöjä, neitsyyttä, blondeja hiuksia, tietynlaista tatuointia, sentilleen oikeaa pituutta ja vielä oikeaa horoskooppia, jotta hän voisi kelvata.

Sinulla on joko omituisia kavereita tai sitten sinä et kuuntele aidosti, mitä sinun kaverisi kertovat. Itse olen nelikymppinen eikä kaveripiirissäni ole koskaan ollut naisia, jotka paniikissa etsivät kumppania liian korkeilla kriteereillä. Yleensä se itkut ovat johtuneet vain oikeasti k*sipäisistä miehistä eikä siitä, että täydellistä ei mistään löydy. Nuorena on kuitenkin ihan normaalia, että perhettä ei perusteta sen ensimmäisen vastaantulijan kanssa, joten pakosti siinä tulee niitä pettymyksiä ja itkujakin. 

Viimeksi eilen 24-vuotias kaverini valitti treffien jälkeen sitä kun mies on muuten ihana mutta väärässä ammatissa niin eihän siitä mitään tule. Ei kuulemma ikinä ehdi perustaa perhettä tällä vauhdilla ja minä saisin seurustelevana olla onnellinen kun en joudu viettämään koko loppuelämääni yksin. 

En itsekään ole ensimmäistä vastaantulijaa ottanut, mutta olen aina tutustunut kumppani( ja myös kaveri)ehdokkaisiin ennakkoluulottomasti. Mielestäni ammatti esimerkiksi ei kerro mitään toisen sopivuudesta itselle, kun itsekin humanistina seurustelen metallityöntekijän kanssa.

Ammateissa on suuria eroja. Onhan se nyt ihan eri asia olla pitkiä aikoja kotoa poissa oleva merimies tai ambulanssin kuljettaja tai lähikoulun opettaja. Jos perustaa perheen ja saa lapsia työmatkat, vuorovapaat ja työpäivän pituus on kyllä aika olennainen asia. Toiset tykkäävät olla pitkiä aikoja yksin, toiset ei. Joten miksi valita vääränlainen mies, jos ei ole pakko? Typerintä on valita tyyliin mies, joka esim. tupakoi ja sitten itkeä sitä, kun se häiritsee.

Kaikkia ei vaan ole tarkoitettu toistensa kanssa suhteeseen, vaikka tinderissä tulikin match.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oleellista tässä on se, että nykymaailmassa harvoin enää sitoudutaan loppuelämäksi. Ei siis riitä se, että löytää yhden kerran sen molemminpuolisen rakkauden. Itsekin olin melkein 15 vuotta naimisissa, pidän itseäni parisuhdeihmisenä, mutta liitto päättyi miehen aloitteesta eroon. Nyt toisella kierroksella on huomattavan paljon hankalampaa löytää molemminpuolin tyydyttävä suhde, jossa myös lapset voisivat hyvin. Moni eronnut ihan suoraan sanoo, ettei enää hae "perinteistä" parisuhdetta. Tämän voi lukea niin, etteivät hae sitoutunutta, loppuelämän mittaista suhdetta. Itse olen all or nothing-tyyppinen ihminen. Tällaiset välimuotosäädöt eivät palvele omia tarpeita, helpompi olla yksin ja keskittyä omaan elämään, jos toisen sitoutuneisuuden varaan ei voi laskea.

Vierailija
264/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt parisuhteessa, mutta jos ero tulee joskus niin en varmaan uutta miestä katsele, pärjää sitä ilmankin.

Vierailija
265/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffoissa näkee miehiä jotka haluavat naisen elämäänsä. Ja Unelmien poikamies/tytössä kuten nyt just pyörivässä missä Garret sai Beccan.

Harvassa on Suomessa tuollaiset miehet jotka haluavat turvata oman naisensa. Arvostan.

Olen naisena valmis sitoutumaan heti kun löydän sen joka arvostaa minua ihmisenä ja kumppanina.

Seuraan vierestä ystäväni miehen etsintä projektia. Eilen laittoi mulle viestiä saaneensa vihdoinkin viestiä parilta mukavan kuuloiselta mieheltä. On siis jo pidemmän aikaa etsinyt nimenomaan varakasta miestä, jonka seurassa natsaisi muutenkin kuin vain pankkitilin paksuuden osalta. Uskon itse täysin erilaisimpiin arvoihin, mutta olen ollut yleisesti kiinnostunut ja tukena.

Ei tuo vaikuta miltään kovin helpolta hommalta löytää varakasta miestä jonka kanssa tulisi toimeen. Tietenkin pitää varmistua siitäkin ettei joudu huijatuksi

Vierailija
266/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leffoissa näkee miehiä jotka haluavat naisen elämäänsä. Ja Unelmien poikamies/tytössä kuten nyt just pyörivässä missä Garret sai Beccan.

Harvassa on Suomessa tuollaiset miehet jotka haluavat turvata oman naisensa. Arvostan.

Olen naisena valmis sitoutumaan heti kun löydän sen joka arvostaa minua ihmisenä ja kumppanina.

Seuraan vierestä ystäväni miehen etsintä projektia. Eilen laittoi mulle viestiä saaneensa vihdoinkin viestiä parilta mukavan kuuloiselta mieheltä. On siis jo pidemmän aikaa etsinyt nimenomaan varakasta miestä, jonka seurassa natsaisi muutenkin kuin vain pankkitilin paksuuden osalta. Uskon itse täysin erilaisimpiin arvoihin, mutta olen ollut yleisesti kiinnostunut ja tukena.

Ei tuo vaikuta miltään kovin helpolta hommalta löytää varakasta miestä jonka kanssa tulisi toimeen. Tietenkin pitää varmistua siitäkin ettei joudu huijatuksi

Raha ei kyllä ainakaan jalosta ihmistä, että siinä mielessä minä haluaisin jonkun normaalin ihmisen enkä mitään erityisrikasta. 

Vierailija
267/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat sokaistuneet tinderin suurista tykkäysmääristä, tavalliset naisetkin luulevat että ovat tosi haluttuja ja suosittuja kun lähes kaikki miehet pyyhkäisee naiset oikealle, tämä vääristää naisten käsitystä ja sitten ei huolita enää tavallista miestä vaan odotetaan sitä komistusta. Ei tämmöistä ongelmaa ollut ennen. Syy on täysin naisissa.

Sä siis kuvittelet, etteivät naiset tiedä tuota, että Tinderissä miehet pyyhkivät kaikki naiset oikealle? Itselleenhän miehet siinä hallaa tekevät... algoritmit menevät vatuilleen ja sitten valitetaan, että saavat matchejä vain alemman tason naisilta, vaikka itsehän he pyyhkivät nekin ensin oikealle. Ja syy on täysin naisissa? Mon dieu...

Ei todellakaan tiedä kaikki naiset, veikkaanpa että ne vain tietää jotka lukee netin keskustelupalstoja joissa käsitellään aihetta tinder. Muut ovat täysin tietämättömiä asiasta. Miehet tykkäilee kaikista kun naiset nirsoilee, ei kelpaa kuin se kylän komein mies jota kaikki muutkin tavoittelee ja sitten naiset kehtaa ihmetellä kun ei löydy kumppania.

Tungeppa se Tinder hanuriisi jo. Normaalit ihmiset pariutuvat harrastuksissa ja ystävien kautta, ja tavallisen näköinen mies riittää kyllä vallan mainiosti.

Tinder-runkkaaja ei niinkään pariudu, mutta ei myöskään tajua vaihtaa toimintatapaa, joka hänelle ei selvästikään toimi.

Tällä palstalla on lukemattomia ketjuja joissa naiset valittelevat Tinderin huonoa miesvalikoimaa.

Toivottavasti einua ei haittaa että kopioin viestisi sellaisenaan heille?

Vierailija
268/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ei kyllä ainakaan jalosta ihmistä, että siinä mielessä minä haluaisin jonkun normaalin ihmisen enkä mitään erityisrikasta. 

Sivusta. Sekin tuntuu työltä. Vaihdoin jopa maata saamatta mitään. En viitsi lähteä kovin kauas. Koitan pysytellä naapurimaissa. Huippua olisi löytää kotoSuomesta se oikea 🥂

Vierailija
269/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suvussa yksin eläviä naisia. Osa on ollut naimisissa kerran ja eronnut tai jääntt leskeksi ja sen jälkeen eivät ole halunneet uutta miestä, osa on elänyt aina naimattomana.

Jatkan perinnettä, sillä yhden 10 vuoden suhteen jälkeen en tiedä, haluanko enää syvemmin sitoutua. Naimisiin en ole koskaan halunnut ja olen 45-vuotias vela.

Joskus haaveilen, että löytäisin eläkepäiviksi hyvän kumppanin, siis sellaisen, jonka kanssa voisi harrastaa ja matkustella ja pidettäisiin huolta toisistamme. Enemmän ystävä melkein kuin puoliso. Miesten seurasta tykkään kyllä.

Vierailija
270/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs vaan valaistuneet! Miehet hakee synnyttäjää ja piikaa minkä turvin saavat luotua uraa. Vaimon täytyy tyytyä osaansa eikä saisi vaatia liikoja.

Tällöin naiset jatkaa työssäkäyntiä sekä saavat lapset yksin tai etsivät miestä Suomen rajojen ulkopuolelta.

Vai että Suomen ulkopuolelta löytyy miehet jotka antavat naisenkin käydä töissä? :D

Outoa että tilastot kertovat toista.

Suomen ulkopuolelta löytyy miehiä, jotka eivät oleta naisen maksavan kaikesta puolet ja hoitavan kodin tai valittavat siitä, että naista ja lapsia pitää elättää. Heille perheen elatuksen päävastuu on ihan normaali asia eikä naisen loisimista. 

Eikä edes välttämättä vain normaaliasia, vaan kunnia-asia.

t. venäläisen miehen vaimo (töissäkäyvä kylläkin)

Vierailija
271/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset eivät ole Tinderissä.

Baarit on vielä huonompi vaihtoehto.

Ihmisiin voi tutustua muuallakin kuin tinderissä tai baarissa.

Ehkä paperilla näin mutta ei käytännössä.

Kyllä, noin tapahtuu käytännössä, jos käy opiskelemassa, harrastuksissa, töissä, ystävien luona tai vaikka serkun häissä. Sinusta saa sen kuvan, että et kauheasti ole liikkunut missään kotisi ulkopuolella.

Etäopiskelu.

Salille ajanvaraus max 10 henkilöä max 1h

Ei töitä kun opiskelu

Älä tapaa ystäviä kuin ulkona

Serkun häitä ei vietetä koska korona!

Niin että missä tapaan sen tulevan puolison? Taloyhtiössä ei ole hissiä. Kaupassa käyn hiljaisena aikana eikä tulisi mieleenkään alkaa virittelemään keskusteluja kenenkään kanssa.

Ei ole luontevia paikkoja sinkun tavata.

Vierailija
272/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs vaan valaistuneet! Miehet hakee synnyttäjää ja piikaa minkä turvin saavat luotua uraa. Vaimon täytyy tyytyä osaansa eikä saisi vaatia liikoja.

Tällöin naiset jatkaa työssäkäyntiä sekä saavat lapset yksin tai etsivät miestä Suomen rajojen ulkopuolelta.

Vai että Suomen ulkopuolelta löytyy miehet jotka antavat naisenkin käydä töissä? :D

Suomen ulkopuolelta löytyy miehiä, jotka eivät oleta naisen maksavan kaikesta puolet ja hoitavan kodin tai valittavat siitä, että naista ja lapsia pitää elättää. Heille perheen elatuksen päävastuu on ihan normaali asia eikä naisen loisimista. 

Virossa saa olla nykyään tosi tarkkana. Muutaman vuoden sisään sinnekin on rantautunut ihme vihamielisyyttä naisia kohtaan. Kukat kielii ehdasta venäläisestä/vironvenäläisestä miehestä. Vaadi niitä jos päädyt tapailemaan etelänaapuria.

Vierailija
273/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, noin tapahtuu käytännössä, jos käy opiskelemassa, harrastuksissa, töissä, ystävien luona tai vaikka serkun häissä. Sinusta saa sen kuvan, että et kauheasti ole liikkunut missään kotisi ulkopuolella.

Etäopiskelu.

Ei töitä kun opiskelu

Niin että missä tapaan sen tulevan puolison? Taloyhtiössä ei ole hissiä. Kaupassa käyn hiljaisena aikana eikä tulisi mieleenkään alkaa virittelemään keskusteluja kenenkään kanssa.

No voi vttu sentään, aikaa oli ennen koronaa ja aikaa tulee koronan jälkeenkin. Tee vaikka siellä taloyhtiön pihalla lumitöitä, kyllä siinä jonkun pihalla liikkujan kanssa pääset juttusille.

Vierailija
274/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minimaalisen pieni mahdollisuus löytää kumppani tuolla tavalla.

Kummasti opiskelijat löytävät itselleen kumppanin opiskelijaympyröistä, myös työpaikoilta tuleva puoliso löytyy. Itse tapasin tulevan puolisoni yhteisen ystävän luota. Etkö tosiaan tunne yhtään, minä tunnen montakin.

Tää oli tilanne 2019.

Mites nyt 2021 kun korona vaan jatkuu ja kaikki etänä?

Eiku juu. "Nyt tarvitaan vaan venymistä, kyllä tämä tästä." "ei saa marista, ihmisillä on oikeitaki ongelmia"

Vierailija
275/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virossa saa olla nykyään tosi tarkkana. Muutaman vuoden sisään sinnekin on rantautunut ihme vihamielisyyttä naisia kohtaan. Kukat kielii ehdasta venäläisestä/vironvenäläisestä miehestä. Vaadi niitä jos päädyt tapailemaan etelänaapuria.

Kiitos, kukkia saan kyllä aina silloin kun on aihetta juhlaan, mm. lapsiemme syntymäpäivinä. Mutta joo, kukat ovat hyvä perinteinen vs. salakavala "moderni" -barometri :)

Vierailija
276/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etäopiskelu.

Ei töitä kun opiskelu

No voi vttu sentään, aikaa oli ennen koronaa ja aikaa tulee koronan jälkeenkin. Tee vaikka siellä taloyhtiön pihalla lumitöitä, kyllä siinä jonkun pihalla liikkujan kanssa pääset juttusille.

Joo, taloyhtiön mummot varmaan ovatkin sinkkuja, siinä olet oikeassa. Pitääpä kolailla issekseen pihalla jos prinssi saapuisi.

Jotain realismia näihin kiitos. t.eri

Vierailija
277/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti opiskelijat löytävät itselleen kumppanin opiskelijaympyröistä, myös työpaikoilta tuleva puoliso löytyy. Itse tapasin tulevan puolisoni yhteisen ystävän luota. Etkö tosiaan tunne yhtään, minä tunnen montakin.

Tää oli tilanne 2019.

Eiku juu. "Nyt tarvitaan vaan venymistä, kyllä tämä tästä." "ei saa marista, ihmisillä on oikeitaki ongelmia"

Skype ja Google Meet. Samoin maskit sekä suojalasit on keksitty

Tapaa vain yhtä!

Vierailija
278/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on vilissyt sana "taso". Minä en usko tasoihin.

Minä olen rakastunut pariin mieheen elämäni aikana, mutta he eivät halunneet ottaa minua vaimoksi. Sitten taas pari miestä on kosinut minua, mutta minä en ollut rakastunut heihin enkä halunnut mennä vaimoksi heille.

Siksi olen vanhapiika. Olen tyytyväinen elämääni. Viihdyn yksin.

Olen sillä tavalla herkkä, etten voisi olla intiimisti miehen kanssa jonka kanssa en ole rakastunut.

Älkää tehkö yksinkertaisia asioita monimutkaisiksi.

Ensin sanot että et usko tasoteoriaan ja sitten luettelet esimerkkejä jotka käytännössä vahvistavat tasoteorian olemassaolon.

Rakastuit parempitasoisempiin miehiin ja annoit pakit omantasoisille miehille.

Vierailija
279/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli tilanne 2019.

Mitä sinä teit 2019? Tai 2018? Tai 2017? Mitä teet 2022? Tai 2023? Tai 2024?

Mitä jos laittaisit vaikka kavereillesi tiedoksi, että sinulle saa vinkata kivoja sinkkunaisia, joita voisit tavata ulkona kirjaston edessä? Ehkäpä se ystäväsi Pertti tulisi serkkunsa Maijan kanssa sinua tapaamaan. Onko ihan mahdoton idea? Eiku ai niin, sinulla ei ole kavereita tai ne on just jossain  muualla.

Vierailija
280/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etäopiskelu.

Ei töitä kun opiskelu

Joo, taloyhtiön mummot varmaan ovatkin sinkkuja, siinä olet oikeassa. Pitääpä kolailla issekseen pihalla jos prinssi saapuisi.

Jotain realismia näihin kiitos. t.eri

Joo, arvasin, että tämä vedetään esiin. Sillä mukavalla mummolla voi olla mukava lapsenlapsi, joka on kanssasi saman ikäinen ja vieläpä sinkku tai sitten mummo tietää ystävänsä lapsenlapsen. Se mummo kuitenkin utelee parisuhdeasiat, niin siinä voi sanoa, että eipä ole vielä sopivaa tullut vastaan. Ettekö te osaa verkostoitua vai mikä teitä rassaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä