Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kuikelon poikamaisen vartalon omaava työkaveri arvostelee muodokkaita lihaviksi?

Vierailija
14.03.2021 |

Onko hän kateellinen muiden kurveista ja naisellisista muodoista? Miehet tunnetusti pitävät naisellisista muodoista. Huom. Nyt ei puhuta oikeasti lihavista vaan normipainossa olevista.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi laihoja saa haukkua mutta lihavat ovat vain kehopositiivisiä?

Miksi laiha tasapaksu saa haukkua normaalipainoista muodokasta lihavaksi ja vielä työpaikalla?

Määrittele "normaalipainoinen muodokas"?

Esim. Sara Sieppi.

Vierailija
22/42 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavankin kutsuminen lihavaksi työpaikalla on epäasiallista käyttäytymistä tai mahdollisesti kiusaamista, sitä ei tarvitse kenenkään sietää, pitää väite paikkansa tai ei. Ellei sitten toimenkuvaanne kuulu lihavuuden toteaminen, mutta lääkärikään ei jakele pyytämättä arvioitaan työkavereista. Eli, ap voi ohjata työkaverinsa vaihtamaan ajatuksia aiheesta työsuojelun tai esimiehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuikelokin oppii tavoille siinä vaiheessa jos ikää tulee vähän lisää ja painoa sen myötä niin alkaa selittämään että tässä ollaan aikuisia naisia ja painolla ei ole väliä ja että nuorena oli liian hoikka ja pukeutui liian pieniin vaatteisiin jne jne ... kyllä se siitä, ehkä

Vierailija
24/42 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi laiha tasapaksu saa haukkua normaalipainoista muodokasta lihavaksi ja vielä työpaikalla?

Painotaulukosta voi tarkistaa normaalipainonsa. Muodot voivat olla esim. lantionkaari, rintojen kaari tai perseen kaari.

Eri.

Ei minulla ole noista mitään lihavana. Kaikki vain valuu alaspäin ja vartalon malli on pallo.

Vierailija
25/42 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkakiusaajako hän on? Arvosteleeko muita ominaisuuksia? Työpaikkakiusaamiseen on toimintasuunnitelmat miten puuttua.

Arvostelee.

Vierailija
26/42 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten sanomana muodokas= ylipainoinen

Ei pidä unohtaa sitä että hoikka voi olla muodokas, muodot ei ole läskiä.

Suora ja laiha lautapötkö ei ole muodokas. Ei lautapötköissä vikaa ole, mutta muodokkaita ne eivät ole.

Muodokas on vain muodokas, mutta hoikka on laiha lautapötkö?

Just.

Vierailija
27/42 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkakiusaajako hän on? Arvosteleeko muita ominaisuuksia? Työpaikkakiusaamiseen on toimintasuunnitelmat miten puuttua.

Arvostelee.

Eli kiusantekoa. Kannattaa viedä asia eteenpäin.

Vierailija
28/42 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen ketjuun vain seuraamaan tappelua.

Jatkakaa.

Vierailija
29/42 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 160 cm ja 52 kg ja koen olevani normaalipainoinen jolla on myös tissejä ja persettä eli "muotoja".

Mikä sun käsitys ap on?

Niin joo. Piti tähän lisätä että vaikka olen normaalipainoinen ja täysin tyytyväinen itseeni, niin saan vähän väliä kuulla et "söisit enemmän, oot niin laiha, pitäisi sinunkin saada vähän kiloja että miehet tykkäis" juurikin niiltä "muodokkaammilta" naisilta. Itse en ikinä arvostelisi kenenkään ruokatapoja tai ulkomuotoa.

(Ps. Miksi heille on niin tärkeää että miehet tykkää :D)

Siksi koska ne muut naiset on kuulemma vaan kateellisia niin hyväksyntä täytyy hakea miehiltä 😁 tissit tiskiin kun ei muuta keksi.

Vierailija
30/42 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostelee.

Seuraavaksi arvostelee varmaan muiden terveyttä ja jaksamista. Kannattaa todellakin olla yhteydessä työsuojeluun ja viedä tiedoksi johtajalle.

Vierailija
31/42 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "muodokas" on yli 70 kg niin kyse on ylipainosta eikä naisellisista muodoista:D Marilyn oli muodokas ja taisi painaa enimmillään 63 kiloa. 

Olen itse ollut pieni ja siro (pienirintainen, kiinteäpeppuinen ja suoravartaloinen) ja nykyään normaalipainoinen enkä todellakaan ihaile mitään röllyköitä:D 

Esim Halle Berry tai  Nigella Lawson parhaimmillaan ovat muodokkaita mutta normaaleja

Rebel Wilson lihava vaikka AVn mukaan vain muodokas ja normaali

Vierailija
32/42 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan. Miksi niistä muodoista ollaan ylpeitä vain sitä kautta, että miehet tykkää?

Etsiikö ne hoikat noin epätoivoisesti huomiota vai ovatko oikeasti tyytyväisempiä itseensä, että huomiota ei tarvitse hakea itseä korostamalla?

