Olisi valtavan noloa tilata ruokaa kotiinkuljetuksella
Varmaan ravintolan henkilökunta ajattelee, että asiakas on melko lihava kun ei jaksa itse tulla ravintolaan hakemaan ruokaa.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Niin ja mieti vielä kun sun naapurit näkee ja aattelee et taas se laiskaläski tilaa ruokaa himaan.
Kyse enemmänkin kateudesta ? Kuin läskeistä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva noin yksinkertaisesti ajattelee. Moni ymmärtää, että on paljonkin syitä tilata kotiinkuljetuksella.
-laiska
-saamaton
-kehitysvammainen
-sossunpummi
-juoppo
-mt-ongelmainen
Noutoruokaa voi tilata vaikka kiireinen toimitusjohtaja, joka ei ehdi lounaalle kokousten välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva noin yksinkertaisesti ajattelee. Moni ymmärtää, että on paljonkin syitä tilata kotiinkuljetuksella.
-laiska
-saamaton
-kehitysvammainen
-sossunpummi
-juoppo
-mt-ongelmainen
Noutoruokaa voi tilata vaikka kiireinen toimitusjohtaja, joka ei ehdi lounaalle kokousten välissä.
mikä kiire toimitusjohtajilla on? leppoisin "työ" ikinä. joskus voi käydä istumassa ilmastoidussa toimistossa, mutta pääosin voi golffailla, matkustella, pitää tuntien lounaita ja odotella kotona, kun miljoonat kertyvät tilille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurit ne vasta paheksuukin
onneksi täällä vuokralähiössä naapurit ymmärtävät, koska kaikki ovat samanlaisia laiskoja sossunelättejä
Olen asunut yhdellä Lontoon parhaista asuinalueista, ja ihan yhtälailla siellä ruokalähetit toivat ruokaa myös niille rikkaille. Suurkaupungeissa voi tilata takeaway-ruokaa jopa Michelin-tähti-ravintoloista, joten ei se todellakaan ole mikään köyhien juttu vaan enemmänkin kiireisten ihmisten ja sellaisten, jotka eivät halua tuhlata aikaansa itse noutamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-laiska
-saamaton
-kehitysvammainen
-sossunpummi
-juoppo
-mt-ongelmainen
mikä kiire toimitusjohtajilla on? leppoisin "työ" ikinä. joskus voi käydä istumassa ilmastoidussa toimistossa, mutta pääosin voi golffailla, matkustella, pitää tuntien lounaita ja odotella kotona, kun miljoonat kertyvät tilille.
Juu Elon Muskin ja Tim Cookin varmaan vaan istuskelevat siellä toimistossa eivätkä koskaan tee töitä, niinhän sitä tullaan yhden maailman menestyneimmän yhtiön toimariksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurit ne vasta paheksuukin
onneksi täällä vuokralähiössä naapurit ymmärtävät, koska kaikki ovat samanlaisia laiskoja sossunelättejä
Olen asunut yhdellä Lontoon parhaista asuinalueista, ja ihan yhtälailla siellä ruokalähetit toivat ruokaa myös niille rikkaille. Suurkaupungeissa voi tilata takeaway-ruokaa jopa Michelin-tähti-ravintoloista, joten ei se todellakaan ole mikään köyhien juttu vaan enemmänkin kiireisten ihmisten ja sellaisten, jotka eivät halua tuhlata aikaansa itse noutamiseen.
Niin ja joku tunnettu kasvo, julkkis tai johtaja, ei halua välttämättä näyttäytyä kaikille enää vapaa-ajalla. Jos joutuu silmätikuksi kaikkialla, minne ikinä meneekin, kotiinkuljetus helpottaa arkea. Ei tarvitse olla kiire, vaan päin vastoin.
Miksi ? Meilläpäin tilataan pizzerioita ja robotit kuljettaa jatkuvasti ruokia koteihin. Asun yliopiston lähistöllä.
Ei ajatella onko tilaaja lihava vai laiha, ihan normaalia tilata kotiinkuljetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Onneks mulla on itsetunto kunnossa, niin ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelevat ja ei myöskään ole noloa tehdä tai olla tekemättä mitään.
Asiat ovat noloja ainoastaan ihmisille, joilla on heikko itsetunto ja he ovat riippuvaisia siitä, mitä muut ajattelevat heistä.
Tämä juuri. Noutoruuassa ei normaalille ihmisille ole mitään noloa ja jos tuommoinen nolottaa niin silloin olisi kyllä syytä työstää sitä omaa itsetuntoa.
On joillain paljon tätejä. Onko setiä tai enoja ollenkaan?
Nää provot menee jatkuvasti vaan huonommaksi ja huonommaksi. Ennen näihin sentään panostettiin. Ryhdistäydy!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks mulla on itsetunto kunnossa, niin ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelevat ja ei myöskään ole noloa tehdä tai olla tekemättä mitään.
Asiat ovat noloja ainoastaan ihmisille, joilla on heikko itsetunto ja he ovat riippuvaisia siitä, mitä muut ajattelevat heistä.
Tämä juuri. Noutoruuassa ei normaalille ihmisille ole mitään noloa ja jos tuommoinen nolottaa niin silloin olisi kyllä syytä työstää sitä omaa itsetuntoa.
Ja te hölmöt oikeasti menette näihin tän aloittajan provoihin? Voi luoja...
Miksi noutoruokaa tilaava henkilö olisi automaattisesti laiska? Se on aika kummallinen oletus. Noutoruoan tilaaminen ei tarkoita, että ihminen ei halua vaivannäköä, vaan se voi olla vain tapa hyödyntää aikaa järkevästi. Esimerkiksi sen ajan, jonka käyttäisi ravintolassa käymiseen, voi käyttää etätyöhön, siivoukseen, lasten hoitamiseen, opiskeluun tai vaikka pianonsoittoon. Ja voi sitten vaikkapa käydä jossain vaiheessa päivää metsälenkillä liikkumassa ravintolassa käymisen sijaan.
syötävä frisbee kirjoitti:
tilaathan sä pizzaakin kotiinkuljetuksella,se se vasta tyhmää onkin
EN tilaa. Haen pitsan, tai syön siellä.
Haha, itsellä olen 173cm ja 49kg. Pääsääntöisesti syön todella terveellisesti, mutta kriisin yllättäessa kerran-kaksi kuussa tilaan appilla kotiovelle ja silloinkin jotain suhteellisen kunnollista, kuten vegaanista sushia tai falafeleja.
Ei paljoa kiinnosta ravintolatyöntekijöiden mielipiteet - varsinkin, kun itse tiedän ja tunnen itseni. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä palstaa kun seuraa, niin kyllä on huomannut, että täällä ihmiset nolostuu mitä kummallisimmista asioista ja heikkoitsetuntoisia ihmisiä on paljon. Onhan niitä ihmisiä, jotka eivät uskalla viedä edes roskia jos naapuri on näkemässä,
Luuletko sinä että minulla on töissä ensinäkään
A) Aikaa ajatella tilaajia sekuntiakaan? Minulla menee työtunnit annosten vääntämiseen ja työni miettimiseen. Ei jonnin joutavaan sekopäiseen pohdintaan.
B) Minkäänlaista mielenkiintoa tilaajan elämää, ulkonäköä tai mitään muutakaan kohtaan vaikka aikaa olisikin?
C) Luuletko todella että meillä on päässä niin paljon vikaa että me miettisimme tuollaista paskaa? Ja että moinen olisi jollain tavalla normaalia kenellekkään? Sen enempää töissä kuim missään muuallakaan.
Suosittelen hoitoon hakeutumista jos vastaat kyllä yhteenkään edellä mainittuun kohtaan, sillä siinä tapauksessa sulla viiraa vintillä todella pahasti ja olet ammattiavun tarpeessa.
Mitä karseampi keli ulkona, niin parastahan se on laittaa joku muu liikenteeseen ruokaani kuljettamaan kun lähtisin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta. Todesta otetaan joka sana, ja puolustetaan kiivaan rehellisesti omaa kantaa, minkä lisäksi yritetään kovasti valaista provoilijaa monista elämän realiteeteista, vähän niinkuin pikku lasta opastasi. Erittäin antoisaa puuhaa tämä erilaisten näkökulmien julkituonti ihan kamalan älykkäässä keskusteluinteriöörissä.
Ravintolatyöntekijää ei kiinnosta pätkääkään kuka ja minkänäköinen tyyppi sitä ruokaa tilaa ja miksi tilaa kotiinkuljetuksella. Ja mitä väliä sillä muutenkaan olisi mitä joku tuntematon tyyppi ajattelee sinusta?