Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaatii liikaa lapselta???

Vierailija
10.08.2006 |

Kun lapsi haluaa esim. lisää maitoa ja pyytää sitä näin: " lisää maitoa" , niin mies käskee kotonakin ruokapöydässä pyytämään " saisinko lisää maitoa" . Mutta itse kyllä sanoo et anna sitä maitoa tänne tai muuta vastaavaa.

Sitten vaatii että lapsi laittaisi omat tavarat paikoilleen mihin kuuluu, mutta itse kyllä jättää kaikki tavarat sinne mihin nyt sattuu jäämään.

Lapsi ei sais syödä mitään olohuoneessa, mutta itse syö joka ilta jotain sohvalla ja jättää astiat siihen pöydälle..

Näitä esimerkkejä on PALJON!!!!

Voiko 3-vuotiaalta odottaa sitä, mitä ei edes 25-vuotiaalta voi odottaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä nuo nyt eivät ole liikoja vaadittu lapselta, mutta pitäisi muistaa se oma esimerkki myös.

Vierailija
2/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänäänkin aamulla kun menin vessaan, niin ukon kalsarit olivat siinä pöntön edessä lattialla!!! Jos ei aikuinen voi näyttää esimerkkiä, niin eihän lapsikaan opi. Tai näyttäähän se aikuinen esimerkkiä " vaatteet kuuluu heittää lattialle, ihan sama mihin"

Että mua suututtaa!!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksulta kuulostaa muuten, mutta miehesi pitäisi kyllä näyttää itse esimerkkiä.

Vierailija
4/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko susta ok että molemmat ovat possuja vaan sen takia että miehesi on?

Mä kiikuttaisin ukon kuteet kyllä roskiin jos niitä joutusin lattialta poimia.

Vierailija
5/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakin aikuisen täytyy olla HYVÄ esimerkki lapselle!

ap

Vierailija
6/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaroiden takaisinlaitto on meillä nyt opettelun alla. Ja siinäkin uskomme esimerkin voimaan.

Meilläkin on pahana tapana tuo aikuisten olkkarissa ruokailu, ja lapsien on syötävä keittiössä. Seli seli, että lapset sotkevat.

Vierailija
7/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut voisit sanoa sitten mihellesi että tekee myös itse niin.

Vierailija
8/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten minusta mies vaatiin lapselta liikaa kun ei itse tee samalla tavalla mitä vaatii lapselta!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän