Olisi valtavan noloa tilata ruokaa kotiinkuljetuksella
Varmaan ravintolan henkilökunta ajattelee, että asiakas on melko lihava kun ei jaksa itse tulla ravintolaan hakemaan ruokaa.
Kommentit (89)
Ite en tilaa, koska ne w olt-kuskit tekee ihan o r j atyötä olemattomalla palkalla. En halua kannustaa sellaista enkä pitää ketään o r j ana.
Vierailija kirjoitti:
Ite en tilaa, koska ne w olt-kuskit tekee ihan o r j atyötä olemattomalla palkalla. En halua kannustaa sellaista enkä pitää ketään o r j ana.
1. Kukaan ei ole pakottaneet wolt-kuskeja työskentelemään woltilla, joten eivät ole orjia.
2. Eräs helsinkiläinen wolt-kuski tienaa 8000€/kk ahkeralla työnteollaan, en puhuisi orjasta kun tienaa paremmin kuin moni toimitusjohtaja.
Minä en autottomana saa sitä ruokaa lämpimänä kotiin, kun kaikkiin ravintoloihin on sen verran matkaa että jäähtyy kävellessä.
Vierailija kirjoitti:
Et voi viedä lapsiasi hoitoon koska täti on orjatöissä? Et asioi sairaalassa koska sielläkin täti on orjatöissä. Lähikaupassa täti tekee myös otjatöitä?
Oon kipeenä tilannut lempiravintolasta, mikä on tuossa muutaman sadan metrin päässä.
Harva noin yksinkertaisesti ajattelee. Moni ymmärtää, että on paljonkin syitä tilata kotiinkuljetuksella.
Kotiinkuljetuksella annos tulee kuumana. Jos itse lähden hakemaan, niin ehtii jäähtyä välillä.
Onneks mulla on itsetunto kunnossa, niin ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelevat ja ei myöskään ole noloa tehdä tai olla tekemättä mitään.
Asiat ovat noloja ainoastaan ihmisille, joilla on heikko itsetunto ja he ovat riippuvaisia siitä, mitä muut ajattelevat heistä.
Joo, just niin ne ajattelee,ap. Itseasiassa ne miettii sua yötä päivää ilman taukoja, eikä niitä kiinnosta yhtään kiliseekö kassaan rahaa, ne kelaa vaan, että siellä se läski tilailee meiltä ruokaa ja vielä syö sitä! Juu, sitä ne miettii. Ole otettu että olet niin huomionarvoinen ja kaikin tavoin erikoinen ja merkittävä. Oikeestaan sulle pitäis pystyttää patsas, harmi kun kukaan ei oo sitä vielä tajunnu.
tai sairas, vanha, ei autoa, vauva, remontti, siivoukset, muut valmistelut huomisen juhliin, kiire toiseen työhän kohta. väsyttääkin jos isoo rumbaa pyörität jne
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ravintolan henkilökunta on vain kaupungeissa iloinen kun joku edes tilaa jotain.
työtä, palkkaa jne,, pahempaa jos kukaan ei tilaa
Vierailija kirjoitti:
Ap ON liihava. Ja alkoholiongelmainenkin.
Käyttäydy asiallisesti. nolaat vaan itsesi noilla nimittelyillä joille ei totuusperustetta. me opettelemaan käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti on, että kohtaamiset nolla kun Woltti-ihminen jättää tilauksen oven taakse ja soittaa ovikelloa.
Työnnätkö rahat postiluukusta?
nettimaksu mm yhtenä
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin.
kauanko mahasi ja allisi hytkyivät sen jälkeen kun nauru loppui?
Jos tilaa kotiin ruokaa sen sijaan, että käy itse ravintolasta hakemassa ei tee ihmisestä laiskempaa vaan säästää tilaajalta aikaa, mikä on ainoastaan fiksua.
Vierailija kirjoitti:
Harva noin yksinkertaisesti ajattelee. Moni ymmärtää, että on paljonkin syitä tilata kotiinkuljetuksella.
-laiska
-saamaton
-kehitysvammainen
-sossunpummi
-juoppo
-mt-ongelmainen
Vierailija kirjoitti:
Naapurit ne vasta paheksuukin
onneksi täällä vuokralähiössä naapurit ymmärtävät, koska kaikki ovat samanlaisia laiskoja sossunelättejä
Ei ole noloa. Kun sairastin koronaa, tilasin kotiin ruokakasseja ja ravintolaruokaa. Vai olisitteko toivoneet minut sinne kauppaan tai ravintolaan levittämään? Ei kotiintilaus tarkoita että tilaaja olisi lihava.