Sitäpaitsi. Harvemmin ne miehet haukkuu hoikkia laudanpätkiksi ja tikuiksi, ne haukkujat on poikkeuksetta näitä "muodokkaita" naisia.

Ja tuleeko yllätyksenä että miestenkin mieltymyksissä on eroja. Joku tykkää sirosta ja sporttisesta ja toinen uhkeammasta. En mä ainakaan ole kuullut kenenkään laihan valittavan et "oispa enemmän muotoja että miehet tykkäis". Muhkummilta taas kuulee jatkuvasti että "pitää olla muotoja että miehet tykkää". Miksi se on niin tärkeää?

Vierailija
33/42 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sitä ja miehet tätä.

Huoh.

Vierailija
34/42 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painotaulukosta voi tarkistaa normaalipainonsa. Muodot voivat olla esim. lantionkaari, rintojen kaari tai perseen kaari.

Eri.

Ei minulla ole noista mitään lihavana. Kaikki vain valuu alaspäin ja vartalon malli on pallo.

Et siis ymmärrä sitä mikä normaalipainoinen on? Normaalipaino on ennen lihavaa. Jos ollaan tarkkoja, niin läskivyyhditkin ovat kyllä muotoja ja niissä on kaaria.

Vierailija
35/42 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos "muodokas" on yli 70 kg niin kyse on ylipainosta eikä naisellisista muodoista:D Marilyn oli muodokas ja taisi painaa enimmillään 63 kiloa. 

Olen itse ollut pieni ja siro (pienirintainen, kiinteäpeppuinen ja suoravartaloinen) ja nykyään normaalipainoinen enkä todellakaan ihaile mitään röllyköitä:D 

Esim Halle Berry tai  Nigella Lawson parhaimmillaan ovat muodokkaita mutta normaaleja

Se riippuu ihan pituudesta. Yli 170 cm normaalipaino painotaulukoissa menee yli 70 kg ennen kuin muuttuu lievään ylipainoon.

Vierailija
36/42 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo 150 cm ja 69 kg nainen ei ole lihava vaan muodokas, 185 cm ja 71 kg on sitten taas ihan armoton laardikasa!

Huoh tosi typeriä nuo keinotekoiset painorajat kun kaikki ei tosiaan ole samanpituisia, joten ei 70 kg ole mikään yleinen raja lihavuudelle.

Vierailija
37/42 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten sanomana muodokas= ylipainoinen

Ei pidä unohtaa sitä että hoikka voi olla muodokas, muodot ei ole läskiä.

Suora ja laiha lautapötkö ei ole muodokas. Ei lautapötköissä vikaa ole, mutta muodokkaita ne eivät ole.

Muodokas on vain muodokas, mutta hoikka on laiha lautapötkö?

Just.

Hoikka voi olla vaikka päärynä tai omena malliltaan. Esim. päärynällä lantioluut sitten muodostavat kurvit, vaikka olisi anorektisen laiha. Suora lautapötkö on malliltaan sellainen, että ei ole kurvia lantiossa, eikä vyötärössä, eikä missään muuallakaan hoikkanakaan. Ei pidä unohtaa, että hoikalla ei automaattisesti ole kurveja. Sitähän tuossa ekassa viestissä yritettiin antaa ymmärtää ja unohdettiin lautapötkelöt joukosta pois. Suora pötkö on suora pötkö.

Vierailija
38/42 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kohdannut kaksi (2) naista, jotka ovat jatkuvasti tarkkailemassa ja kommentoimassa painoani ja huom olen normaalipainoinen, heitot max 2-3 kg painossa ees taas. Nämä kummatkin ovat tavanomaista huomattavasti pidempiä naisia, ehkä 180-185 cm. Uskon, että heidän kokoonsa on puututtu lapsuudesta asti, kauhisteltu pituutta jne joten tästä ovat oppineet että toisen koon kommentointi on normaalia ja ok.

Ap:n työkaverillakin on salee omia kokotraumoja, joita hän työståå kommentoimalla muiden kroppia. Voit todeta hälle, että on vuosi 2021 ja kehorauha julistettu, niin tikuille kun takuille.

Vierailija
39/42 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä ! Noin yleisesti en ymmärrä näitä missä pähkäillään miksi joku sitä ja tätä tai mitä joku tarkoitti kun sanoi . Elämä on paljon helpompaa kun ei märehdi olematonta ja näe piilomerkitystä siellä missä sitä ei ole.

Meni vähän ohi, mutta usein täällä törmää näihin arvailuihin , jotka selviäisivät tod.näk ihan kysymällä. Tietysti , jos se on elämäntapa niin mikäs siinä.

Vierailija
40/42 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu ihan pituudesta. Yli 170 cm normaalipaino painotaulukoissa menee yli 70 kg ennen kuin muuttuu lievään ylipainoon.

Olet oikeassa, lähinnä ajattelin suomalaisen naisen keskiarvoa eli n 164cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän