Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi valtavan noloa tilata ruokaa kotiinkuljetuksella

Vierailija
14.03.2021 |

Varmaan ravintolan henkilökunta ajattelee, että asiakas on melko lihava kun ei jaksa itse tulla ravintolaan hakemaan ruokaa.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syötävä frisbee kirjoitti:

tilaathan sä pizzaakin kotiinkuljetuksella,se se vasta tyhmää onkin

EN tilaa. Haen pitsan, tai syön siellä.

Näin tekee täydellinen ihminen. Hän on parasta A-ryhmää.

Vierailija
82/89 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua nolota yhtään. Olen tilannut ruua jo 5v  ihan sisälle kannettuna. Kerralla 3 viikon ruuat. On pakastin kylmäkaappi ja normi jääkaappi.   Nautin tästä ettei tarvitse aina miettiä ja kaupassa tungoksessa  äheltää.  Tankaan välillä heviä.   On oma auto ja pystyn liikkumaan, mutta tämä on minun hemmotteluvalinta.  🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää provot menee jatkuvasti vaan huonommaksi ja huonommaksi. Ennen näihin sentään panostettiin. Ryhdistäydy!! 

Aloitus oli tehty maaliskuussa 2021, kun koronaepidemia oli vaikeuttanut ravintoloiden toimintaa reilun vuoden ajan. Taukit vastailevat aloitukseen nykytilanteen pohjalta.

Vierailija
84/89 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää provot menee jatkuvasti vaan huonommaksi ja huonommaksi. Ennen näihin sentään panostettiin. Ryhdistäydy!! 

Aloitus oli tehty maaliskuussa 2021, kun koronaepidemia oli vaikeuttanut ravintoloiden toimintaa reilun vuoden ajan. Taukit vastailevat aloitukseen nykytilanteen pohjalta.

*ei reilun vuoden ajan, vaan lähes päivälleen vuoden ajan

Vierailija
85/89 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen tilaa ruokaa ravintolasta kotiin,

syö hän todennäköisesti kotiruokaa ravintolassa.

öööööö

Vierailija
86/89 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sinä että minulla on töissä ensinäkään

A) Aikaa ajatella tilaajia sekuntiakaan? Minulla menee työtunnit annosten vääntämiseen ja työni miettimiseen. Ei jonnin joutavaan sekopäiseen pohdintaan. 

B) Minkäänlaista mielenkiintoa tilaajan elämää, ulkonäköä tai mitään muutakaan kohtaan vaikka aikaa olisikin? 

C) Luuletko todella että meillä on päässä niin paljon vikaa että me miettisimme tuollaista paskaa? Ja että moinen olisi jollain tavalla normaalia kenellekkään? Sen enempää töissä kuim missään muuallakaan. 

Suosittelen hoitoon hakeutumista jos vastaat kyllä yhteenkään edellä mainittuun kohtaan, sillä siinä tapauksessa sulla viiraa vintillä todella pahasti ja olet ammattiavun tarpeessa. 

tämmöiset sekopäät siellä ravintoloissa syljeskelevät annoksiisi. taidan kokkailla seuraavaksi itse ruokani.

Vierailija
87/89 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä tilata ruokaostoksia kotiin, mutta mitään annoksia en tilaa. Lämmitän kotona ennemmin jonkin valmisruoan tai teen nopeasti itse. 

Vierailija
88/89 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat lihavia

Miten tämä liittyy Wolttiin? Typerys 

Vierailija
89/89 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki esim.vanhukset pääse kauppaan jos ei ole kyytiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme