Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään vanhojapiikoja, anteeksi, vastentahtoisia sinkkuja on enemmän kuin koskaan ennen vaikka on kaikenmaailman deittisevellukset. Vielä 70-luvullakin ruminkin yleensä pääsi naimisiin.

Vierailija
14.03.2021 |

Sekä miehet että naist nirsoilee: Liian lihava, rumat hampaat, omistaa koiran/kissan/undulaatin, on kasvissyöjä/ei ole kasvissyöjä..

Kommentit (561)

Vierailija
281/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että parisuhteiden merkitys on monelle, varsinkin monelle nuorelle naiselle, laskenut koska se ei takaa taloudellista tasapainoa enää. Ennen vanhaan naimisiin meno oli taloudellisesti kannattavaa, ja oikeastaan melkeinpä kansalaisvelollisuus. Ainakin ihmisten ajatuksissa. Nykyään naisilla on muuttuneen yhteiskunnan ja asenteiden takia yhtäläiset mahdollisuudet miesten kanssa edetä, kouluttautua ja ansaita rahansa. Myöskään parisuhdetta ja lisääntymistä ei katsota enää velvollisuutena. Tämä on tehnyt naisista riippumattomia toisesta ihmisestä, joten monia naisia ei kiinnosta enää sitoutua. Miesten sitoutumishalu on pysynyt ennallaan, koska he ovat aina ansainneet itse rahansa. Heidän kohdallaan asiat eivät ole muuttuneet radikaalisti. Lisäksi tilanne on kääntynyt sillä tavalla päälaelleen, että nyt myös miehellä on mahdollisuus hyötyä naisen työn tuotoista. Mutta nykyaika on tuonut yhä paremmin esille sen, että naiset ovat jollain tasolla miehiä itsenäisempiä ja harvemmin kaipaavat ketään pysyvää rinnalleen.

Lisäksi tämä koko muutos on varmasti tehnyt esimerkiksi naisista nirsompia. Kun ei tarvitse tavoittella kumppanista enää taloudellista tasapainoa, voi valita hänet muiden kriteerien mukaisesti. Sellaisten kriteerien jotka ovat itselleen enemmän mieleisiä. Luonne, ulkonakö yms.

Oli nyt kyllä sellaista tuubaa ettei mitään järkeä. Mistä te keksitte näitä idioottimaisuuksia? No menköön lapsuuden piikkiin, tuskin olet vielä edes 25-vuotias. Kyllä se elämä opettaa. 

Vierailija
282/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ottaisin jonkin ku**inkantotelineen vaivoikseni? Normaali, itsenäinen nainen pärjää oikein hyvin yksinkin. Minulla on velaton omistusasunto, kivasti tuottavia sijoituksia, hyvä ja itseäni miellyttävä työ, harrastuksia ja lemmikki. En tarvitse mieslasta, joka haluaa naisesta vain äidinkorvikkeen ja passaajan kuten suurin osa miehistä tekee. Nykyaika mahdollistaa naisille mahdollisuuden hyvään elämään yksinkin, suosittelen kaikkia kokeilemaan. Pariutuminen ei ole enää mikään pakko eikä velvollisuus, nyt ei olla enää 1950-luvulla.

Tuo kertoo kaiken sinusta ja nykynaisista. Omistat asioita. Nykyajan naiset haluavat vain omistaa, siksi meille on syntynyt mm bloggaajakulttuuri. Minä minä minulla on.

Omistat kaikkea muuta paitsi luonteen. Ja sivistystä. Pelkkä kuori ihmisenä, mitään muuta sinussa/teissä ei ole. Lapsellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on vilissyt sana "taso". Minä en usko tasoihin.

Minä olen rakastunut pariin mieheen elämäni aikana, mutta he eivät halunneet ottaa minua vaimoksi. Sitten taas pari miestä on kosinut minua, mutta minä en ollut rakastunut heihin enkä halunnut mennä vaimoksi heille.

Siksi olen vanhapiika. Olen tyytyväinen elämääni. Viihdyn yksin.

Olen sillä tavalla herkkä, etten voisi olla intiimisti miehen kanssa jonka kanssa en ole rakastunut.

Älkää tehkö yksinkertaisia asioita monimutkaisiksi.

Ensin sanot että et usko tasoteoriaan ja sitten luettelet esimerkkejä jotka käytännössä vahvistavat tasoteorian olemassaolon.

Rakastuit parempitasoisempiin miehiin ja annoit pakit omantasoisille miehille.

Uteliaisuudesta: Miksi se on aina nainen, joka on arvioinut tasonsa väärin? Eikö yhtä lailla voisi kuvitella, että miehet arvioivat tässä(kin) tapauksessa tasonsa väärin?

Ja miksi on niin vaikea ymmärtää, että jos mies ei ole naisen mielestä puoleensavetävä, niin hän ei ole. Täysin riippumatta siitä, mitä tasoa nainen itse on tai mitä mies kuvittelee olevansa. Kuinka moni mies haluaisi olla se, johon tyydytään ja jonka kanssa ollaan parisuhteessa, jotta on joku jakamassa arkea, mutta jota kohtaan ei koskaan tunneta halua eikä intohimoa? Eli seksittömässä suhteessa. Koska sitähän se "tason laskeminen" käytännössä tarkottaa. Pitäisi "ottaa" joku, jota ei haluaisi ottaa, koska ei koe millään tavalla kiinnostavaksi eikä puoleensavetäväksi.

eri

Vierailija
284/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ottaisin jonkin ku**inkantotelineen vaivoikseni? Normaali, itsenäinen nainen pärjää oikein hyvin yksinkin. Minulla on velaton omistusasunto, kivasti tuottavia sijoituksia, hyvä ja itseäni miellyttävä työ, harrastuksia ja lemmikki. En tarvitse mieslasta, joka haluaa naisesta vain äidinkorvikkeen ja passaajan kuten suurin osa miehistä tekee. Nykyaika mahdollistaa naisille mahdollisuuden hyvään elämään yksinkin, suosittelen kaikkia kokeilemaan. Pariutuminen ei ole enää mikään pakko eikä velvollisuus, nyt ei olla enää 1950-luvulla.

Tuo kertoo kaiken sinusta ja nykynaisista. Omistat asioita. Nykyajan naiset haluavat vain omistaa, siksi meille on syntynyt mm bloggaajakulttuuri. Minä minä minulla on.

Omistat kaikkea muuta paitsi luonteen. Ja sivistystä. Pelkkä kuori ihmisenä, mitään muuta sinussa/teissä ei ole. Lapsellista.

Maailma muuttuu ja pihtiputaan äijä lentää kelkasta jotta perskeles.

Vierailija
285/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattavat vähän nämä kommentit "hyvälle miehelle paikka/tilaa löytyy aina, mutta sellaista ei vaan löydy".

Ei naurata siksi etteikö näin sanovalle se olisi totta, vaan siksi, että nämä kommentit kuulostavat aivan samalta kuin kenen tahansa työnantajan vastaavilta: "HYVÄLLE työntekijälle on aina paikka..". Tietenkin on aina paikka, mutta mitä työnantajalla on tarjota? 9€/h, tarvittaessa töihin kutsuttava, huonot työolot, huono johtaminen.

Vierailija
286/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän asti tällä palstalla miehet ovat väittäneet, että nainen tarvitsee miehen saadakseen hyvän elintason. Olisitko ollut tyytyväinen, jos tuo kirjoittaja olisi sanonut, että haluaa miehen vain siksi, että saisi omaa elintasoaan korkeammalle tasolle?

Parempi parisuhdehan siitä tulee, kun kummallakaan ei ole mitään pakkoa vääntäytyä toisen kanssa yhteen. Ei ne entisaikojen parisuhteet aina onnellisia olleet, kun miehen piti löytää huushollerska ja naisen laskujen maksaja.

Vierailija
287/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma naisilla: miehet eivät ole heille tarpeeksi hyviä.

Joko vaatimustaso on noussut tai sitten miehet ovat taantuneet.

Veikkaan ensimmäistä, eikä siinä mitään pahaa ole. Turha vain valittaa ettei miehet ole riittävän hyviä

Ainakin oma isäni jäisi ikisinkuksi ja lapsettomaksi nykyaikana, on jäänyt ns mieslapsen tasolle henkisesti, itsekeskeinen ja vastuuton luonne eikä ole koskaan osannut esim. siivota. Nykynaiset harvemmin enää jaksaa puolisoaan passata kuin pikkulasta.

Sama minun isäni kohdalla. Toki hänessä oli hyviäkin puolia: oli paljon kotona ja piti auton hyvässä kunnossa. Mutta se huonojen piirteiden lista: ei siivonnut koskaan, ei tiskannut, ei pessyt pyykkiä, ei kuunnellut koskaan, mitä toiset kertoivat, arvosteli naisten ulkonäköä, halveksi sekä ökyrikkaita että rutiköyhiä ihmisiä, saattoi yhtäkkiä lähteä ovesta ulos kertomatta kenellekään, mihin on menossa. Etenkin tuo viimeksi mainittu on sellaista käytöstä, jota moni ei puolisoltaan nykypäivänä sietäisi. Yhtäkkiä lähtee ovesta, eikä kerro, mihin on menossa ja miten kauan aikoo viipyä. Joskus lähti kalaan ja joskus hiihtämään ja muutaman kerran jopa oli käynyt toisessa kaupungissa syömässä torilla muikkuja, mistä palasi yömyöhällä. Siihen aikaan ei ollut kännyköitä, ja sitten kun isä hankki kännykän, hän ei koskaan ottanut sitä mukaansa kodin ulkopuolelle. Voiko törkeämpää käytöstä puolisoa ja perhettä kohtaan ollakaan?

Mun 50-luvulla syntynyt isäni samanlainen. Lisäksi henkisesti epätasapainoinen ja itsekäs. Nykyinen avopuoliso oli toivonut, että isäni ostaisi joskus hänelle kukkia, kun edelliset kumppanitkin ovat ostaneet. Isäni tuhahti, ettei hän ennenkään ole ostanut rehuja, eikä osta nytkään. Ei ole hankkinut kumppanilleen yhtään mitään. Sekä äitini, että nykyinen nainen ovat hänelle vain äidinkorvikkeita. Toisin kuin tossukka äitini, nykyinen avopuoliso on iskenyt sitten seksielämän jäihin (ja ihan oikein). Isäni nyt ulisee, että kun ei saa yhtään. No mistähän johtuisi? Vika ei tietenkään ole hänen mielestään hänessä. Ei ole koskaan ollut. Hän on Herra Täydellinen. Kuka tahansa, joka väittää muuta, on hullu ( lue: selväjärkinen).

Vierailija
288/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin oma isäni jäisi ikisinkuksi ja lapsettomaksi nykyaikana, on jäänyt ns mieslapsen tasolle henkisesti, itsekeskeinen ja vastuuton luonne eikä ole koskaan osannut esim. siivota. Nykynaiset harvemmin enää jaksaa puolisoaan passata kuin pikkulasta.

Moni nainen varmasti päättääkin mieluummin elää loppuelämänsä yksin, kun ensin pari kertaa yrittää suhdetta mieslapsen tai suorastaan pahan miehen kanssa. Vaikeaa siinä on enää herätellä uskoa siihen, että tuolla sen parempia miehiä onkaan, kun omalle kohdalle osuu hirviöitä.

Nykyaikana usein sanotaan, että kumppanin on tuotava elämään lisäarvoa, ja tämän allekirjotan täysin. Toisin kuin miehet tämän tulkitsevat, ei sillä tarkoiteta rahaa, hienoa tuttavapiiriä ja ulkomaanmatkoja. Hyvä lähtökohta on ainakin se, että toista ei joudu aktiivisesti sietämään, vaan toinen on mukava lisä omaan jo valmiiksi mukavaan elämään, piristys päivään, ihana ihminen.

Sama syy kuulemma miehillä, jotka etsivät ulkomaalaisen naisen.

Vierailija
289/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olen 46 v tällainen vanhapiika. Se on vaan niin, että kun nainen ei nykyään välttämättä tarvi miestä mihinkään, niin on aik korkea kynnys siinä kenet huolii. Itselläni aina ollut niin, että jos nyt joku ihan unelmamies ja sielunkumppani löytyisi, niin voisin ryhtyä parisuhteeseen, mutta sen verran tyytyväinen olen yksin että ei niin mitään motivaatiota ottaa jotain vaan ihan ookoota että olisi joku mies.

Enpä usko. 

Ihminen ihastuu erityisesti nuorena aika helposti. Sinäkö et ole ikinä ihastunut kehenkään? Varmasti sellaisiakin siis on olemassa, mutta melkein on sitten joku häiriö jossain aivokemiassa tms. Mutta kuten sanoit, ei siitä sinänsä haittaa ole, että kukin tyylillään. Kiinnostaa vain nämä tällaiset, jotka kertovat etteivät 46 elinvuotensa aikana ole kohdanneet ainuttakaan kiinnostavaa miestä. 

Mikä siinä sinua vaivaa? Samaistutko miehiin, joista ei kiinnostuta?

Oikeastiko tykkäisit elää suhteessa, jossa nainen viis sinusta piittaa?

Miten kipeä pitää olla, että tätä vatvoo. Mä olen nyt 55-vuotiaana eronneena onnellisempi kuin ikinä miehen kanssa, kun voin ihan itseeni ja omiin tarpeisiini keskittyä ekan kerran elämässäni.

Ex on kaksi vuotta uuden naisen kanssa oltuaan jälleen ex, enkä yhtään ihmettele miksi. Ei minunkaan olisi pitänyt pelkän tavan vuoksi sietää häntä 25 vuotta, se oli hidasta kuolemaa.

Miksi pilasit hyvän miehen?

Vierailija
290/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että tämä otetaan asiallisesti eikä minään ivailuna. Miten luulette vaikuttavan tyttöihin, jos heidän kasvuvaiheessaan heillä on kotona puolimykkä isä, joka asuu autotallissa eikä paljon osallistu ruokapöytäkeskusteluun eikä kasvatukseen. Näiden isien hedelmiä täällä nyt sitten kuorossa haukutaan kelvottomiksi naisiksi. Nämä tytöt ovat pienestä asti oppineet sen, että miehestä on monesti vain haittaa eikä siltä saa mitään, paitsi ehkä rahaa, jos isä on vaikka maksanut jonkun harrastuksen.

Ikävää, että poikien pitäisi paikata sitten edellisten sukupolvien virheet eli ymmärrän toki sitä ajatusta, että on helpompaa hakea jostain joku (no joo, oikeasti en ymmärrä, jos se on se juttu, että toisen PITÄÄ olla jostain vinkuintiasta kelvatakseen) kuin että yhdessä kaksi suomalaista harjoittelisi tasapainoisen perhe-elämän aakkosia. Naiset valitsevat monesti yksinolon, onhan heidän äitinsäkin usein ollut se, joka on selvinnyt henkisesti yksin. 

Ongelmanahan on useimmiten, että suomalainen nainen on itsepäinen kuin aasi. Ja hyvin usein myös kuin aasi muutenkin.

Vastaan myös asiallisesti ja ivailematta.

Ongelma on ihan yksinkertaisesti siinä ettei täydellisiä ihmisiä juuri ole. Ei ole instagram-fitnessmissejä jotka ovat samanaikaisesti supernaisellisia kodin hengettäriä, uranaisia, rentoja tyyppejä ja hyviä jätkiä. Eikä ole miehiä joista löytyy kaikkien miesten hyvät puolet, ja eri puolet naisen eri elämänvaiheissa.

Aika monet naiset haluavat niitä vähän juroja mutta jykeviä ja jämeriä miehiä siinä vaiheessa kun halutaan rakentaa kotipesä, nämä miehet kun pelastavat naisen tilanteesta jossa tämän pitäisi tarttua vasaraan ja hoitaa riita naapurin äijän kanssa. Sitä ennen aika moni viehättyi menomiehistä, muut olit niin tylsiä.

Jossain vaiheessa aletaankin kaivata vähän herkempää kumppania joka puhuu niistä tunteista ja ymmärtää. Se mies on kuitenkin saanut pakit parikymppisenä ja uudestaan kolmekymppisenä.

Olen ihmetellyt monenkin naisen tapauksessa mikä häntä ja miestä yhdistää? Mies tekee miesjuttuja, nainen naisjuttuja. Kun ajasta 90% menee työhön perheen vuoksi, se varmaankin toimii. Kunnes ei toimikaan.

Vaan se on valintakysymys.

Vierailija
291/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattavat vähän nämä kommentit "hyvälle miehelle paikka/tilaa löytyy aina, mutta sellaista ei vaan löydy".

Ei naurata siksi etteikö näin sanovalle se olisi totta, vaan siksi, että nämä kommentit kuulostavat aivan samalta kuin kenen tahansa työnantajan vastaavilta: "HYVÄLLE työntekijälle on aina paikka..". Tietenkin on aina paikka, mutta mitä työnantajalla on tarjota? 9€/h, tarvittaessa töihin kutsuttava, huonot työolot, huono johtaminen.

:D:D:D Päivän hyvät naurut! Osasit pukea sanoiksi ajatukseni..

Vierailija
292/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat sokaistuneet tinderin suurista tykkäysmääristä, tavalliset naisetkin luulevat että ovat tosi haluttuja ja suosittuja kun lähes kaikki miehet pyyhkäisee naiset oikealle, tämä vääristää naisten käsitystä ja sitten ei huolita enää tavallista miestä vaan odotetaan sitä komistusta. Ei tämmöistä ongelmaa ollut ennen. Syy on täysin naisissa.

Kaikki naiset eivät ole Tinderissä.

Baarit on vielä huonompi vaihtoehto.

Ihmisiin voi tutustua muuallakin kuin tinderissä tai baarissa.

Ehkä paperilla näin mutta ei käytännössä.

Kyllä, noin tapahtuu käytännössä, jos käy opiskelemassa, harrastuksissa, töissä, ystävien luona tai vaikka serkun häissä. Sinusta saa sen kuvan, että et kauheasti ole liikkunut missään kotisi ulkopuolella.

Etäopiskelu.

Salille ajanvaraus max 10 henkilöä max 1h

Ei töitä kun opiskelu

Älä tapaa ystäviä kuin ulkona

Serkun häitä ei vietetä koska korona!

Niin että missä tapaan sen tulevan puolison? Taloyhtiössä ei ole hissiä. Kaupassa käyn hiljaisena aikana eikä tulisi mieleenkään alkaa virittelemään keskusteluja kenenkään kanssa.

Ei ole luontevia paikkoja sinkun tavata.

No voi vttu sentään, aikaa oli ennen koronaa ja aikaa tulee koronan jälkeenkin. Tee vaikka siellä taloyhtiön pihalla lumitöitä, kyllä siinä jonkun pihalla liikkujan kanssa pääset juttusille.

Joo, taloyhtiön mummot varmaan ovatkin sinkkuja, siinä olet oikeassa. Pitääpä kolailla issekseen pihalla jos prinssi saapuisi.

Jotain realismia näihin kiitos. t.eri

Tyypillisin sinkku on yli 75-vuotias nainen. He ovat ihan oikeaa kohderyhmää.

Vierailija
293/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä monesti halveksitaan sitä, miten joku hehkuttaa "pääsevänsä" naimisiin. Joo, eihän aviopapereiden allekirjoittamiseen sinänsä juuri mitään tarvita, mutta aidosta rakkaudesta avioituminen on kyllä niin iso asia, että sietääkin juhlia ja olla iloinen.

Ja mikä parasta. Aasialaisen naisen kanssa kun menee naimisiin, niin saa juhlia häitä kaksi kertaa.

Vierailija
294/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla oli vielä paljon ammatteja, joihin ei käytännössä otettu naisia ollenkaan, tai jos otettiin niin palkka oli puolet miehen palkasta. Koska miehethän elättivät perhettä. Varmasti moni nainen meni naimisiin taloudellisista syistä. 

Toinen on se, että siihen aikaan oli itsestään selvää mennä naimisiin ja hankkia lapsia. Niin vain tekivät kaikki. Ei jääty miettimään, mitä minä oikeastaan elämältä haluan. 

Maailmakin oli silloin pienempi. Puoliso löytyi usein läheltä, ja jos kylässä oli vain se yksi vaihtoehto joka oli suunnilleen omantasoinen, niin mentiin naimisiin. Ei se kaikilla ollut suurta rakkautta. Ei ollut Tinderiä eikä muuta, mistä voisi nopeasti valita että ei ainakaan tuo eikä tuo eikä tuo. 

Moni sitten erosi katkerana 80- tai 90-luvulla, nuoruus menetettynä. Lasten kanssa oltiin yleensä kotona kun olivat pieniä, ja siinä meni monta vuotta, joiden aikana ei kertynyt eläkettä eikä työkokemusta. Vaikea päästä takaisin työelämään, ja kuitenkin piti jollain tavalla itsensä elättää. Paskaduuniin siis. 

Nyt ne samat naiset riitelevät tuolla kaupoissa tarjouksista ja sättivät nykynuorisoa. Ei paljon käy kateeksi.  

Vierailija
295/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi monet miehet ovat niin ilkeitä naisille? Niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan. En jaksa enää aikuisena kuunnella naisvihamielistä p*skaa, lapsena sain siitä yliannostuksen isäni taholta.

Luultavasti olet natkuttanut jo lapsena isällesi ja nyt jatkat samaa aikuisenakin. Sitten kun sinulle sanotaan vastaan, koet sen naisvihaksi.

Tajuatko, miten tyhmä kommenttisi oli? Kuka nyt nalkuttaa lapsena isälleen, mitä se edes tarkoittaisi? Kylä ne on enemmän vanhemmat, jotka nalkuttaa lapsilleen.

Vierailija
296/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat sokaistuneet tinderin suurista tykkäysmääristä, tavalliset naisetkin luulevat että ovat tosi haluttuja ja suosittuja kun lähes kaikki miehet pyyhkäisee naiset oikealle, tämä vääristää naisten käsitystä ja sitten ei huolita enää tavallista miestä vaan odotetaan sitä komistusta. Ei tämmöistä ongelmaa ollut ennen. Syy on täysin naisissa.

Eipäs vaan valaistuneet! Miehet hakee synnyttäjää ja piikaa minkä turvin saavat luotua uraa. Vaimon täytyy tyytyä osaansa eikä saisi vaatia liikoja.

Tällöin naiset jatkaa työssäkäyntiä sekä saavat lapset yksin tai etsivät miestä Suomen rajojen ulkopuolelta.

Vai että Suomen ulkopuolelta löytyy miehet jotka antavat naisenkin käydä töissä? :D

Outoa että tilastot kertovat toista.

Suomen ulkopuolelta löytyy miehiä, jotka eivät oleta naisen maksavan kaikesta puolet ja hoitavan kodin tai valittavat siitä, että naista ja lapsia pitää elättää. Heille perheen elatuksen päävastuu on ihan normaali asia eikä naisen loisimista. 

Eikä edes välttämättä vain normaaliasia, vaan kunnia-asia.

t. venäläisen miehen vaimo (töissäkäyvä kylläkin)

Niin ja naiselta odotetaan sitten piikkikorkoja ja kunnon pakkelia sekä "naisellista" käytöstä.

Vierailija
297/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo vaimonsa neitsyyttä joka ketjuun hehkuttanut mies voisi kysyä vaimoltaan, miltä hänestä tuntuu noin henkilökohtaisen asian levittäminen netissä. Tuskin tykkää.

Miksi sinulle on ongelma jonkun toisen neitsyys?

Eihän se mikään ongelma ole, mutta miksi siitä pitää mainita joka ketjuun? Sehän on kuitenkin vuosia vanha asia, mennyt aika päiviä sitten, kun lapsiakin on jo. Tykkääkö tuo nainen itse siitä, että miehensä mainitsee siitä joka ketjussa?

Vähän sama kuin nainen jauhaisi miehensä ahtaasta esinahasta joka ketjussa. Pakkomielle, harhaisuus, kovin sairasta. Oletteko muuten ikinä tämmöiseen täällä törmänneet? Niinpä.

No miehiä nyt ei tuollainen hetkauttaisi ja ihmetyttää miksi naiset raivoavat. Nainen joka ei ole menettänyt kalleintaan liian nuorena ja liian huonolle miehelle, on arvokas.

Ja nainen, jota on nuorena tyttönä joku ukko hyväksikäyttänyt, on sinusta ilmeisesti arvoton? Entä mitä mieltä olet kyseisen miehen arvosta?

Vierailija
298/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohdallasi ei ole kyse siitä, ettetkö haluaisi miestä, vaan siitä, että me miehet osaamme lukea naisia ja sinä olet hyvin hankalan persoonan omaava ja siksi vanhapiika. Ja sellaisena myös pysyt.

Harva haluaa omistaa puolta elämästään yhdelle miehelle edes maksusta. Rakkaudesta et tiedä mitään. Näet todennäköisesti vain ne myytävät

Vierailija
299/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohdallasi ei ole kyse siitä, ettetkö haluaisi miestä, vaan siitä, että me miehet osaamme lukea naisia ja sinä olet hyvin hankalan persoonan omaava ja siksi vanhapiika. Ja sellaisena myös pysyt.

Harva haluaa omistaa puolta elämästään yhdelle miehelle edes maksusta. Rakkaudesta et tiedä mitään. Näet todennäköisesti vain ne myytävät

Enemmistö naisista omistaa koko elämänsä rakkaalle miehelleen.

Mitä tämä tarkoittaa käytännössä?

Vierailija
300/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö naisista omistaa koko elämänsä rakkaalle miehelleen.

Niin rakkaalle, ei riistäjälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi