Eikö Mersun, Audin ja BWW:n vakiovarustukseen kuulukaan suuntavilkku?
Aika harva on ostanut lisävarusteena. Taitaa olla kallis?
Kommentit (25)
Teboilillako kuuntelit pappojen vanhoja vitsejä?
Kyllä meillä kuuluu kaikkiin 3 pemariin.
Ei se kuuluu enään n. 99% autoista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuntavilkku salapoliisi?
Ei tarvitse olla salapoliisi huomatakseen ajotaidottomien pölvästien kyvyttömyyden käyttää vilkkua.
Mitä yhteistä on bemarilla ja kondomilla? Molempien sisällä on mulkku 😄
Jos autoa hankkiessa kaikki rahat menee kromivanteisiin, spoilereihin ja tummennettuihin laseihin, niin suuntavilkku jää usein hankkimatta.
Kuuluuhan se.
Mutta kun auton merkki valitaan kompensoimaan muita puutteita elämässä, niin näitä merkkejä päätyy perusurpojen käsiin, varsinkin käytettyinä.
Se nyt vaan on tätä elämää.
Samoissa automerkeissä ei toimi myöskään nopeuden säätely, ja ilmeisesti jonkinlainen näköeste tms. estää myös ryhmittäytymisen.
Mitä vi**ua se kellekään kuuluu, minne minä aion kääntyä, tana!
T: Mesekuski
Uusiin autoihin ei tunnu kuuluvan takavalot enää.
Volvo ja skoda kuskit kyllä kaikkein törkeimpiä nykyään. On niin monta kertaa risteyksissä nähty ja ohitustilanteissa vaaratilanteita.
Se kertoo vain ihmisen itsekkyydestä, kun ei välitetä ottaa muita huomioon.
Vanha juttu, etkö ap tiedä, että kyllä ne käyttää mutta kateelliset ei nää premium autojen vilkkua :D
Itse en käytä vilkkua, koska tiedän, että se aiheuttaa peppukipua ja niskojen nakkelua teissä ylemmyydentuntosissa pösilöissä. Nautin.
Tv. -01 teinibemari alla
Vierailija kirjoitti:
Uusiin autoihin ei tunnu kuuluvan takavalot enää.
Kiitos EUn.
Vierailija kirjoitti:
Itse en käytä vilkkua, koska tiedän, että se aiheuttaa peppukipua ja niskojen nakkelua teissä ylemmyydentuntosissa pösilöissä. Nautin.
Tv. -01 teinibemari alla
Pemaripelle..
Heko heko