Olisi valtavan noloa tilata ruokaa kotiinkuljetuksella
Varmaan ravintolan henkilökunta ajattelee, että asiakas on melko lihava kun ei jaksa itse tulla ravintolaan hakemaan ruokaa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi osaan tehdä itse ruokaa
Mäkin osaan mutten 873nauti siitä. Se vie aikaa ja tulee sotkua ja tiskiä. Ei tänne maalle ruokaa kuljetetakaan, mutta pitäis muistaa tukea yrittäjiä ja hakea ruokaa aina kaupungissa käydessä.
Söin ravintoloissa viikoittain ennen koronaa. Wolttaamisella en ole joutunut luopumaan tästä tavasta. Viimeksi woltattiin perjantaina.
Pointti on, että kohtaamiset nolla kun Woltti-ihminen jättää tilauksen oven taakse ja soittaa ovikelloa.
Vierailija kirjoitti:
No oishan se varmaan jos sinne paikkaan on muutama sata metriä. Täällä uskoisin ettei ajateltaisi kun välimatkat pidempiä, toisaalta mitään ei saakaan kotiinkuljetuksella.
Samaa mieltä. Meillä on melkein näköyhteyden päässä kaikki paikkakunnan ruokapaikat. En ikinä kehtaisi tilata sieltä mitään kotiinkuljetuksella (eivät tosin kuljetakaan, ainakaan tietääkseni). Sen sijaan kun käyn sisareni luona kylässä - asuu isohkossa kaupungissa - tilaamme pitsaa kotiinkuljetuksena, eikä se tunnu yhtään nololta. Päinvastoin, on suorastaan luksusta.
Varaan perähikillä mutteinkaupungeissa.
Vierailija kirjoitti:
Pointti on, että kohtaamiset nolla kun Woltti-ihminen jättää tilauksen oven taakse ja soittaa ovikelloa.
Työnnätkö rahat postiluukusta?
Feissarimokissa on ratkaisuja tähän ongelmaan :D.
https://www.feissarimokat.com/2021/03/silloin-tunsin-itseni-possuksi/
Mulla on vara tilata. Ja kaupungissa ei jakseta miettiä muiden tekemisiä, toisin kuin Juvalla, missä se on ainut henkinen aktiviteetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä lapsi. Mitkä rahat? Ruuat maksetaan sovelluksessa, jolla ne tilataankin. Sä et tiedä kun sulla ei ole vielä ikää tarpeeksi, lutunen nöpsykkä 😍❤
Jos joku kuvittelee sinut ylipainoiseksi, se on noloa vaikka olisit hoikka? 😂 Just.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vara tilata. Ja kaupungissa ei jakseta miettiä muiden tekemisiä, toisin kuin Juvalla, missä se on ainut henkinen aktiviteetti.
Eikö sinua hävetä olla lihava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä lapsi. Mitkä rahat? Ruuat maksetaan sovelluksessa, jolla ne tilataankin. Sä et tiedä kun sulla ei ole vielä ikää tarpeeksi, lutunen nöpsykkä 😍❤
Leikkirahallako ne ruoat maksetaan?
Siis ilmaista ruokaa?
Lakukissa kirjoitti:
Jos joku kuvittelee sinut ylipainoiseksi, se on noloa vaikka olisit hoikka? 😂 Just.
Tosi lihavienhan vasta kannattaakin tilata, koska henkilökunta ajattelee olevan vain ”melko lihava”.
Ravintolasta? Kuka tilaa ruokaa ravintolasta? Kaupasta han ne tilataan. En ole koskaan edes käynyt ravintolassa ja olen kohta 40v.
Ravintolassa ajattelevat ainoastaan positiivisesti kotiinkuljetuksesta. Rahaa kilisee kassaan eikä kukaan vie asiakaspaikkaa tai tuo roskaa ravintolaan... Ja varsinkin tänä aikana.... kotiinkuljetus on pelastanut monta ravintolaa kuolemalta pääkaupunkiseudulla..
Juuri laitoin ennakkotilaukseen huomisen lounaan Woltilla. Toivottavasti lounasedulla maksaminen tulisi mahdolliseksi myös Foodoralla, kun heillä on suurempi tarjonta meilläpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ravintolassa ajattelevat ainoastaan positiivisesti kotiinkuljetuksesta. Rahaa kilisee kassaan eikä kukaan vie asiakaspaikkaa tai tuo roskaa ravintolaan... Ja varsinkin tänä aikana.... kotiinkuljetus on pelastanut monta ravintolaa kuolemalta pääkaupunkiseudulla..
Nimenomaan! Ovat pelkästään iloisia, ja itse saat hyvän mielen tukiessasi lähialueesi ravintolaa.
Vierailija kirjoitti:
nythän ravintolat ei saa myydä muuten kuin noutoruokaa
Saa ne myydä kotiinkuljetusruokaakin.
Noudamme itse ja joskus myös tilaamme kotiin samalla työllistämme myös ihmisiä.
Normia nykyään. Vahukset tilaajopa.